• Jävelu­nge
    Äldre 28 Oct 15:31
    13658 visningar
    117 svar
    117
    13658

    Jävligt äckligt med killar som fiser

    Jag är en sinnessjukt het singelmamma och trots att jag får napp ständigt och jämt så leder det aldrig till någonting bestående. Varför? Jo för att förr eller senare börjar varenda jävel jag träffar att lufta sin vidriga analgas i mitt sällskap!!!!! Då åker han ut!

    Va fan är problemet med de män/äckliga djur som inte kan ge fan i att skita när de inte sitter på toaletten? Är de efterblivna? Fattar de inte att andra människor mår förbannat illa av att tvingas ta del av deras jävla mök!

    Det spelar ingen roll hur snygg, trevlig, framgångsrik killen ifråga är. Den sekunden han i mitt sällskap börjar fjärta öppet är han en loser. Ouppfostrad. Äcklig som fan. Totalt osexig på alla plan.

    Fy fan va illa jag mår av folk som ogenerat släpper väder. De är fan samhällets avskum! Köp en buttplugg eller gå och dö säger jag! Schas på er!
    En fantastisk brud som mig får ni aldrig till det med så länge som ni inte kan kontrollera bajan!

  • Svar på tråden Jävligt äckligt med killar som fiser
  • Bellam­iss
    Äldre 4 Nov 22:09

    Äh orka, inte fan kastar jag ut killen för att han släpper sig.. Hur känslig får man vara..

  • Kalle the man
    Äldre 5 Nov 08:00
    Bellamiss skrev 2009-11-04 22:09:46 följande:
    Äh orka, inte fan kastar jag ut killen för att han släpper sig.. Hur känslig får man vara..
    Titta dej omkring lite så kanske du med hittar en man som kan visa respekt för dej!
  • Bellam­iss
    Äldre 5 Nov 17:53

    Kalle the man skrev 2009-11-05 08:00:38 följande:


    Titta dej omkring lite så kanske du med hittar en man som kan visa respekt för dej!
    Att fisa är inte att vara respektlös... att fisa är att vara mänsklig. Skulle det inte vara mänskligt skulle vi inte kunna fisa..

    Jag älskar min man för den han är och jag förväntar att han älskar mig för den jag är.. Vilket han gör!
  • Äldre 5 Nov 18:06
    Bellamiss skrev 2009-11-05 17:53:48 följande:
    Kalle the man skrev 2009-11-05 08:00:38 följande:
    Att fisa är inte att vara respektlös... att fisa är att vara mänsklig. Skulle det inte vara mänskligt skulle vi inte kunna fisa..Jag älskar min man för den han är och jag förväntar att han älskar mig för den jag är.. Vilket han gör!
    Det är ju en viss skillnad på att råka släppa sig av misstag,( vilket väl händer alla och är mänskligt) och på att släppa en brakfis därför att #det äår ett naturligt jävla behov som vill ut här och nu"?

    Har faktiskt en vän som träffade en partner som resonerade så. Han åt som en gris, var plump som en gris och släppte sig som en gris. otalt ohämmad. Vidrigt.
  • Kalle the man
    Äldre 6 Nov 08:39
    Bellamiss skrev 2009-11-05 17:53:48 följande:
    Kalle the man skrev 2009-11-05 08:00:38 följande:
    Att fisa är inte att vara respektlös... att fisa är att vara mänsklig. Skulle det inte vara mänskligt skulle vi inte kunna fisa..Jag älskar min man för den han är och jag förväntar att han älskar mig för den jag är.. Vilket han gör!
    Det är mänskligt att runka också men det liksom att fisa gör man för sej själv....
  • Äldre 6 Nov 08:42

    Vad händer om man fiser i sömnen då?

  • Kalle the man
    Äldre 6 Nov 08:45
    FlamingRed skrev 2009-11-06 08:42:08 följande:
    Vad händer om man fiser i sömnen då?
    Redan avhandlat om du läst hela tråden! Det handlar enbart om ouppfostrade äckel som inte orkar gå undan när dom skall fisa.
  • Äldre 6 Nov 08:48

    Kalle the man skrev 2009-11-06 08:45:41 följande:


    Redan avhandlat om du läst hela tråden! Det handlar enbart om ouppfostrade äckel som inte orkar gå undan när dom skall fisa.
    Ok. Jag ska nog inte ge mig in i detta.
  • snuttP
    Äldre 6 Nov 08:52

    Min man fiser inte när jag är i närheten. Inte fiser jag heller.. Skulle han råka så ber han om ursäkt. Jag tycker att det är nåt man gör på toa eller när man är själv.

