• Anonym (natur­ist)
    Äldre 26 Nov 23:27
    27437 visningar
    120 svar
    120
    27437

    Går du naken hemma? (eller nästan naken)

    Efter att ha läst den roliga tråden som handlade om varför man har persiennerna neddragna (alltid) så visade sig att rätt många gick nakna hemma.

    Startar denna tråden som är lite mer privat (inte alla är bekväma med att diskutera detta 'offentligt')

    Så går du naken, eller nästan naken, hemma?

    Själv går jag nästan alltid klädd i trosor och t-shirt och strumpor. Eller enbart trosor o strumpor (har väldigt kalla fötter)

    Av hänsyn till maken så tar jag på mig mer om jag går ut på balkongen (den är inglasad) han vill inte dela med sig av den vackra åsyn som min nakna kropp utgör

  • Svar på tråden Går du naken hemma? (eller nästan naken)
  • Tuben2­9
    Äldre 29 Jun 16:32

    Fabella jag håller med dig ! Det är mitt hus. Känner jag för att gå naken så gör jag det

  • Fabell­a
    Äldre 29 Jun 16:37
    Tuben29 skrev 2012-06-29 16:32:44 följande:
    Fabella jag håller med dig ! Det är mitt hus. Känner jag för att gå naken så gör jag det
    Absolut, man borde få göra vad man vill i sitt hem. Sen kan jag tycka att det är en rätt trevlig tanke, att någon kanske ser :-P
  • Tuben2­9
    Äldre 29 Jun 17:00
    Fabella skrev 2012-06-29 16:37:53 följande:
    Absolut, man borde få göra vad man vill i sitt hem. Sen kan jag tycka att det är en rätt trevlig tanke, att någon kanske ser :-P
    Hoppas bara att dem också tycker det är trevligt hehe ;)
  • Fabell­a
    Äldre 29 Jun 17:27
    Tuben29 skrev 2012-06-29 17:00:24 följande:
    Hoppas bara att dem också tycker det är trevligt hehe ;)
    Det gör dom säkert :-P
  • Anonym (Nudie­)
    Äldre 29 Jun 17:31

    Jag är hemma själv hela dagarna så jag går oftast naken.  Annars trosor och ev linne. 

  • Anonym (Mer svar !)
    Äldre 29 Jun 21:05

    Är alltid naken när jag kan, är jo så skönt ;D

  • Coyote
    Äldre 29 Jun 21:28
    Anonym (naturist) skrev 2012-06-29 16:20:13 följande:
    Haha, lever den här tråden igen
    Haha! Jag svarade från mobilen och såg inte att den var så gammal!
  • Tuben2­9
    Äldre 30 Jun 15:12
    Anonym (naturist) skrev 2012-06-29 16:20:13 följande:
    Haha, lever den här tråden igen
    Haha ja tydligen Glad
  • Takex
    Äldre 30 Jun 17:06

    Jag är normalt alltid påklädd, strumpor är ett måste och har hemma kläder och utekläder som byts dagligen och tvättas. Är lite halvgalen där.

    Men sen jag blev med barn har jag blivit rena nudisten. Slänger av mig alla kläder i samma stund jag kommer hem. Skippade det en gång och blev så himla tjurig till vilket min man sa "Älskling, ta och klä av dig kläderna så du blir på bättre humör" fungerade :P


  • Anonym (bajss­värfar­)
    Äldre 30 Jun 23:02

    Hade gääärna vilja gå helt naken här hemma men varje morgon har jag nästan bråttom att få på mig kläder.. Pga svärfar som alltid klampar in utan att ringa innan! Har lessnat på detta, för har hänt alldeles för ofta att man suttit på soffan, helt naken och så plingar det på dörren, så får man springa fort som fan in i sovrummet och klä på sig! Tom i sovrummet måste jag skynda på för när han väl plingat på dörren så dröjer det max 30 sekunder så hör man hur han öppnar dörren o ropar "HALLÅ?" Längtar tills vi flyttar till eget så han inte har nyckel hit!

  • Anonym (bajss­värfar­)
    Äldre 30 Jun 23:05
    Anonym (naturist) skrev 2009-11-26 23:45:30 följande:
    Ni som går nakna/halvnakna har ni barn?

    Det har funnits ett antal diskussioner här på fl om hur hemskt det är att tvinga på barnen den här nakenheten, att det är onormalt mm (själv tycker jag det är bra att barn lär sig hur människor faktiskt ser ut, så att de inte tror att normalkvinnan o mannen ser ut som modellerna på tv)
    Min dotter får ta mig för den jag är ;) Haha.. Varför ska man skämmas för sin kropp?
    Jag låter henne springa naken här hemma och jag tänker vara naken så ofta det bara går, eftersom det är så förjävla varmt :P Men tack vare min svärfar så kan jag inte vara naken så ofta som jag vill. hehehe
  • Äldre 1 Jul 17:22

    Vilken härlig dag..är ensam,solen skiner..jag är naken..även just nu...så skönt..har solat,fixat hemma,blivit kåt,löst det haft en undebar dag..och förmodligen ännu skönare kvällOskyldig

  • Anonym
    Äldre 1 Jul 17:50

    Går för det mesta naken hemma, fast har badrock på mig när grannarna är på baksidan :) Fast vet inte omdet är för att jag gillar det eller att jag inte orkar klä mig xD

  • Tuben2­9
    Äldre 1 Jul 19:36
    Anonym skrev 2012-07-01 17:50:34 följande:
    Går för det mesta naken hemma, fast har badrock på mig när grannarna är på baksidan :) Fast vet inte omdet är för att jag gillar det eller att jag inte orkar klä mig xD
    Kanske en blandning av både och ? Glad
  • Anonym (Mer svar !)
    Äldre 5 Jul 17:35

    Puff puff !

  • Anonym (natur­ist) Trådstartaren
    Äldre 5 Jul 17:43
    Anonym (Mer svar !) skrev 2012-07-05 17:35:49 följande:
    Puff puff !
    För att?
  • Anonym (Mer svar !)
    Äldre 5 Jul 17:45
    Anonym (naturist) skrev 2012-07-05 17:43:59 följande:
    För att?
    Få fler svar 
  • Anonym (natur­ist) Trådstartaren
    Äldre 5 Jul 18:01
    Anonym (Mer svar !) skrev 2012-07-05 17:45:15 följande:
    Få fler svar 
    Förvisso men det börjar kännas som ett gottande... inte diskussionsaktigt
  • Äldre 5 Jul 19:42

    Självklart! det är mitt hus och vill folk inte se mig halvklädd så behöver de inte glåma in genom mina fönster (; Jag brukar inte gå runt helnaken om det inte är i samband med dusch men jag ser inte problemet med att folk verkar tycka det är så provocerande av att människor år runt i underkläder. Jag bor på en liten ort och folk kommer och går i vårt hus som de vill, men då får de också vara beredd på detta scenario.

     Jag är uppvuxen med att det alltid har varit okej så jag har inte alls några problem med det. Under min uppväxt var det inte ovanligt att mina föräldrar gick omkring i underkläder om vi inte hade kompisar hemma och sambons familj tillhör inte heller den blyga skaran. 

    Så här har vi två som springer runt utan kläder. 

  • Benjy
    Äldre 6 Jul 07:26

    Det verkar som om vissa i tråden aldrig får se hud, annan än sin egen. Fick flera snuskbrev i inkorgen efter att jag svarade i denna tråden. Pinsamt!

Svar på tråden Går du naken hemma? (eller nästan naken)