• Anonym (lustf­ylld)
    Äldre 31 Oct 01:07
    96880 visningar
    82 svar
    82
    96880

    Att onanera framför sin partner

    Hej på er,

    I morse vaknade jag som vanligt när klockan ringde, väckte frugan vid 8-tiden med nybryggt kaffe och lite surr vid frukostbordet. Frugan tar sin morgon dusch och har båttom till jobbet. Hon står i duschen och tvättar sig och skriker om att jag ska hämta hennes morgonrock.......hon är så läcker! För mig är hon den sexigaste kvinnan som finns. Som så många gånger förut hämtar jag hennes morgonrock och studerar henne när hon duschar och tvätta sina bröst, axlar och fittan. I morse blev jag så jävla kåt av att se henne och för första gången på flera års äktenskap så runkade jag med henne framför mig....hon i duschen..naken och så jävla sexig (som alltid). Vi har glasdörrar till duschen och jag var på utsidan och runkade och hon var fullt medveten om att jag studerade henne och tillfredställde mig själv och jag tror att hon gillade det det för hon "tvättade" sig lite extra . Det fanns alltså inte tid till sex då frugan rusar till jobbet efter duschen.

    Hur som helst....bruka du onanera framför din partner och uppskattas det i sådana fall?

  • Svar på tråden Att onanera framför sin partner
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker
    Äldre 31 Oct 01:10
    #1

    Har hänt och han gillar det.

  • gaffsa­n
    Äldre 31 Oct 01:12
    #2

    Låter såå mysigt {#lang_emotions_sunny}

  • Anonym (Gräsä­nkling­)
    Äldre 31 Oct 01:23
    #3

    Det har hänt att jag gör det, mer o mer på senare tid faktiskt. Jag blir på nåt sätt väldigt upphetsad av att jag vet att hon vet att jag gör det, trots att hon inte gör något speciellt för att visa upp sig eller så...

  • Äldre 31 Oct 01:24
    #4

    jag har badat och runkat,min dåvarande stod i dörren och tittade med handen i trosorna

  • Äldre 31 Oct 01:25
    #5

    Yes, vi gillar det båda. Hon dock lite mer än mig...

  • Anonym (yes)
    Äldre 31 Oct 01:32
    #6

    jorå min fästman brukar runka när jag står och duschar eller byter kläder! och likadant brukar jag göra men händer mer sällan!

  • Anonym (lustf­ylld) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 01:45
    #7

    Kul att få höra era erfarenheter! För mig var det en helt ny upplevelse..visst, tanken ha funnits så många gånger förut men i morse gjorde jag verklighet av mina fantasier...som bestod av att runka till virtuella bilder av frugan i duschen som tvättar brösten, kroppen och fittan. I morse blev fantasin verklighet och det var härligt och så jävla lustfyllt.
    Efteråt var det dags för frugan att gå till jobbet och jag fick min traditionella puss och vi har ännu inte pratat om händelsen...vet inte om vi båda är förvånade, överraskande eller nåt...vet ännu inte om hon tycker det var ok eller inte ! Vi kan snacka om allt så imorgon kanske det blir lite sex-talk! Nä, inte kanske..det blir sex-talk!

    Verkligen intressant att höra era erfarenheter i ämnet och mer vill vi höra!

  • Anonym (syste­r)
    Äldre 31 Oct 02:58
    #8

    Jag förstår faktiskt inte din fråga.
    Är du osäker om ditt beteende är rätt? Vågar du bara göra sånt som andra gör?

    Jag är tjej och har inte varit med om just detta, däremot om många fina andra grejer. Känner inget behov av att meddela andra. Och vill verkligen inte veta om andra tycker att det är rätt eller fel.

  • Anonym (lustf­ylld) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 11:55
    #9

    Syster, jag är bara nyfiken!

    Frågan gäller inte om mitt beteende är rätt eller fel! Självklart är det ok och om du inte vill dela med dig så behöver du inte engagera dig att svara här över huvudtaget.

    Men uppenbarligen finner du det intressant att läsa trådarna under sex & sånt och är nyfiken på om andra är kåta, hur de onanerar, andas sexupplevelser, rätt eller fel etc men vill inte själv dela med dig...helt ok men läs och kommentera i en annan tråd om du inte vill delta i denna och dela med dig.

    Trots allt så delar du med dig lite för att i nästa mening nämna att du känner inget behov av meddela andra! Hur mår du egentligen?

  • plast killen
    Äldre 31 Oct 13:55
    #10

    tycker de e upphettsande att onanera inför en okänd kvinna... lite genant men ändå otroligt upphettsande!

Svar på tråden Att onanera framför sin partner