• herbst

    Vi som fått syskon till våra änglar del 10

    Eftersom del 9 stängts ner så öppnar jag nu del 10 av denna tråd.

    Här kommer en fortsättning på vi som fått syskon till våra älskade änglar där vi kan fortsätta att skriva.

    Här pratar vi bla om:
    Hur det känns?
    Hur vi mår?
    Hur går våra tankar?
    Barnprat mm.

    Länk till del 1
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m23544400.html

    Länk till del 2
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m27084935.html

    Länk till del 3
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29728698.html

    Länk till del 4
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m32652142.html

    Länk till del 5
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35242760.html

    Länk till del 6
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38275043.html

    länk till del 7 2009-05-11 07:31
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41304536.html

    länk till del 8
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m43831508.html

    länk till del 9
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m46285110.html

    Födelsedagstråden
    www.familjeliv.se/Forum-10-203/m41239099.html

  • Svar på tråden Vi som fått syskon till våra änglar del 10
  • gotlandstösen

    är så trött orkar knappt hålla mig vaken på dagarna. Men jag måste ju för Isabell vill ju inte sova hela dagarna hon vill ju leka med sin mamma. Passar på att vila dom korta stunder som hon sover under dagen. Idag var jag och Isabell till fosterlunden och tände ett ljus för Agnes, såg att hon hade namnsdag idag, fick gräva en stund innan jag fick fram lyktan, men nu lyser den så fint. Hoppas så att allt ska gå vägen denna gång, vill bara att dessa första veckor ska flyga fram så man kan oroa sig lite mindre för mf.

  • Zekelina
    Bajjelen skrev 2010-01-21 09:57:34 följande:
    Tack för omtanken om min sjukling. Astmaliknande symtom med trånga luftrör. Vi ger ventoline fyra gånger om dan och alvedon upptill. Lite bättre men fortfarande en bit kvar. Ska gå och mysa med honom nu.
    Jag postade en grej idag till er som kanske kan pigga upp den sjuke. Han kan ju iofs inte ha den men han kanske har ngt gosedjur som kan ha den tills lillebror/syster kommer ut

    (En av Kickens första bodys sitter nu på hans gosedjur, de är ju små som dock-kläder! Ha ha!)
  • herbst

    hejhej tjejer måste bara skriva en sak det snöar idag igen i skåne kan ni fatta så länge sedan vi hade det vitt så här länge men nu längtar jag till våren kramkram

  • Bajjelen

    Zekelina: Om inget annat kan man ju tugga på den så länge tackar på förhand!! Js, tänk att dem varit så små. Funderade på att skaffa en sån där prematurdocka med Rasmus vikt och längd så man kan visa hur liten han faktiskt var när han föddes. Hade varit lite kul.

  • JohannaJ

    hej vänner!
    Tittar in med en stor kram till er allihopa.
    Här går livet fort framåt. Vi rider, tävlar och jobbar. Inga timmar över.

    kram
    Johanna

  • MinEmPsi

    hej hej allihopa!
    Inte varit inne här på ett tag nu!


    Fullt upp med Amanda och alla utflykter vi gör!
    Har även försök gå på öppna förskolor och ska ev.snart (om de nu ska starta de-inte 100 ännu) mammagrupp via Bvc. ger det en chans även om jag vet att jag inte är "likadan som de" då de inte har en aning om hur det är att förlora ett av sina barn och ha ett levande barn efter det. men jag försöker! Inte lätt alltid och man känner sig jämt utanför och "annorlunda" men forsätter försöka..


    Emmas gravsten har nu även blivit godkänd och är på väg att huggas! Äntligen efter har gjort om tusen gånger i snart två år! Inte lätt att hitta den perfekta stenen till sitt barn! men nu så!


    Trevlig helg på er!

  • snorppan

    Hej tråden!

    Fasen (flåt att jag svär) Jag hinner inte riktigt med att läsa och skriva här som jag skulle önska. Det händer massor här. Hoppas att magarna växer för fullt på de som väntar ytterligare syskon och att de syskon som redan anlänt växer, frodas och mår bra.
    Vilka härliga bilder på dina sötnosar Rebecca.
    Jag planerar dop för fullt nu och ska ge mig ut och leta efter finbyxor, väst och så till lillkillen. Har ni några tips på var man kan hitta snygga i sthlm??? Har ju inte all tid i världen och springa runt överallt ;)

    Nej nu måste jag redan stänga ner. Ha det gott allihopa! Kram


    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
  • herbst

    hej alla fina mammor i går fick jag punka på däcket gick ej laga då de va massa däck smulor inuti och en explosinsrisk så blev 1600:- fattigaare fy vad sånt kan förtöra en HEL KVÄLL.

    samt en massa bråk med mannen om att han ville föst att jag skulle ta bort saken i magen och sen bli gravid igen så det kunde komma 2011 och jag sa aldrig i livet.. så nu har vi rätt ut det problemet... att män bara kan tänka i ett spår och inte flera men jobbigt när man ska behöva bli ledsen osv.

    kramkam

  • Cilija
    herbst skrev 2010-01-23 10:32:14 följande:
    hej alla fina mammor i går fick jag punka på däcket gick ej laga då de va massa däck smulor inuti och en explosinsrisk så blev 1600:- fattigaare fy vad sånt kan förtöra en HEL KVÄLL.samt en massa bråk med mannen om att han ville föst att jag skulle ta bort saken i magen och sen bli gravid igen så det kunde komma 2011 och jag sa aldrig i livet.. så nu har vi rätt ut det problemet... att män bara kan tänka i ett spår och inte flera men jobbigt när man ska behöva bli ledsen osv.kramkam
    förstår inte hur man kan vilja ta bort ett barn, speciellt när man tillhör denna tråden, då ska man väl va glad för allt. att välja bort ett barn för ett annat. då skulle han  tänkt på d innan han stoppa in snoppen, min mening.

    karlar!!
    skönt ni rett ut d, trist med däcket, sura pengar!!!!

    kram på er alla
  • Toka2

    herbst: VA!? Ge honom en fet örfil från mig! *muttrar ilsket*


    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
Svar på tråden Vi som fått syskon till våra änglar del 10