    Killen jag hade innan min man (vi va tillsammans i många år) han va likadan.. så jodå dom finns därute.. =)

  • Kalle the man
    Äldre 6 Nov 09:06
    snuttP skrev 2009-11-06 08:52:54 följande:
    Min man fiser inte när jag är i närheten. Inte fiser jag heller.. Skulle han råka så ber han om ursäkt. Jag tycker att det är nåt man gör på toa eller när man är själv.Killen jag hade innan min man (vi va tillsammans i många år) han va likadan.. så jodå dom finns därute.. =)
    Det är ju så det skall gå till! Med att man visar lite respekt för varandra!

    Jag tror bara att det är det vi kallar för "bööös" som fiser hej villt, och tyvärr så verkar det finnas många "Bööös-tjejer" härinne på FL också....
  • Äldre 6 Nov 09:37

    Kalle the man skrev 2009-11-06 09:06:34 följande:


    Det är ju så det skall gå till! Med att man visar lite respekt för varandra!Jag tror bara att det är det vi kallar för "bööös" som fiser hej villt, och tyvärr så verkar det finnas många "Bööös-tjejer" härinne på FL också....
    Fast fina flickor fiser inte...
  • Kalle the man
    Äldre 6 Nov 09:44
    Rosana skrev 2009-11-06 09:37:05 följande:
    Kalle the man skrev 2009-11-06 09:06:34 följande:
    Fast fina flickor fiser inte...
    Nej dom gör ju inte det...Då gör du inte det heller då...
  • Äldre 6 Nov 09:47

    Kalle the man skrev 2009-11-06 09:44:42 följande:


    Nej dom gör ju inte det...Då gör du inte det heller då...
    Aldrig!
  • Kalle the man
    Äldre 6 Nov 09:51
    Rosana skrev 2009-11-06 09:47:25 följande:
    Kalle the man skrev 2009-11-06 09:44:42 följande:
    Aldrig!
    Inte jag heller...Vilket par vi skulle bli! Och TS kan ju "få vara med på ett hörn" också...
  • Äldre 6 Nov 09:56

    Kalle the man skrev 2009-11-06 09:51:47 följande:


    Inte jag heller...Vilket par vi skulle bli! Och TS kan ju "få vara med på ett hörn" också...
    Kan hon väl...
  • Anonym (prutt­is)
    Fri 19 Aug 2022 18:57

    Braaaasp

  • Spigge­r86
    Fri 19 Aug 2022 19:07
    Jävelunge skrev 2009-10-28 15:31:10 följande:
    Jävligt äckligt med killar som fiser

    Jag är en sinnessjukt het singelmamma och trots att jag får napp ständigt och jämt så leder det aldrig till någonting bestående. Varför? Jo för att förr eller senare börjar varenda jävel jag träffar att lufta sin vidriga analgas i mitt sällskap!!!!! Då åker han ut!

    Va fan är problemet med de män/äckliga djur som inte kan ge fan i att skita när de inte sitter på toaletten? Är de efterblivna? Fattar de inte att andra människor mår förbannat illa av att tvingas ta del av deras jävla mök!

    Det spelar ingen roll hur snygg, trevlig, framgångsrik killen ifråga är. Den sekunden han i mitt sällskap börjar fjärta öppet är han en loser. Ouppfostrad. Äcklig som fan. Totalt osexig på alla plan.

    Fy fan va illa jag mår av folk som ogenerat släpper väder. De är fan samhällets avskum! Köp en buttplugg eller gå och dö säger jag! Schas på er!
    En fantastisk brud som mig får ni aldrig till det med så länge som ni inte kan kontrollera bajan!


    Du luktar väl hellre på tjejfis än på killfis.
Svar på tråden Jävligt äckligt med killar som fiser