• Danitr­a
    Äldre 29 Oct 17:55
    28997 visningar
    395 svar
    395
    28997

    Vem är FLs BÄSTA bloggare? - Finalen!


    Nu är det dags! FLs bästa bloggare ska utses!
    Under två dagar har man kunnat nominera sina favoritbloggare och nu har dom tio med flest nomineringar gått vidare till den här finalen. Ta dig tid att kika in hos dom alla - dom har kommit så här långt av en bra anledning!
    Det enda kravet har varit att man är medlem på familjeliv.se så ämnena varierar stort mellan bloggarna. Det är alltså helt upp till dig som röstar att avgöra vad som gör en blogg bäst. Ge jättegärna en motivering i tråden, du kan även passa på att nämna bloggar som du inte röstat på men som är värda att nämnas.
    Omröstningen kommer avslutas tisdagen den 3/11 kl. 20.00.
    Dom tre bloggare med flest röster kommer bli tilldelade en "dekal" från Familjeliv.se som man kan pryda sin blogg med. På det viset kan alla läsare som tittar in få veta hur uppskattad bloggen är! 
    Här är finalisterna:
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs BÄSTA bloggare? - Finalen!
  • Äldre 29 Oct 18:03
    #1
    Danitrass skrev 2009-10-29 17:55:21 följande:
    "Dom tre bloggare med flest röster kommer bli tilldelade en "dekal" från Familjeliv.se som man kan pryda sin blogg med"

    Va kul fast det vågar man inte hoppas på men önska i smyg
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • Äldre 29 Oct 18:03
    #2

    Burriburr, har snubblat över den bloggen några gånger. Följer den inte med ler åt inläggen de gånger jag hamnat där. Tycker att hon skriver riktigt bra Helt i min smak.


  • Myra88
    Äldre 29 Oct 18:03
    #3

    Lady Dahmer for the win!

  • Danitr­a
    Äldre 29 Oct 18:07
    #4
    Beckah82 skrev 2009-10-29 18:03:26 följande:
    "Dom tre bloggare med flest röster kommer bli tilldelade en "dekal" från Familjeliv.se som man kan pryda sin blogg med" Va kul fast det vågar man inte hoppas på men önska i smyg
    Nu ska du inte vara så negativ!
    Ut och hora i bloggen så alla dina läsare kommer hit och röstar så är det inte alls omöjligt!
  • Äldre 29 Oct 18:13
    #5
    Danitrass skrev 2009-10-29 18:07:41 följande:
    Nu ska du inte vara så negativ! Ut och hora i bloggen så alla dina läsare kommer hit och röstar så är det inte alls omöjligt!
    done
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • Äldre 29 Oct 18:16
    #6

    Lady Dahmer har jag röstat på hoppas hon vinner :) intressant blogg!

  • elegi
    Äldre 29 Oct 18:21
    #7

    Angelzezzans har jag följt i många år, redan innan den blev "offentlig" och oavsett hur det går så kommer jag fortsätta att följa den med glädje.
    Det är en helt vardaglig blogg om allt som händer i ett hem i Norge med två små barn allt från badrumsrenovering till roliga filmklipp

    Så den är mitt självklara val att lägga min röst på


  • HonSom­HarDet­LångaS­töriga­Nicket
    Äldre 29 Oct 18:27
    #8

    The one and only Lady D får så klart min röst!


  • Äldre 29 Oct 18:28
    #9

    LD fick min röst men det var svårt, jag gillar Beckah82:s blogg med.

  • sister­inlaw
    Äldre 29 Oct 18:29
    #10
    82an skrev 2009-10-29 18:03:36 följande:
    Burriburr, har snubblat över den bloggen några gånger. Följer den inte med ler åt inläggen de gånger jag hamnat där. Tycker att hon skriver riktigt bra Helt i min smak.
    Japp, hon är bäst!
Svar på tråden Vem är FLs BÄSTA bloggare? - Finalen!