• Anonym
    Äldre 24 Nov 14:22
    49295 visningar
    45 svar
    45
    49295

    Någon mer som gillar hård sex?

    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 18:12
    Det verkar som att det är ovanligt att tjejer tänder på att vara undergivna. Känner mig lite ensam, ingen av mina mina vänner tänder på det utan allt ska va så jämnställt och fint!

  • Svar på tråden Någon mer som gillar hård sex?
  • Anonym (slyna­ns tvilli­ng)
    Äldre 12 May 20:04
    #31

    känner igen mej i slynans beskrivning, är en av de kaxigaste lärarna på skolan jag arbetar.... MEN min BDSM roll är slav,,, min master äger mej, Älskar att bli dominerad.

    Jag blir gärna bunden, bojjad och älskar när ja gblir tagen med dildo och master bakifrån med strypsnara runt halsen....

    Något som jag hatar är när master bestämmer sig för att låta mej suga av honom under tiden han sliter i mitt hår och smiskar min rumpa... och kallar mej massa ord,, och sen låter det gå utan att jag blivit påsatt.....

    Gillar inte ordet hora,,, men det är okej.

  • Anonym (to be domina­ted)
    Äldre 13 May 20:08
    #32

    Jag älskar att bli dominerad. Men jag är inte så undergiven för jag trotsar och blir straffad för det men det är det som gör det hela hett..
    I morgon kommer min toyboy hem till mig på morgonen och vi ska för första gången ha samlag, vi har bara änsålänge bara hållt det till grovhångel.
    Ser framemot att få det hårt! Bestämmt!
    Jag älskar att bitas och han vill att jag ska bita i hans ollon så att det blöder... åhh bara tanken på det... Vi kommer båda två att gå med rejäla märken som inte är osynliga direkt..
    Längtar tills i morgon bitti!!!

  • Rakad Apa
    Äldre 13 May 20:10
    #33

    Hade ett ex som gillade att bli dominerad, att bli örfilad och kallad hora. Lite komiskt eftersom hon var troende. Det var ganska oväntat att en kristen brud gillade sånt, hehe :)

  • Klar
    Äldre 22 Oct 23:33
    #34

    Jag gillar också hårdsex.

  • olwchi­ps
    Äldre 23 Oct 02:07
    #35
    Anonym skrev 2009-11-24 14:22:49 följande:
    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 18:12
    Det verkar som att det är ovanligt att tjejer tänder på att vara undergivna. Känner mig lite ensam, ingen av mina mina vänner tänder på det utan allt ska va så jämnställt och fint!
    Jag gillar också detta & har också känt av "reaktionerna" från tjejkompisarna. :P
  • Anonym (lite lagom)
    Äldre 27 Oct 21:53
    #36

    Jag gillar lite hårda tag, inte för mycket men detta går jag igång på när min sambo:

    håller mina handleder över mitt huvud när han k*****r mig
    drar av mina trosor eller ännu bättre rycker dem åt sidan och går in i mig.
    lägger sig på mig i soffan när vi glor på tv´n och börjar masera mina bröst
    håller lite lätt i mitt hår    

    ...kanske jag hade gått igång ännu mer på fler saker men har liksom kämpat med att få han dit vi är nu genom att be han hålla mina händer, stönat lite "extra" när han gör saker så jag känner mig UG för att han ska fatta vinken. Jag vet också att han vet att jag älskar hans stora starka armar eftersom jag gärna tar på dom medans vi har sex. 

    Ibland vill han att jag ska vara överst och bestämma lite så ibland gör jag det för hans skull men det känns som att vi båda går igång mest på att han är den som bestämmer och jag är undergiven. Hoppas han snart kommer hem, blev plötsligt väldigt kåt!!       

  • DaPinc­h
    Äldre 27 Oct 21:55
    #37

    Jag gillar!!! :D  Inget konstigt alls!!!

  • Anonym (Louis­e)
    Äldre 9 Nov 13:57
    #38

    Inte brutalt våld eller så, men gärna hård sex i betydelsen mycket intensivt och djupt.
    Gränsen mellan smärta och lust är ibland hårfin.

  • Anonym (Varfö­r?)
    Äldre 9 Nov 14:06
    #39

    Min tjej vill också bli dominerad, få smisk och bli kallad pappas lilla flicka, men kan ej svara på varför.

    Varför vill ni tjejer här bli dominerade?  Är det för att släppa kontrollen 100%, eller för att ni fantiserar om förbjuden sex (familjemedlem), eller för att komma över en hemsk händelse? Eller??

  • Anonym (lite lagom)
    Äldre 19 Nov 15:15
    #40
    Anonym (Varför?) skrev 2011-11-09 14:06:40 följande:
    Min tjej vill också bli dominerad, få smisk och bli kallad pappas lilla flicka, men kan ej svara på varför.

    Varför vill ni tjejer här bli dominerade?  Är det för att släppa kontrollen 100%, eller för att ni fantiserar om förbjuden sex (familjemedlem), eller för att komma över en hemsk händelse? Eller??

    För min del så handlar det om att jag blir upphetsad av att min man är manlig i sängen. Han är full av testosteron och det är det jag gillar med han, det var det som jag fall för när jag blev kär i han för många många år sen! Så det handlar inte om förnedringssex eller nått sånt utan om att jag blir upphetsad av hans manlighet, hans starka armar osv.
  • Fiyali­a
    Äldre 19 Nov 15:38
    #41

    Haha, vilken tur att du inte behöver ha sex med dina vänner då :) Du är inte så ensam som du tror! *visslar*

  • Äldre 20 Nov 20:16
    #42

    Härlig tråd ....jag är snuskig och dominant.
    Det bästa är sex som omfattar hård sex med ordentligt med smisk och hårda penetrationer, mun/halsknull örfilar men också passion och mkt ömhet...allt i ett


    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Anonym
    Äldre 21 Nov 02:29
    #43

    Jag älskar lagom hårt sex, vilket jag upptäckte när jag dejtade en skön kille i somras. På ytan var han mjuk men i sängen fick jag mig flera trevliga överraskningar


     


    Bland annat höll han fast mina händer hårt över mitt huvud när han tog mig hårt och bestämt, han tog tag om min nacke och tryckte ner mig över hans k*k  när jag sög honom, verkligen tvingade mig att ta den långt ner i halsen tills jag fick kväljningar.. då lät han mig hämta andan medan han smekte mig ömt genom håret.. sen satte han igång igen...


    Han tog mig analt, något jag inte gillar särskilt mkt annars men med denhär mannen var det nice..


    Något som inte är så "hårt" men ändå trevligt var att han kommenderade mig att säga att jag tyckte om det och ville ha mer...


    En annan kille jag hade ett one- night-stand med var skön han med.. han var mycket för att sticka in ett finger baktill på mig.. på morgonen när vi vaknade bad han mig att leka med min dildo och under tiden stack han in ett finger därbak och pullade mig hårt.. det var supernice.


     


    Uh.. nu blev man sugen och så är man sågottsom nunna för tillfället.. haha så kan det vara.

  • Äldre 21 Nov 23:15
    #44

    Älskar när frun dominerar mig och talar om för mig vad hon vill att jag ska göra, tyvärr händer det för sällan

  • Äldre 22 Nov 01:21
    #45

    Oavsett hur "vanilla" en kvinna är har jag ännu inte träffat någon som inte gillar att man håller fast armarna hårt över huvudet när man tar dem.

Svar på tråden Någon mer som gillar hård sex?