• solros­1976
    Äldre 17 Nov 19:32
    64882 visningar
    60 svar
    60
    64882

    Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?

    Jag och min hustru har sedan ett tag tillbaka kommit överrens om att jag kan söka en tillfällig sexkontakt. Hon själv är inte intresserad av att ha sex med andra, men vill gärna att jag ska få prova mina fantasier.

    MEN, har jag dessvärre upplevt mycket, som Man verkar det i princip omöjligt att få någon vettig kontakt med andra kvinnor som är intresserade av sex. Jag har sökt mycket, bl.a genom BodyContact, men utan resultat. Frugan började till slut gå ut på nätet och själv söka åt mig, men vi har fortfarande inte hittat någon som är intresserad.

    Jag är en trevlig och snäll kille, men varför är det så svårt? Är det för att jag är gift? Dras alla killar över en kam, eller vad är det som händer? Det verkar som att flertalet killar är otrevliga mot tjejerna när man läser på en del tjejers presentationer på t.ex BodyContact, och det tycker jag är så skitaktigt av killarna.

    Jag känner mig ganska nere nu, vill så gärna finna någon där vi tillsammans kan ha skönt sex som båda tycker om, men det verkar så omöjligt för mig. Vad ska jag göra?

    Anledningen till att jag inte skrivit något i min presentation här än är för att jag ärligt talat är rädd för att bli utpekad som något pervo då jag är gift och pappa - för jag får känslan av att som gift och pappa så ska man ju egentligen inte hålla på med sex med andra då det anses som fult i samhället upplever jag - och jag vill dessutom inte att mina vänner och mina barn ska veta om mitt och min hustrus överrenskommelse och sexliv.

  • Svar på tråden Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?
  • Anonym (donet­hat)
    Äldre 19 Nov 11:43
    #41

    Jag kan ju bara tala för mig själv och utifrån mina egna erfarenheter:

    Jag vill INTE ha en gift/upptagen man ens för sexkontakt, vare sig med eller utan fruns medgivande - enligt min erfarenhet blir det nämligen väldigt ofta enbart på hans villkor. Jag vill ha en karl som kan träffa mig när JAG vill, inte när hans fruga tycker att det är lämpligt att släppa iväg honom.

    Har varit i den situationen och väntat och hängt i luften alldeles för mycket för att det skulle kännas okej, ställt in träffar med mina vänner o.dyl för att han "gjort sig ledig", haft träffar inbokade med honom som han ställt in pga "familjegrejer" osv. Nä, en upptagen man är inget för mig!

  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:26
    #42
    riskakan skrev 2009-11-17 20:49:19 följande:
    TS, jag tycker att du och din fru verkar ha en vettig överenskommelse med hänsyn till omständigheterna - ni är ju båda överens. Efter vad jag har förstått dock, är det ganska hård konkurrens om de kvinnor på nätet, krogen etc, som vill hitta ett permanent KK - gift eller singel - för sex. Det är nog därför du inte har hittat någon än. De flesta tjejer som aktivt söker denna typ av relation, får mängder med erbjudanden att välja mellan. Men ge inte upp! Kanske finns det andra vägar än nätet att gå? Hur är det med svingersklubbar etc? Eller måste det vara par som går dit?
    Ja så har jag börjat uppfatta det som sedan ett tag tillbaka, att det är hård konkurrens, att många kvinnor får väldigt många killar att välja emellan. Det låter troligt att det är därför jag inte hittat någon ännu. Jag har mer tänkt i banorna att det är dels det, och att jag dessutom är gift, som gör det så svårt att få kontakt. Jag ska inte ge upp, kanske jag hittar någon till slut. Jag har inte hunnit sätta mig in i detta med swingerklubbar ännu, jag har fått tips om det som jag tänkte följa upp.
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:29
    #43
    FlamingRed skrev 2009-11-17 20:58:18 följande:
    Vänta nu ts, Du känner dig säkert unik, som får lov av frugan att ha ytterligare sexpartners. Men välkommen till verkligheten, du ansluter bara till skaran miljontals män som också söker tillfällig sex med villiga kvinnor. Allvarligt talat, har du aldrig varit singel på jakt? Tror du det fungerar annorlunda nu bara för att du är gift? Väl menat!
    Nej jag känner mig inte unik. Jag ser det mer som ett problem vid sökande av sexkontakt att vara just gift. Jag tror att de flesta kvinnor drar öronen åt sig just för att man är gift.

