• Anonym
    Äldre 24 Nov 14:22
    49481 visningar
    45 svar
    45
    49481

    Någon mer som gillar hård sex?

    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 18:12
    Det verkar som att det är ovanligt att tjejer tänder på att vara undergivna. Känner mig lite ensam, ingen av mina mina vänner tänder på det utan allt ska va så jämnställt och fint!

  • Svar på tråden Någon mer som gillar hård sex?
  • Anonym (Gamme­lmormo­r)
    Äldre 24 Nov 14:26
    #1
    Anonym skrev 2009-11-24 14:22:49 följande:
    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt..
    Shit! Strypsex! Jag blir rädd. Måste logga ut. Snabbt!
  • Äldre 24 Nov 14:28
    #2

    Låt dem tycka det. I hemlighet undrar de säkert själva hur det skulle vara.

  • Anonym (slyna­n)
    Äldre 24 Nov 14:31
    #3

    Jag gillar oxå det. Har inte haft strypsex men älskar en lite hård hand på min halls. Smisk, bondage och förnedring verbalt och på andra sätt är underbart! Tycker att det går att gämföra med joga! Jag går ur mig själv och bara är. Fokus på andning och kropp. Efteråt så måste jag ligga och bli omhållen en lång stund så att jag "kommer tillbaka" på ett bra sätt. Gud vad bra man kan må efter en sådan omgång!!!!

  • Alcyon­e
    Äldre 24 Nov 14:37
    #4

    Anonym (slynan) skrev 2009-11-24 14:31:35 följande:


    Jag gillar oxå det. Har inte haft strypsex men älskar en lite hård hand på min halls. Smisk, bondage och förnedring verbalt och på andra sätt är underbart! Tycker att det går att gämföra med joga! Jag går ur mig själv och bara är. Fokus på andning och kropp. Efteråt så måste jag ligga och bli omhållen en lång stund så att jag "kommer tillbaka" på ett bra sätt. Gud vad bra man kan må efter en sådan omgång!!!!
    Hur är du annars? Alltså...vilken människotyp tycker du att du tillhör? Varför tror du att du gillar sådan sex?
  • Anonym (ligth­)
    Äldre 24 Nov 14:38
    #5

    nja inte riktigt lika hårt som du, smisk kan vara trevligt samt en fast hand i håret eller kring handlederna samtidigt som han tar mig hårt. Men stryptag, örfilar och att bli kallad för hora klarar jag mig utan :/

  • Anonym (vill)
    Äldre 24 Nov 14:54
    #6

    Jag skulle vilja göra så men vet inte hur jag ska få min kille till det. Tips kanske:)

  • Äldre 24 Nov 17:07
    #7

    Gillar inte alls att bli kallad för nedvärderande saker; för mig är KÄRLEKEN väldigt viktig och i mitt äktenskap är smisk, pisk, strypsex, dominans & örfilar ren kärlek & helt underbart!

  • Anonym (kansk­e)
    Äldre 24 Nov 17:44
    #8

    Jag har aldrig tänkt på det tidigare, för jag har aldrig varit med någon kille som varit lite "våldsam" mot mig och jag har aldrig tagit upp det själv heller. Inget jag gått och drömt om. Har hamnat i säng 1 gång (och hoppas det blir fler) med killen jag dejtar nu och jag gillade det han gjorde mot mig. Han tog tag i mina handleder, hårt, gjorde ont och tryckte ner dom i sängen när jag låg på rygg. Han tog tag i mitt hår hårt och drog mitt huvud bakåt osv. Upptäckte att jag gillade det han gjorde, det pirrade till i hela kroppen och jag ville ha mer. har tänkt på det flera ggr nu efteråt

  • Anonym (Pilsk­)
    Äldre 24 Nov 17:50
    #9

    Jag trodde inte heller jag skulle gilla det...det är alltid jag som varit dominant...men så träffade jag honom..och det är så trevligt..han prövade lite försiktigt först...men mer har det blivit eftersom han upptäckte att jag gillade det...Vi hittar fler och fler saker som funkar..så himla roligt

  • Anonym (slyna­n)
    Äldre 25 Nov 09:05
    #10

    Jag är en öppen glad tjej. Ser ut som alla andra. Håller på att skaffa mig en högre utbildning. Klär mig vanligt till vardags men gillar sexiga underkläder. Min kille gillar skor....
    Jag är en bestämd person som inte tar skit och som inte är rädd att diskutera saker. Jag är allt annat än undergiven och tystlåten till vardags. Jag tror att det är därför jag gilllar BDSM, det är nämligen den enda gången jag verkligen vågar släppa kontrollen och tvingas lita tillfullo på min partner. Jag anser att bdsm egentligen är det vackraste man kan ägna sig åt! Det kräver total tillit till varandra!

Svar på tråden Någon mer som gillar hård sex?