• maddeb­ert
    Äldre 1 Dec 12:33
    2620 visningar
    7 svar
    7
    2620

    Hur ta bort länk från rullistan?

    Hur ta man bort en länk från rullistan där man skriver webb-adressen? Kan man göra så att de tas bort efter en viss tid?

  • Svar på tråden Hur ta bort länk från rullistan?
  • Äldre 1 Dec 14:44
    #1

    iexporer, rensa historiken
    det går säkert att ta bort enskilda men är mer meck.
    man kan välja att rensa historik varje gång man avslutar iexporer också.

  • Äldre 1 Dec 17:57
    #2

    I IE8 så kan man ta bort en länk i taget, skitenkelt. Håll musen på den du vill ta bort, så kommer ett kryss till höger på raden.

    För att ta bort alla Verktyg - Ta bort webbhistorik - välj vad du vill ta bort och tryck Ta bort

  • Äldre 1 Dec 21:09
    #3
    Joico skrev 2009-12-01 17:57:21 följande:
    I IE8 så kan man ta bort en länk i taget, skitenkelt. Håll musen på den du vill ta bort, så kommer ett kryss till höger på raden.
    Eller också bläddrar man ner till den man vill ta bort med piltangenten (så den är blå) och trycker på Delete.
    Den metoden har jag använt, visste inte ens om att det kom upp ett rött ta-bort-kryss om man pekade på länkar.
  • Äldre 1 Dec 23:59
    #4
    Joico skrev 2009-12-01 17:57:21 följande:
    I IE8 så kan man ta bort en länk i taget, skitenkelt. Håll musen på den du vill ta bort, så kommer ett kryss till höger på raden. För att ta bort alla Verktyg - Ta bort webbhistorik - välj vad du vill ta bort och tryck Ta bort
    coolt, man lär sig nya saker varje dag, dock kör jag inte iexplorer aktivt utan firefox
  • Äldre 2 Dec 06:49
    #5

    tidigare var det nog väldigt meckigt att ta bort enskilda.. vet inte ens om det gick faktiskt. men det är super att man kan nu!

    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-01 23:59:05 följande:
    coolt, man lär sig nya saker varje dag, dock kör jag inte iexplorer aktivt utan firefox
  • Äldre 2 Dec 09:43
    #6
    Joico skrev 2009-12-02 06:49:35 följande:
    tidigare var det nog väldigt meckigt att ta bort enskilda.. vet inte ens om det gick faktiskt. men det är super att man kan nu! Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-01 23:59:05 följande:
    jo det var i den vetskapen jag levde, typ in å meka i registryt om man varit på nån svart-dvärg-sex-gay-site ;) *skojja*
  • Äldre 2 Dec 13:17
    #7


    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-02 09:43:26 följande:
    jo det var i den vetskapen jag levde, typ in å meka i registryt om man varit på nån svart-dvärg-sex-gay-site ;) *skojja*
Svar på tråden Hur ta bort länk från rullistan?