• Äldre 15 Nov 08:35
    165087 visningar
    15031 svar
    15031
    165087

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 17 Nov 19:08
    Småkottarna skrev 2009-11-17 17:19:21 följande:
    Mona: Oj, jag som tycker de är kopior. Om man tittar på bilden på dig och barnen tillsammans när leah var liten. Ansiktet, öronen, det ser ut som samma barn! Det där om kattkisslukt, alltså, kattkiss luktar inte, sålänge det inte ligger på golve som det blev hos oss den gången, eller om det ligger överfullt i kattlådan. Luktar en kattlåda kiss fastän det bara är pyttelite kiss i, då har man fel kattsand. Och kattkiss luktar inte när man flyttar om man har normala katter som gör sina behov i lådan och inte på golv och väggar! Skumma människor det finns.Happy feet, vem gör Mummels röst? Vi kollar på den varje dag!
    Jag har väldigt svårt att se om en peron är lik den andra, men i vissa fall vill jag inte se och då gör jag dte inte.
    Alla säger att Tobias och deras pappa är lika, men jag svarar varje gång att dom inte är ett dugg lika nånstanns .

    Det finns en skillnad mellan dom, Leah är helt krullig i huvudet,blond och blåögd.
    Tobias är mörkare i håret med bruna, jätte bruna ögon. Riktiga chokladögon.
    Föddes med dom.

    Nepp kattkiss gör ju inte det. När gubben var och skulle besikta var inte ens katterna eller kattlådan i lägenheten.
    Visst jag hade envildkjatt då, men hon satte sig i soffan och ingen annan stanns. Men den soffan var utkastad sen länge. Så finns inte chans att han kände nån lukt alls, vildkatten gick på lådan när vi flyttade.

    Mummel är väl han som stepar? Elija nånting tror jag sa
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:08

    Vart är resten av medlemarna?


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:10

    och denna med carlton. ÄLSKA!



    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:10
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:04:02 följande:
    Boll nr 8 ligger i magen nu... Amen dåååsåå.. Då gissade jag ju nääästan rätt Du åt... ehm.. 15st?
    Hur stora är bollarna? Jag gjorde chokladbollar sist för 13 år sedan. Sista smeten som blev kvar gjorde jag en jättestor av, typ tennisbollstorlek eller lite större, som jag smäckte på en gång, låg däckad av illamående resten av kvällen. 13 år sedan jag sist åt en chokladboll!

    15 var inte långt ifrån. 11 stycken mumsade jag i mig till lunch/middag.
  • Äldre 17 Nov 19:11
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:13
    Småkottarna skrev 2009-11-17 19:10:20 följande:
    Hur stora är bollarna? Jag gjorde chokladbollar sist för 13 år sedan. Sista smeten som blev kvar gjorde jag en jättestor av, typ tennisbollstorlek eller lite större, som jag smäckte på en gång, låg däckad av illamående resten av kvällen. 13 år sedan jag sist åt en chokladboll! 15 var inte långt ifrån. 11 stycken mumsade jag i mig till lunch/middag.
    Dom är små.. Typ som.. Ehm.. som... SMÅ
    Villes han rullade ser ut som harskit
    Jag börjar få lite ont i magen... örk!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:13
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:10:18 följande:
    och denna med carlton. ÄLSKA!

    En klassiker, lika bra varje gång. Han är så skön.
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:16
    Brooke skrev 2009-11-17 19:11:56 följande:
    THIS IS IT KOMMER NOVEMBER 2009 www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id...=
    Åååååh Sandra. Nu fick du ju mig att tro att DVDn släpps i november!! Vad besviken jag blev.
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:17
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:07:33 följande:
    Gah! Hur visste jag att du skulle skriva den låten
    Ärligt talat tror jag det är den enda låten jag vet med honom. Eller? Näääh... jo, kanske.
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:17
    Småkottarna skrev 2009-11-17 19:13:24 följande:
    En klassiker, lika bra varje gång. Han är så skön.
    Take it off! Putt it on! Fan vad jag garvar.. Varje gång
    Han är riktigt duktig den där Carlton...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael