• Anonym (lustf­ylld)
    Äldre 31 Oct 01:07
    96588 visningar
    82 svar
    82
    96588

    Att onanera framför sin partner

    Hej på er,

    I morse vaknade jag som vanligt när klockan ringde, väckte frugan vid 8-tiden med nybryggt kaffe och lite surr vid frukostbordet. Frugan tar sin morgon dusch och har båttom till jobbet. Hon står i duschen och tvättar sig och skriker om att jag ska hämta hennes morgonrock.......hon är så läcker! För mig är hon den sexigaste kvinnan som finns. Som så många gånger förut hämtar jag hennes morgonrock och studerar henne när hon duschar och tvätta sina bröst, axlar och fittan. I morse blev jag så jävla kåt av att se henne och för första gången på flera års äktenskap så runkade jag med henne framför mig....hon i duschen..naken och så jävla sexig (som alltid). Vi har glasdörrar till duschen och jag var på utsidan och runkade och hon var fullt medveten om att jag studerade henne och tillfredställde mig själv och jag tror att hon gillade det det för hon "tvättade" sig lite extra . Det fanns alltså inte tid till sex då frugan rusar till jobbet efter duschen.

    Hur som helst....bruka du onanera framför din partner och uppskattas det i sådana fall?

  • Svar på tråden Att onanera framför sin partner
  • Anonym (Överk­åt konsta­nt)
    Äldre 25 Nov 22:36
    #71

    gud, jhag bara önskar att min man kunde va mer frispråkig med sex.
    jag kan onanera med honom vid min sida, inom två min sover han. KUL!!
    har aldrig kommit på honom med att han gjort de..
    Undra om han ens gör de?? :O
    Känns som jag e såå över sexuell i hans närhet :(
    Men men man kunde inte få allt va de nån som sade..

  • hohano­nsos
    Äldre 26 Nov 10:36
    #72

    Onanin har blivit till ett riktigt skönt sex. Badar bastu ofta, jag masserar frugan och leker med henne medan hon onanerar och blir kåt. Tar sedan över och leker med henne till hon kommer. Står sedan framför henne och runkar medan hon smeker mig, speciellt bröstvårtorna och i min anal. Oftast blir jag så kåt så jag spruar över henne, ibland tar jag henne bakifrån.
    Mer bastu åt folket!

  • rednec­k girl
    Äldre 26 Nov 15:34
    #73

    trevligt när någon kollar på;) vi kan göra det inför varandra,inga problem.

  • Skilln­ad
    Äldre 26 Nov 20:03
    #74

    Jag onanerar ibland inför min karl i samband med sex, men kan inte komma när han tittar på mig :-P
    Däremot brukar han runka ibland inför mig, t ex om jag är för trött för sex, så kan han ta på mig och runka. Borde tycka det är skönt att se att han tänder på mig, men jag mår istället dåligt av det. Förknippar det på något vis med det porrtittande han ägnade så mycket tid och energi åt tidigare.

  • Anonym (imo)
    Äldre 26 Nov 20:03
    #75

    Jag onanerar ibland inför min karl i samband med sex, men kan inte komma när han tittar på mig :-P
    Däremot brukar han runka ibland inför mig, t ex om jag är för trött för sex, så kan han ta på mig och runka. Borde tycka det är skönt att se att han tänder på mig, men jag mår istället dåligt av det. Förknippar det på något vis med det porrtittande han ägnade så mycket tid och energi åt tidigare.

  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 2 Dec 07:59
    #76

    I helgen när vi låg i sängen da jag till att jag ville se min tjej onanera till orgasm. Hon började och blev kåt som ....

    Hon försökte ta lite på mig och kyssa mig men jag puttade iväg henne och nekade henne kontakt med mig. Jag ville se hur hon byggde upp sin kåthet och tillslut blev som en pilbåge och kom hårt som bara den. När hon var klar så kramade jag om henne och tackade för showen. Det var väldigt läckert att se och hon var utelämnad att ligga på sin sida av sängen helt naken och onanera inför mig.

    Jag frågade om jag kunde få en till show senare när jag är fullt påklädd och inte ligger i, utan står eller sitter bredvid sängen och bara observerar och det skulle gå bra. Jag ser fram mot det ska ni veta! :)

  • Anonym (Ona)
    Äldre 2 Dec 09:06
    #77

    Jodå, det händer då och då. Mest i cam, eftersom vi bor en bit ifrån varandra och inte ses så ofta som vi vill, det är hett att se honom titta på mig medan jag tillfredsställer mig själv. Att se skiftningarna i hans minspel när han betraktar mina lekar i närbild...
    Det händer också att jag smeker mig själv i sängen när han tittar på. Han brukar sitta vid mina fötter och se på, och han gillar showen. Jag gillar att visa också, så det är win win! :)
    Jag vill se honom smeka sig själv också, men det har inte blivit av än. Har mest bara hört honom göra det när vi haft telefonsex.

  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 17 Jun 06:55
    #78

    Gammal tråd men fortfarande intressant. :)

    Jag gillar att titta på när tjejen smeker sig till orgasm. Igår började jag smeka henne och kåta upp henne när vi satt i soffan. Huxflux var hon naken (jag fullt påklädd) och låg med huvudet i mitt knä. Hon fick då ett ?uppdrag? av mig att börja onanera.

    När jag såg att det började närma sig orgasm så stoppade jag henne. Hon fick berätta hur lång tid hon behövde för att nå orgasmen. 2 minuter sa hon. Jag ?gav? henne 1,5 minut (jag ville sätta tidspress på henne så hon skulle försöka allt hon kunde att få orgasm nen ändå inte lyckas) och hon började pulla gärnet men lyckades inte avsluta inom denna tid.

    Jag tog bort hennes hand och hon fick lugna sig lite, sen fortsatte hon igen och när hon var nära så stoppade jag henne igen. Hon fick samma fråga. 1 minut sa hon och jag gav då henne 45 sekunder.

    Hon lyckades inte komma på denna tid heller så jag tog bort hennes hand igen.

    Nu var hon riktigt kåt och våt nu ska ni veta. :) Efter en stund fick hon fortsätta och jag sa att nu vill jag se dig komma. Hon fortsatte då pulla och inom någon minut så kom hon i världens orgasm. Hennes kropp spände som en fjäder. Underbar show för mig.

  • Äldre 17 Jun 09:13
    #79

    Att onanera inför varandra kan vara ett bra sätt att komma över sexuella hämningar i ett förhållande,att onanera är en väldigt intim handling som man då delar med sin partner vilket kan leda till att sexet förbättras på flera områden.

  • Anonym (sexy)
    Äldre 17 Jun 10:59
    #80

    Hade en tjej som var alldeles för lätt på handen när hon runkade mig, så jag fick visa henne hur hon skulle göra en lite konstig känsla i början 

  • Anonym (Bobby­)
    Äldre 17 Jun 13:57
    #81

    Vi är lite till åren och avslutar alltid med att jag onanerar och hon smeker sig själv och mitt anus. I morse visade hon upp sig för mig, roterade med underlivet och jag blev så kåt av att se hennes våta och svullna...

    Bra tips här i tråden att "tvinga" henne att onanera inför mig utan att hon får röra mig. Det ska jag introducera.

  • Anonym (H)
    Äldre 17 Jun 13:59
    #82

    Det är inget för oss

Svar på tråden Att onanera framför sin partner