• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • AAEV
    Mamma till Rasmus skrev 2010-01-14 19:42:10 följande:
    Har dom babysitters på ullared? Några snygga? bra? pris? någon som har bild??
    Vi har en, den är brun och beige. Minns inte riktigt vad den kostade, max 249 tror jag :) Vi tycker den är kanon iaf. Har tyvärr ingen bild...
  • Mamma till Rasmus
    FrökenLindström skrev 2010-01-14 20:38:54 följande:
    Vi har en, den är brun och beige. Minns inte riktigt vad den kostade, max 249 tror jag :) Vi tycker den är kanon iaf. Har tyvärr ingen bild...
    Tack så mycket! Den var ju verkligen kanonfin! Då ska jag vänta med att köpa det tills vi ska till ullared. Perfekt ju!! Ytterligare en sak på ullaredslistan =)
  • Ekorrfamiljen
    myran82 skrev 2010-01-13 22:19:30 följande:
    Tack =)  Nackdelen är att man inte vet riktigt hur mkt man kommer att växa upptill, som det är nu behöver jag e-kupa men jag har redan växt en del så det kanske inte blir så mycket större *håller tummarna*Annars har dom säkert vanliga mjuka bh-ar eller sporttoppar(?)
    Ja, de har mjuka och sköna vanliga behåar med. Felicia amningsbehå är annars mjuk och behaglig och kan nog töja sig lite vid behov. *älskar*
    Mamma till Rasmus skrev 2010-01-14 19:42:10 följande:
    Har dom babysitters på ullared? Några snygga? bra? pris? någon som har bild??
    Jo, tror att vi gav 229:- för en i höstas. Ska finnas bild i mitt galleri under Ullared om jag inte minns fel.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • TeDrickaren
    Kaisa Kavat skrev 2010-01-14 09:20:20 följande:
    Någon som vet vad pippifigurerna (3 st) kostar? Den med Pippi, Tommy o Annika.Kaisa 
    Japp 59kr!
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • myran82
    BimBim o Knorrans Mamma skrev 2010-01-14 19:38:52 följande:
    Jag har 80F o de är JÄTTEBRA! 99spänn. har en för 600 som inte är alls lika bra!
    Tack så mycket =) Kommer du ihåg märket på den? Lättare att hitta då.
    Ekorrfamiljen skrev 2010-01-14 22:30:10 följande:
    Ja, de har mjuka och sköna vanliga behåar med. Felicia amningsbehå är annars mjuk och behaglig och kan nog töja sig lite vid behov. *älskar*
    Ska kolla upp den =)
  • Inbaal

    jag har velat åka ti gekås i så många år nu, men nu när jag vet att jag snart har pengar ti de så börjar jag bli osäker på om de e lönt? e de så mycke billigare? o vad e billigt o bäst att köpa? leksaker o kläder e väl de som jag mest e intresserad av fast jag vet inte vad de har så när jag kommer dit om jag kommer dit så blir de väl bara en massa onödigt. lite tips o råd välkommet.

    hur mycket pengar behöver man ha me sig??

  • livet från ljusa sidan
    Inbaal skrev 2010-01-15 17:33:58 följande:
    jag har velat åka ti gekås i så många år nu, men nu när jag vet att jag snart har pengar ti de så börjar jag bli osäker på om de e lönt? e de så mycke billigare? o vad e billigt o bäst att köpa? leksaker o kläder e väl de som jag mest e intresserad av fast jag vet inte vad de har så när jag kommer dit om jag kommer dit så blir de väl bara en massa onödigt. lite tips o råd välkommet. hur mycket pengar behöver man ha me sig??
    Man kan säga såhär att jag var på gekås precis innan jul och köpte en mu little pony häst, en stor variant som kan prata för 139kr, två veckor senare såg jag den på maxi för 549kr........jag var helt chockad, trodde inte att det var sån stor skillnad. Men leksaker och spel och sådant är grymt stor skillnad. Kläder vet jag inte, gillar inte riktigt utbudet där.
Svar på tråden Gekås vol 13