• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    L jung skrev 2009-11-15 20:14:51 följande:
    Hej... vet inte riktigt hur jag hamnade här >> mjtruthnow.com/2009/11/michael-and-vitiligo/  Men där fanns en del text som var intressant att läsa, samt videosnuttar. (Flera sidor)♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is it ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    dåg denna adrsss inne på youtube på kommentarfältet. Tänkte att jag skulle klicka mig in där efter MJ intervjun.. Men jag glömde bort..
    Ska in o kolla
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

    Ja Depp filmen var minst sagt mkt sång och blod Sorligt men ändå vackert slut..
    Kul o se Sacha i en annan roll. Bara sett han som mupp, haha!!


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    du sov inte alltså, du tittade på Sweeney haha är vi de enda i tråden nu?


    BooBoo skrev 2009-11-15 23:06:26 följande:
    Ja Depp filmen var minst sagt mkt sång och blod Sorligt men ändå vackert slut..Kul o se Sacha i en annan roll. Bara sett han som mupp, haha!!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-15 23:07:47 följande:
    du sov inte alltså, du tittade på Sweeney haha är vi de enda i tråden nu?
    efter laxen låg jag död på soffan fram till typ efter 20 .. Var så sugen på twixglass.. Velade som fan.. Men imorrn måste jag nog köpa den...
    Fan! Jag har en ny craving om dan...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Syrran beordrade mig att köpa lösgodis idag...jag var illa tvungen att göra som hon sa...usch vad jag lider....


    BooBoo skrev 2009-11-15 23:10:36 följande:
    efter laxen låg jag död på soffan fram till typ efter 20 .. Var så sugen på twixglass.. Velade som fan.. Men imorrn måste jag nog köpa den...Fan! Jag har en ny craving om dan...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-15 23:23:28 följande:
    Syrran beordrade mig att köpa lösgodis idag...jag var illa tvungen att göra som hon sa...usch vad jag lider....
    ojoj! YES MAM!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Natttiiiiii :D
    Löv u i en lövhög!


    BooBoo skrev 2009-11-15 23:26:43 följande:
    Nu ni... Sägr jag godnatt!!I LOVE YOOOOU
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael