• Anonym (Nyfiken)

    Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?

    Sitter här och tänker på hur det blir som med tanke på alla som är otrogna eller bara har ett ombytligt sexliv.
    Har du någonsin haft oskyddat sex med en kille och senare samma dag kommit hem och haft oskydddat sex igen med en annan kille eller din pojkvän/man så att han ovetande fått "köra i" den första killens spermarester liksom ?

  • Svar på tråden Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?
  • Anonym (Nyfiken)
    Saaaraa skrev 2009-11-20 23:27:55 följande:
    Haha, båda grabbarna är kompisar så det kom fram när de pratade om vem de hade "erövrat" på festen :bAnonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:13:15 följande:
    Hahaha.....gissar att den ene hade roligt och att skrattet fastnade i halsen på den andre....

    Du har väl tagit din man i örat och satt stopp för att delta i fler av deras fester...*hihi*
  • Anonym (Nyfiken)

    Anonym (hm) skrev 2009-11-20 23:30:55 följande:


    min kompis följde med en kille hem från krogen och sov där.. dagen efter var han tvungen att sticka till jobbet..typ 30min senare hade hon sex med hans kompis som oxå sovit där....oskyddat med bägge två... ;)
    Berättade hon för dig att hon hade kört oskyddat med båda två ?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2009-11-20 23:32:38 följande:
    Åkte på kryssning en fredag och hade sex med en kille. Sen när båten kom tillbaka på lördagskvällen åkte jag hem till en kompis och förfestade, sen gick vi ut och jag träffade på en kille på krogen som jag sen hade sex med hemma hos honom. Jag hade inte hunnit åka hem och duscha eller nåt emellan... inget jag brukar pyssla med, men han var så JÄVLA snygg så jag kunde fan inte låta bli. Är nog bland det snyggaste jag sett fortfarande... Han på båten däremot var bara riktigt riktigt dumt.
    Märkte inte kille nr2 något av att du nyss hade haft sex när du inte hunnit duscha ?
  • Anonym (Jepp)

    Jag var jättekär i en kille, det var inte helt besvarat och jag låg med honom på fredagkvällen. Sen åkte jag därifrån utan att duscha, på min trapp satt mitt KK och vi hade sex på en gång då vi kom hem innanför ytterdörren.

  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:37:29 följande:
    Märkte inte kille nr2 något av att du nyss hade haft sex när du inte hunnit duscha ?
    Hur tänkte du att han skulle märka det?
  • Anonym (Porrisen)

    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:30:03 följande:


    Anonym (Porrisen) skrev 2009-11-20 23:28:20 följande:
    Hur gick det till ? Visste de om varann ?
    Det bara blev.. var och badade med den ena.. nakenbad.. Och sen kom den andra hem till mig och skulle glo på film några timamr senare.. och nej dom visste inte om varandra
  • Saaaraa

    Haha! Absolut! Inga såna där fester nu för tiden inte ;b
    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:32:57 följande:


    Hahaha.....gissar att den ene hade roligt och att skrattet fastnade i halsen på den andre....Du har väl tagit din man i örat och satt stopp för att delta i fler av deras fester...*hihi*
  • LyckligtSlut

    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:26:11 följande:


    Känner mig rätt tråkig själv...har aldrig varit på någon fest med såna vilda aktiviteter. Kanske är tur när man läser Saaaraas berättelse...
    Låter oftast roligare än det är. Historierna är ofta roligare än minnena är... Bästa sexet har jag haft hemma i sängen med min pojkvän! Precis, man får ju leva med "skabbet" sedan, om man bryr sig om det:)
  • misspriz83

    asg!!! saara hehe jag känner en kille som råkat ut för samma undra om det är samma grabb!! fast hon hade haft sex med två styckna... alla är vänner och fick reda på det när dom snackade efter festen

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2009-11-20 23:40:19 följande:
    Hur tänkte du att han skulle märka det?
    Har hört att det kan läcka ut ett tag efteråt....tänkte bara att det kanske kan märkas ?
    Eller så är jag helt ute och cyklar som vanligt...
Svar på tråden Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?