• Glamro­ckare
    Äldre 29 Oct 11:17
    33393 visningar
    21 svar
    21
    33393

    Var kan jag se på TV serier på nätet utan en massa fix o trix

    Jag fick tipset om en sida channel 131 men den fungerar inte av någon anledning.

    jag vill kunna se på tv serier utan att man måste ladda ner en massa program eller fixa trixa, finns det sådana sidor? någon som kan tipsa om någon bra?

    stort tack!


    Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Svar på tråden Var kan jag se på TV serier på nätet utan en massa fix o trix
  • Äldre 2 Nov 15:04
    #1

    Nope, hade det funnits bra sidor så skulle jag tipsat. Det finns dock dåliga sidor i överflöd och de tänker jag inte tipsa om eftersom du antagligen bara hade blivit förbannad.

    Mitt standardsvar blir tvtorrents.com. Men då är vi tillbaka till nedladdning osv. men det är överlägset bättre. Ännu.

    Ang. Channel 131. Den funkar utan problem för mig. Har du senaste flash-installationen? Kör du Explorer?

  • Chiba
    Äldre 2 Nov 15:23
    #2

    Det finns massvis med bra sidor att streema ifrån.

    Jag kollar via denna sida www.yidio.com/tv-shows. Klicka dig fram till serien och avsnittet du vill se o klicka sedan på View all results. Detta är nämligen en sida som länkar till massor av sidor. Så när du klickat på View all ser du massor med länkar. Klicka på en som heter megavideo.com. Sen e det bara att titta Nackdelen med denna är dock att du bara kan kolla i 75 minuter sen måste du vänta i en timme. Men ska man bara kolla ett avsnitt här och där funkar det ju bra.
    Dessutom är dom jättesnabba på att lägga ut nya avsnitt

  • Äldre 13 Mar 19:00
    #3

    swefilmer.com                SKIT BRA! :D 

    dreamfilm.se                 mindre bra , men finns ju filmer osv.  

  • Äldre 13 Mar 19:02
    #4

    www.tv-links.eu


    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Äldre 4 Apr 11:44
    #5

    www.1channel.ch/ och välj länkarna som är antingen gorillavid, dafunk eller movpod :) dom brukar oftast funka.

  • Äldre 7 Apr 08:51
    #6
    jess93 skrev 2013-03-13 19:00:48 följande:
    swefilmer.com                SKIT BRA! :D 

    dreamfilm.se                 mindre bra , men finns ju filmer osv.  
    swefilmer.com  
    Kan du berätta lite om denna?
    Vad får man om man betalar?
    Varför betala om allt är gratis?
    Är inte allt kostnadsfritt?

    Blir lite tveksam när det står som det gör men verkar vara en bra sida om den är rent genom gratis...

    Hoppas du vet mer och kan stila min nyfikenhet och oro...
    ~ Vänner är familjen du själv väljer ~
  • Äldre 19 Apr 13:44
    #7
    MaLevi skrev 2013-04-07 08:51:44 följande:
    swefilmer.com  
    Kan du berätta lite om denna?
    Vad får man om man betalar?
    Varför betala om allt är gratis?
    Är inte allt kostnadsfritt?

    Blir lite tveksam när det står som det gör men verkar vara en bra sida om den är rent genom gratis...

    Hoppas du vet mer och kan stila min nyfikenhet och oro...
    Jag har inte ens registrerat mig så vet inte nåt om "betalning".
    ja du , varför ska man betala, allting är ju gratis o kolla på så de är ju bara kika.

    jag kan gå in på sidan, söka på de jag vill titta på och bara titta.
    om de finns vill säga, de finns så du kan kontakta dem på hemsidan om du undrar någonting.
    förlåt för mindre svar av de du undra, men jag vet inte så vill inte svara på nåt som inte ja kan svara ärligt på :p
    mejla dem. 
  • Äldre 28 Apr 08:38
    #8
    jess93 skrev 2013-04-19 13:44:06 följande:
    Jag har inte ens registrerat mig så vet inte nåt om "betalning".
    ja du , varför ska man betala, allting är ju gratis o kolla på så de är ju bara kika.

    jag kan gå in på sidan, söka på de jag vill titta på och bara titta.
    om de finns vill säga, de finns så du kan kontakta dem på hemsidan om du undrar någonting.
    förlåt för mindre svar av de du undra, men jag vet inte så vill inte svara på nåt som inte ja kan svara ärligt på :p
    mejla dem. 
    Tack för det mindre svaret. Glad Tro det eller ej, det hjälper iaf. Jag har mailat och frågat lite och fått svar. Nu kollar jag på film och serier som aldrig förr Tungan ute TOPPEN BRA SIDA!!! swefilmer.se

    ~ Vänner är familjen du själv väljer ~
  • mebbeb­ebbe
    Äldre 15 Jun 04:26
    #9

    streamallthis.com är bästa sidan!

  • madelu­ska
    Äldre 15 Jun 04:37
    #10

    .

  • Äldre 15 Jun 05:00
    #11

    hulu.com ar jattebra med amerikanska serier, gratis och utan att regga sig!

  • Äldre 15 Jun 06:46
    #12

    Bra tips, tack!!

  • Äldre 23 Jun 18:52
    #13
  • Äldre 29 Aug 01:38
    #14

    Jag tror att jag föreslår att du besöker henne 1 eller 2, du får alla apparater och tillbehör Gratis registrering!

  • Äldre 29 Aug 05:43
    #15

    Följer

  • Äldre 29 Aug 06:47
    #16

    Följer

  • Äldre 29 Aug 11:53
    #17

    Bra :D 

  • Äldre 1 Sep 01:50
    #18

    Detta är en bra produkt hittar du allt du ser och det är gratis länk1 och länk2

  • Äldre 1 Jan 22:52
    #19

    Magine tv, dreamfilm,toonget

Svar på tråden Var kan jag se på TV serier på nätet utan en massa fix o trix