    Det är lugnt, non offense taken :)
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:30
    #44
    Tigger30 skrev 2009-11-17 21:01:05 följande:
    Gifta män har ett visst attraktionsvärde hos vissa kvinnor. Ett betyg på att han är nåt att ha eftersom någon valt att gifta sig med honom. Dessutom är de sällan så desperata som singlar på jakt tenderar att vara...
    Du, det var ett nytt sätt för mig att tänka på, har aldrig tänkt så faktiskt.
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:32
    #45
    PrimitivMan skrev 2009-11-18 02:04:55 följande:
    Om Tigger30 lägger ut en sån annons lär hon få massor av svar. I alla fall om det står "Gift kvinna söker älskare" . Håller med, sexdejting sidor är kvinnornas (och par/bs tjejer/män) marknad. Det är bara att gå in på BC och se hur många svar som tjejer får jämfört med män. Nästan aldrig några svar på mäns annonser (som söker kvinna).
    Nej precis, jag fick aldrig några svar på de annonser jag la ut på BC.
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:35
    #46
    bodegapeppe skrev 2009-11-18 14:06:02 följande:
    Ja, här finns många pervon så känn dig inte speciell :P Men det borde ju inte vara samma övervikt på kåta killar i relation till kåta tjejer som på de vanligare sex siderna. Här inne läser man ju ofta om sexuellt frustrerade tjejer...
    Hehe, fick mig att tänka på Pervo-Kris, en serie i om det var tidningen Pyton som jag såg nån gång för ett antal år sen :D
    Jag ska titta runt på andra siter som jag inte varit på än, kanske ger både FL och de en bra sexkontakt till slut.
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:40
    #47

    Anonym (Tjej) skrev 2009-11-18 14:17:38 följande:


    Det är nog så (hänger själv på BC mf) Att vi tjejer vill ha tjejsex eller träffas par+par, att ha en gift/singel man som KK är inte så lockande, vill vi ha sex kan vi gå på krogen eller så väntar vi in den " rätte" och klarar oss utan sex tills detta sker, visst finns det tjejer med sexbehov men inte på samma sätt som er män enligt min 33 åriga erfarenhet hittills. Kan nog gå många månader innan du får napp.
    Jo så kan det vara.
    Det gör inget om det går några månader, har mest känts omöjligt istället och det är det som gjort mig nedstämd. Sen kan det ju bli så att jag o min hustru får igång vårat sexliv igen innan jag hittat en sexkontakt.
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:42
    #48
    Anonym skrev 2009-11-18 14:31:31 följande:
    Någon nämnde swingersklubb där kan man komma som singelman också vet ej var du bor men i Köpenhamn finns en hel del sådana man måste vara medlem först men sedan är det fritt fram att gå och titta eller vara med i leken... inte alls så sunkigt som det låter!!
    Det låter intressant tycker jag, skulle vara kul att prova. För så som jag fattat det är folk frivilligt med på sådana saker, och det är viktigt för mig att kvinnan får det hon vill ha också så det inte bara blir jag som får det jag vill.
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 12:45
    #49
    sensuellaisabella skrev 2009-11-19 11:14:24 följande:
    Tja, kan bara hålla med övriga talare att om man som tjej vill ha tillfälligt sex (vilket de flesta tjejer INTE vill) så är det rena rama karl-buffén "därute" för oss Men TS, jag kom att tänka på en annan sak. Kan det möjligen vara så att din fru redan har en (eller flera) älskare? Att hon därför, mycket pga dåligt samvete, vill unna dig att också ha sex med andra. Låter ju så, eftersom hon inte verkar tända på dig längre. Det är något skumt med det här, anser jag (och som kvinna vet jag hur de flesta andra kvinnor tänker...)
    Det vet jag ju förstås inte, men jag litar på henne att hon berättar för mig om hon vill sånt eller har gjort sånt. Vi har ett rakt förhållande, vi vill inte ha hemligheter för varandra. Det skulle såra så mycket när det rör gemensamma saker och situationer om vi hade det.
  • Tigger­30
    Äldre 19 Nov 14:17
    #50
    solros1976 skrev 2009-11-19 12:30:55 följande:
    Du, det var ett nytt sätt för mig att tänka på, har aldrig tänkt så faktiskt.
    Naturligtvis tänker inte alla så
    Men förvånansvärt många av de singelkvinnor (o gifta med för den delen) jag har kontakt med tänker så. Kanske umgås jag med fel människor
    Ett stort plus med en upptagen man är ju det faktum att han också (oftast) bara är ute efter sex o man riskerar inte att såra någon som har intentionen att inleda ett förhållande... Man är ute efter samma sak- att knulla- o inget mer.
  • Tigger­30
    Äldre 19 Nov 14:23
    #51
    Tigger30 skrev 2009-11-19 14:17:47 följande:
    Naturligtvis tänker inte alla så Men förvånansvärt många av de singelkvinnor (o gifta med för den delen) jag har kontakt med tänker så. Kanske umgås jag med fel människor Ett stort plus med en upptagen man är ju det faktum att han också (oftast) bara är ute efter sex o man riskerar inte att såra någon som har intentionen att inleda ett förhållande... Man är ute efter samma sak- att knulla- o inget mer.
    Vill bara förtydliga att det inte nödvändigtvis betyder att jag tänker så
  • solros­1976
    Äldre 19 Nov 20:23
    #52
    Tigger30 skrev 2009-11-19 14:17:47 följande:
    Naturligtvis tänker inte alla så Men förvånansvärt många av de singelkvinnor (o gifta med för den delen) jag har kontakt med tänker så. Kanske umgås jag med fel människor Ett stort plus med en upptagen man är ju det faktum att han också (oftast) bara är ute efter sex o man riskerar inte att såra någon som har intentionen att inleda ett förhållande... Man är ute efter samma sak- att knulla- o inget mer.
    Nejdå, du umgås inte med fel människor, det tycker inte jag iallafall :) Vi är ju alla olika (låter verkligen som en klyscha, men det är ju sant :) ) fast vi gillar ofta samma saker som även andra gör.

