• Anonym (...)
    Äldre 2 Dec 15:29
    14910 visningar
    78 svar
    78
    14910

    Vilken sorts bröst tycker ni är finast?

    Vi utgår ifrån att alla brösten är välskapta, fina och i naturlig form, inga sillisar alltså.
    Vad föredrar du då om du måste välja?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sorts bröst tycker ni är finast?
  • Balder­69
    Äldre 3 Dec 15:58
    #61

    Anonym (...) skrev 2009-12-03 15:41:00 följande:


    Men man kan ju tänka olika om storlek. En del tycker ju att större vårtgårdar än 2 cm i diameter är stora. Mina är nog 6-7 cm och har d-kupa så det ser verkligen inte fint ut. Min man har slutat att tjata om att få se, som tur är så är han inte så intresserad av bröst.
    tycker synd om din man.våga visa dig naken.han har ju valt dig.6-7cm vill jag ha dom....sexigt som fan.det är du som tycker det är fult,inte han med andra ord.min fruga har stora bröst med stora vårtgårdar med,jag bara älskar det.
  • Anonym (grise­knoen)
    Äldre 3 Dec 16:00
    #62

    Jag älskar mina bröst på mig ^^ 75 F
    Men på tjejer gillar jag små söta ^^

  • Anonym (macke­)
    Äldre 3 Dec 16:02
    #63

    ta och lattja med brösten du har.självförtroende behövs för att lyckas i sänghalmen ts.alla har olika behag och alla är så sexiga enligt mig;)stora med stora vårtgårdar el mindre med små vårtgårdar.allt är fint,utom silikonbröst.de går fet bort.släpp loss och överaska din kille i kväll.njut för livet är kort.

  • Anonym (...) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 17:40
    #64
    Anonym (man) skrev 2009-12-03 13:16:27 följande:
    Stora silikonbröst gillar jag. Inte abnorma Lolo Ferrari tuttar men sisådär DD-F. Tomma hängbröst a la taxöron är det värsta som finns.
    haha
  • Anonym (a la tjej)
    Äldre 3 Dec 18:16
    #65

    Mina perfekta drömbröst är äppelstora toppiga bröst

  • Anonym
    Äldre 5 Dec 09:58
    #66

    Bröst är ju ett av kvinnans absolut mest framträdande attribut rent visuellt - sånt vill vi heterosexuella män ha mycket av - annars kan vi ju lika gärna titta på en mans bröst - men det gör vi inte. Kvinnans former ska vara tydligt kvinnliga eftersom det är just kvinnor vi tänder på. Visst kan ett par välformade normala vara snyggare än ett par riktigt stora avlånga par - men generellt är större bättre.
    Inplantat finns av en anledning och det är inte för att folk har så mycket pengar så det inte vet vad de ska göra med dem annars.

  • pixied­ust
    Äldre 5 Dec 11:43
    #67

    Om jag skulle välja vad jag själv skulle ha för bröst så normalstora, kanske B-C-kupa (jag har A-kupa). Stora bröst (dock inte silikon) kan jag tycka är spännande på andra tjejer att klämma på. ;)

  • Anonym
    Äldre 5 Dec 14:38
    #68

    I min släkt är brösten stora...
    Jag har 75 E i BH storlek och vissa Bh:ar har jag 75 f...
    dom är med nartuliga med stora vårtgårdar och jag tycker inte heller om de...
    Tycker inte om att visa mig alls...

  • rednec­k girl
    Äldre 5 Dec 14:42
    #69
    Anonym skrev 2009-12-05 14:38:11 följande:
    I min släkt är brösten stora... Jag har 75 E i BH storlek och vissa Bh:ar har jag 75 f... dom är med nartuliga med stora vårtgårdar och jag tycker inte heller om de... Tycker inte om att visa mig alls...
    jag har 85g/H med stora vårtgårdar.jag visar gärna;)
  • Anonym
    Äldre 5 Dec 16:03
    #70

    Jag har 70I nu när jag ammar, annars 70F. Men mina bröst är inte särskilt stora ändå, min man säger att jag absolut inte har så stora (han är en verklig kännare på området). Kanske är det för att jag är så smal runtom, för varje 5 cm motsvarar ju en kupstorlek. Dvs 70F har samma kupa som 75E eller 80D etc.

  • Anonym
    Äldre 5 Dec 16:27
    #71

    Kyckling bröst ,,kronfågel 1,2kg

  • foreve­rblue
    Äldre 5 Dec 16:56
    #72

    Jag gillar de som min fästmö har!

  • Clobbe­rella
    Äldre 5 Dec 18:20
    #73

    Är de äkta, välformade och fina så spelar storleken ytterst liten roll... men extremt stora och kanske inte extremt små (typ liten A-kupa) heller. Röstade på normala.

  • Äldre 5 Dec 21:57
    #74

    Jag får väl svara normalstora, men oftast har det större betydelse hur de passar på kroppen de sitter på.

  • Anonym (glad tjej)
    Äldre 5 Dec 22:18
    #75

    Anonym (...) skrev 2009-12-03 15:41:00 följande:


    Men man kan ju tänka olika om storlek. En del tycker ju att större vårtgårdar än 2 cm i diameter är stora. Mina är nog 6-7 cm och har d-kupa så det ser verkligen inte fint ut. Min man har slutat att tjata om att få se, som tur är så är han inte så intresserad av bröst.
    Låter precis som mina tuttar... D kupa och ungefär lika stora vårtgårdar.
    Och jag har varit med en hel del.. Och ingen av dom har någonsin klagat;)
    Bara klämt, slickat, tittat och njutit.... Visst känner väl jag också att jag helst skulle viljat haft andra bröst än just dom jag har. Runda, fina och väl formade med små vårtgårdar. Men nu har jag inte det, så får göra det bästa utav situationen.
    Och släng fram med dom inför din man!!
    Låt honom få klämma lite..hihi.. Det är ju bara skönt :)
  • Deoran
    Äldre 5 Dec 22:52
    #76

    Att hålla ett fast grepp om ett par riktigt stora tuttar samtidigt som man slickar henne till orgasm är en av livets bättre upplevelser

    Men cunnilingus kan vara lika häftigt med en tjej med små tuttar. Allt beror på engagemanget

  • Anonym
    Äldre 7 Dec 11:11
    #77

    Älskar stora, tunga bröst. Strutar, som någon kallade det :) helst med stora vårtor och rejäla vårtgårdar. Naturliga och utan fejk.
    Tycker inte det är sexigt med bröst typ Pamela Anderson. dvs sillissar med vårtorna för högt upp, ser inte alls sexigt ut med det mesta av brösten nedanför vårtorna.
    Viktigast är dock vem de sitter på ;)

  • Anonym
    Äldre 7 Dec 11:13
    #78

    har 80 DD men hade mer än gärna haft en B-kupa

Svar på tråden Vilken sorts bröst tycker ni är finast?