• Adde69
    Äldre 6 Dec 00:00
    13815 visningar
    8 svar
    8
    13815

    Bästa orgasmen tjejer?Clitoris, vaginalt eller rumpan?

    Nyfiken att höra vad ni gillar bäst när det gäller orgasmer!

    Kanske en kombination av flera?

    Fram med tipsen!

  • Svar på tråden Bästa orgasmen tjejer?Clitoris, vaginalt eller rumpan?
  • Anonym (orgas­mjägar­e..)
    Äldre 6 Dec 00:04
    #1

    Gillar nog klitorisorgasmer bäst....fast annars gillar jag orgasmen jag får av en kuk i stjärten och en dildo i fittan...kan nog inte precisera vad för slags orgasm det är...

  • Anonym (missX­)
    Äldre 6 Dec 00:26
    #2

    Jag har aldrig fått något annat än clitorisorgasmer, det går lixom inte och jag har försökt, tro mig. Saken är den att jag knappt tycker att det är speciellt skönt rent fysiskt med penetration varken i slidan eller i rumpan om jag inte stimulerar clitoris samtidigt, det är ju ifs lite skönare när man penetrerar också än bara clitoris, men enbart penetration gör nästan inget för mig om jag inte redan är väldigt kåt och har hårt sex, men orgasm kan jag glömma.

  • Anonym (me)
    Äldre 6 Dec 00:54
    #3

    Jag föredrar penetration plus klitorisstimulans, allra häftigast orgasm. Kan få med enbart penetration om jag är tillräckligt upphetsad, också helt ljuvligt samma som ovan.
    Allt analt går bort, meningslöst helt enkelt, liksom "jaså" och absolut inget orgasmläge öht. Med klitorisstimulans kan jag ju få orgasm, men det är sämre än om man bara simulerar klittan. Stjärtgrejen tar ner upplevelsen, bara jobbigt.

  • Äldre 6 Dec 09:10
    #4

    Anonym (orgasmjägare..) skrev 2009-12-06 00:04:27 följande:


    Gillar nog klitorisorgasmer bäst....fast annars gillar jag orgasmen jag får av en kuk i stjärten och en dildo i fittan...kan nog inte precisera vad för slags orgasm det är...
    rövhålsorgasm?
  • Anonym (naima­)
    Äldre 6 Dec 10:22
    #5

    Vaginaorgasm känns mer som en djupare orgasm, känns i hela kroppen i typ..
    Ingen annan stimulerar min klitoris, jag gör det bäst på mitt sätt.
    I rövhålet kommer ingen ens i närheten

  • Anonym (;))
    Äldre 6 Dec 10:25
    #6

    en kombo. Men för att jag öht ska kunna komma måste klitoris stimuleras.. Oralsex ftw!

  • Anonym (14)
    Äldre 6 Dec 11:11
    #7

    Clitorisorgsm är lättast att uppnå med oralsex och gärna ett finger i rumpan. Annars analsex och ett finger på klittan, det är grymt! Har aldrig varit i närheten av vaginal orgasm. Visst, det är skönt att bli påsatt med inte SÅ skönt så att det går.

  • Anonym
    Äldre 6 Dec 13:40
    #8

    Förut hade jag sagt klitorisorgasm för det var det enda jag kunde få med mina ex. Med penetration och smekning samtidigt.

    Nu måste jag säga vaginalorgasm. Har äntligen träffat en kille som ger mig helt sjukt sköna orgasmer bara genom att han är inuti mig. Hans kuk måste ha exakt längd, och vinkel för att stimulera min g-punkt och sen är han så grymt bra på att använda musklerna i kuken samtidigt som jag kniper... Det är så grymt skönt,.

    Jag kan få tre-fyra orgasmer på raken och dom är låånga och hela kroppen pulserar.. jag kan inte röra mig utan ligger bara still och flämtandas länge. Efter en klitorisorgasm är man ju helt slut efteråt men vid en vaginal kan man ju fortsätta flera gånger om och det blir bara skönare. Han kan även få flera orgasmer utan att spruta. Lite tantra ...

    Får jag styra själv och rida honom sakta och sensuellt kan jag få första orgasmen på mindre än en halv minut... Det konstiga är att sedan jag utvecklade den funktionen har jag istället extremt svårt att få klitorisorgasm istället. Nästan bara när jag är själv och onanerar... Klurigt.

Svar på tråden Bästa orgasmen tjejer?Clitoris, vaginalt eller rumpan?