    Jag känner igen mig precis i detta med bara sex, för det är sex jag är ute efter och inte att inleda ett förhållande. Det är dock viktigt för mig att både jag o kvinnan får ut det vi vill ha utav av det, så inte den ene blir lidande.
    Tigger30 skrev 2009-11-19 14:23:36 följande:
    Vill bara förtydliga att det inte nödvändigtvis betyder att jag tänker så
    Det är lugnt, don't worry :)
  • blueey­edalex
    Äldre 24 Sep 17:01
    #53

    Hej!

    Jag letar efter någon i det stundande höstmörkret som vill ha en varm kropp under täcket. Fingrar, läppar, hud!

    Känner du igen dig? Saknar du också att kunna träffa någon och få närhet, sex och lust utan att det måste betyda ett giftermål? Jag hoppas så att mitt lilla brev når någon som jag där ute :)

    Jag är en söt 27-årig kille! Ingen social fobi, inga hjärnspöken och ett grymt jobb och utbildning, haha :) Bara för att få bort de första bilderna av någon som skriver en kontaktannons... Grejen är att jag inte har några problem att träffa tjejer. Jag har två längre förhållanden bakom mig och brukar få höra att jag är ett "kap". Nu letar jag dock inte efter ett förhållande. Jag tror det passar mig i nuläget att vara singel. Men jag tycker också krogen är tröttsam, mycket alkohol och kanske inte alltid vad jag är sugen på... Så varför inte testa om det finns något där ute tänkte jag idag?

    Jag klättrar = vältränad

    Jag har levt i förhållanden i totalt närmare fem år = bra på att tillfredställa en partner

    Är lyhörd = är förstående och det blir inte ofta missförstånd

    Och jag är söt :)

    Jag hoppas hitta en tjej eller kvinna som också vill träffas och se vad som händer, om vi är intresserade av något. Jag tycker utseende är viktigt, men det behöver inte handla om att man måste se ut som en modell, ofta fastnar jag för tjejer/kvinnor som har ett personligt drag, något som gör just dem söta :)

    Hoppas nu du vågar ta kontakt!

    Jag bor i Stockholm, men reser mycket till Göteborg och Malmö i jobbet, så ett avstånd borde inte vara några problem..

    Var inte blyg!

    Hälsningar Alex

    [email protected]


    Söker kvinna för fantastiska erotiska möten!
  • huddig­960
    Äldre 9 Jun 18:11
    #56

    Va en intressant tråd...

    kan säga att söka både förhållande o sex via nätet för en kille är som att spela på lotto... oddsen är rätt låga.
    kanske jag låter lite uppgiven..
    men ser man på förhållandet mellan hur många killar det finns gentemot tjejer så förstår man.
    sen tror jag att tjejerna får så mkt uppmärksamhet att de inte behöver söka själva.. ren teori, är det så ??

    Om du nu (TS) hittar någon som du har grymt bra sex med, liksom allt klaffar.. hur kommer då sexet med din fru bli sen ??
    har även din fru något "tillgodo" nu ??

  • Lollo3­6
    Äldre 9 Jun 21:34
    #57

    Jag tror inte det är någon större mening med att skriva något till TS här längre, tråden är från 2009 och TS nick verkar vara avregistrerat.

