• solros­1976
    Äldre 17 Nov 19:32
    64884 visningar
    60 svar
    60
    64884

    Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?

    Jag och min hustru har sedan ett tag tillbaka kommit överrens om att jag kan söka en tillfällig sexkontakt. Hon själv är inte intresserad av att ha sex med andra, men vill gärna att jag ska få prova mina fantasier.

    MEN, har jag dessvärre upplevt mycket, som Man verkar det i princip omöjligt att få någon vettig kontakt med andra kvinnor som är intresserade av sex. Jag har sökt mycket, bl.a genom BodyContact, men utan resultat. Frugan började till slut gå ut på nätet och själv söka åt mig, men vi har fortfarande inte hittat någon som är intresserad.

    Jag är en trevlig och snäll kille, men varför är det så svårt? Är det för att jag är gift? Dras alla killar över en kam, eller vad är det som händer? Det verkar som att flertalet killar är otrevliga mot tjejerna när man läser på en del tjejers presentationer på t.ex BodyContact, och det tycker jag är så skitaktigt av killarna.

    Jag känner mig ganska nere nu, vill så gärna finna någon där vi tillsammans kan ha skönt sex som båda tycker om, men det verkar så omöjligt för mig. Vad ska jag göra?

    Anledningen till att jag inte skrivit något i min presentation här än är för att jag ärligt talat är rädd för att bli utpekad som något pervo då jag är gift och pappa - för jag får känslan av att som gift och pappa så ska man ju egentligen inte hålla på med sex med andra då det anses som fult i samhället upplever jag - och jag vill dessutom inte att mina vänner och mina barn ska veta om mitt och min hustrus överrenskommelse och sexliv.

  • Svar på tråden Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?
  • D Morgan
    Äldre 17 Nov 19:33
    #1

    Malmskillnadsgatan?

  • Tigger­30
    Äldre 17 Nov 19:36
    #2

    Familjeliv?

  • solros­1976
    Äldre 17 Nov 19:36
    #3

    Jag vill inte köpa sex. Dels är det olagligt, och dels tror inte jag det skulle bli lika trevligt.

  • solros­1976
    Äldre 17 Nov 19:39
    #4

    Oj, jag tänkte aldrig på Familjeliv som en sån site. Hm, finns det någon som är intresserad?

  • solros­1976
    Äldre 17 Nov 19:43
    #5

    Om det finns någon kvinna som är intresserad här, så kan vi lära känna varandra, så vi vet om vi passar för varandra eller inte. Hör gärna av dig :)

  • Tigger­30
    Äldre 17 Nov 19:43
    #6
    solros1976 skrev 2009-11-17 19:39:16 följande:
    Oj, jag tänkte aldrig på Familjeliv som en sån site. Hm, finns det någon som är intresserad?
    I sexavdelningen finns det alltid nån som är intresserad Har du inte läst?!
    Vänta du bara, det kommer snart plinga till i din inbox o vips så har du fullt av oanständiga förslag.
  • Tigger­30
    Äldre 17 Nov 19:44
    #7
    solros1976 skrev 2009-11-17 19:43:24 följande:
    Om det finns någon kvinna som är intresserad här, så kan vi lära känna varandra, så vi vet om vi passar för varandra eller inte. Hör gärna av dig :)
    Fast du får nog inte vara så uppenbar, tror det är emot de beryktade reglerna...
  • Anonym (undra­nde)
    Äldre 17 Nov 19:45
    #8

    Varför räcker det inte med att ha sex med din fru?

  • minjat­q
    Äldre 17 Nov 19:46
    #9

    om din fru inte lider av det så finns det www.knullkontakt.se en personlig fråga bara duger inte din fu??? kram

  • solros­1976
    Äldre 17 Nov 19:50
    #10
    Tigger30 skrev 2009-11-17 19:44:56 följande:
    Fast du får nog inte vara så uppenbar, tror det är emot de beryktade reglerna...
    Uuups, det missade jag helt.
Svar på tråden Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?