    Vad det gäller tjejer som söker en KK och gifta karlar tycker jag personligen att Anonym (donethat) slog huvudet på spiken:


    Anonym (donethat) skrev 2009-11-19 11:43:22 följande:
    Jag kan ju bara tala för mig själv och utifrån mina egna erfarenheter:

    Jag vill INTE ha en gift/upptagen man ens för sexkontakt, vare sig med eller utan fruns medgivande - enligt min erfarenhet blir det nämligen väldigt ofta enbart på hans villkor. Jag vill ha en karl som kan träffa mig när JAG vill, inte när hans fruga tycker att det är lämpligt att släppa iväg honom.

    Har varit i den situationen och väntat och hängt i luften alldeles för mycket för att det skulle kännas okej, ställt in träffar med mina vänner o.dyl för att han "gjort sig ledig", haft träffar inbokade med honom som han ställt in pga "familjegrejer" osv. Nä, en upptagen man är inget för mig!
    (Och nej, jag söker inte efter en KK - vare sig gift eller singel - här.)
  • Äldre 3 Sep 15:58
    #62

    Hej, lite omvänd situation här, har make och barn är 23 år. Ser bra ut. Vi vill båda har öppna förhållande men som det verkar nu är alla män fega? Jag tänder på gifta män i 35-48 års åldern och det enda jag vill är att ha kul med dom. En man som jag delar mitt liv med och som jag älskar har jag redan. Varför tror alla män att man vill mer så fort man flörtar? Det känns som att ni bara drar er undan när ni får reda på att man är gift.

  • Äldre 3 Sep 21:26
    #63

    Jag är singel men vill träffa någon trevlig tjej i Skåne för sex. Men känslor kommer inte bli inblandat för de finns där för exet.

    Men som kille är det _mycket_ svårare än för en tjej, tyvärr.

  • Anonym
    Äldre 3 Sep 22:32
    #64
    hittar ej intresserade skrev 2014-09-03 15:58:18 följande:

    Hej, lite omvänd situation här, har make och barn är 23 år. Ser bra ut. Vi vill båda har öppna förhållande men som det verkar nu är alla män fega? Jag tänder på gifta män i 35-48 års åldern och det enda jag vill är att ha kul med dom. En man som jag delar mitt liv med och som jag älskar har jag redan. Varför tror alla män att man vill mer så fort man flörtar? Det känns som att ni bara drar er undan när ni får reda på att man är gift.


    Moment22 -

    Försöker oxå hitta en KK, men får bara förslag om att betala för att se en tjej planera på webcam eller skicka 1000? till Nigeria så kommer jag i morgon!

    Nä, det är nog lika svårt att hitta en bra KK som en livspartner, men hör gärna av er
  • Äldre 8 Sep 14:12
    #59
    jagärintefeg skrev 2014-09-03 21:26:27 följande:

    Jag är singel men vill träffa någon trevlig tjej i Skåne för sex. Men känslor kommer inte bli inblandat för de finns där för exet.

    Men som kille är det _mycket_ svårare än för en tjej, tyvärr.


    Skitsnack! Visst är det svårare för en kille att få ett ragg, då en attraktiv kvinna knappt behöver anstränga sig för att få någonting. Men det du behöver göra är att hitta en plattform för likasinnade, precis som jag gör. Har kört sexdejting sen flera år tillbaka, från och till, och beroende på sidan jag letar genom hittar jag tjejer som inte förväntar sig annat än just sex. Och då jag inte bara gillar missionären utan gärna kör på lite extra så brukar just sexdejting sidor leda till lite hetare dejter än man kanske får från "normala" dejtingplatser.

    Har varit medlem på alla större sidor t.ex. klubb6, BC och flera till då dom funnits länge och vissa var jäkligt bra när dom var nya. Nu förtiden har mkt tappat kvalitet och det är mest killar som söker efter nålen i höstacken (bara min egna mening, haft svårt att få konkreta napp där på senare tid)

    En sida jag besöker ofta är www.sexdejten.se (nästan uteslutet på senare tid). Funkar bra för mig med mkt brudar och bra chatt. Många tjejer som kör webcam också, vilket förgyller många av mina ensamma kvällar.
  • Äldre 15 Aug 19:11
    #60

    Jag hade lite samma problem som dig ett längre tag det allt det kändes omöjligt att hitta något seriöst och riktigt svårt att hitta nån jag vart intresserad av. Prövat typ alla sidor och forum jag kunnat hitta. Snackade lite random med en kille på krogen om det här och han hade också haft samma problem, men att han hade hittat en sida som faktiskt fungerade bra. Jag har prövat också och det har varit en j*vla skillnad faktiskt! Sidan heter sexlandet.se , gör ett försökt där!

Svar på tråden Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?