• hidden place
    Äldre 10 Dec 14:36
    53811 visningar
    1071 svar
    1071
    53811

    Bloggar Efterlyses

    Jag efterlyser nya spännande bloggar att läsa!
    Skriver du en intressant blogg? Skicka länken här...
    Här är min nya blogg ifall du vill ta en titt!

    med-tristan-i-handen.blogspot.com/

  • Svar på tråden Bloggar Efterlyses
  • Äldre 13 Sep 12:57
    "Frihet!", tänker jag när landskapen rusar förbi utanför tåget. Ser du världen genom ett tågfönster händer något med dig. Det får mig att känna en lustig sorts "samhörighets-känsla".Vi är bara människor och likt en skock får förlitar vi oss till att den längst fram leder oss rätt. Hur reser du?

    http://ekdungen.blogspot.se/
     ? i/på SJ Tåg

  • Äldre 14 Sep 12:51
    Jag får väl medge att jag tillhör den "fega" skaran som inte basunerar ut vad jag röstar på."Frågan är varför?". Är det samma fenomen som att vi här i Sverige inte gärna talar om vad vi tjänar? Fast: "Drömmar kanske gror bäst i mörker..."? Vad tycker du? Vad jag tycker kan du läsa om på

    http://ekdungen.blogspot.se/

  • Äldre 16 Sep 12:02
    Politikerna hoppas hitta bra argument för att du ska gå med i just deras parti. Du kanske sedan själv försöker övertala dina vänner att tro på dom idéerna, så funkar det i valtider.De säger många vackra vallöften fast sedan kanske de håller vad de lovat. Oavsett vilket, vill jag tro att vi vill: "Hjälpa, inte att skjälpa!". Vad tror du? 

    ekdungen.blogspot.se/
     
  • Äldre 17 Sep 23:01

    Nu har vi lanserat våran Twob, kika in för bästa mode, hår, skönhets och fototipsen!!

    www.finest.se/userBlog/entry.php

  • Äldre 18 Sep 16:04
    En röd liten stuga med trägolv. Det är samma härliga fröken som möter oss i dörren, nu som när Felix gick. Jag tror att vi är lite "bortskämda" när vi klagar på skolor av idag. Mkt går faktiskt att lösa om du bara är villig att föra en diskussion med den det gäller. Gör som lärarna säger till barnen som bråkar på rasten: "Lyssnar inte någon vuxen så går du bara till nästa!". Vi är dåliga på det. 

    http://ekdungen.blogspot.se/
  • Äldre 20 Sep 12:39
    Det är här på Söder jag är född och jag lekte i precis samma park.
    Jag hittar nästan överallt, känner nästan varje gatsten.

    Här bodde vi i stillhet och jag upplevde hela min barndom här.
    Vi bråkade, älskade, kände samhörighet och bröt upp.
    Alla de där känslorna vi måste uppleva för att kunna leva, lärde jag mig här.

    Erkänn att det är märkligt, den där känslan du får när du kommer tillbaka till din hemstad.

    "... som att komma hem men ändå vara borta!".
  • Äldre 20 Sep 12:41

    Hoppsan... glömde ju länka också. Försöker igen dårå:

    Det är här på Söder jag är född och jag lekte i precis samma park.
    Jag hittar nästan överallt, känner nästan varje gatsten.

    Här bodde vi i stillhet och jag upplevde hela min barndom här.
    Vi bråkade, älskade, kände samhörighet och bröt upp.
    Alla de där känslorna vi måste uppleva för att kunna leva, lärde jag mig här.

    Erkänn att det är märkligt, den där känslan du får när du kommer tillbaka till din hemstad.

    "... som att komma hem men ändå vara borta!".

    ekdungen.blogspot.se/



     
  • Äldre 22 Sep 17:08
    Jag är en så´n där som "pratar" med mina växter.
    Fast det kommer jag aldrig att erkänna (trot´s att jag gjorde det ändå nu;))

    Framför mig står dagens skörd av mina älskade Rosenskäror.
    De bara fortsätter blomma och göra små frökapslar. 

    Jag har inte mage att berätta för dem.
    "Det kommer jag inte heller erkänna!", säger jag högt.

    "Vill du vara lyckligt ovetande, får du vara det!", säger jag.

    ekdungen.blogspot.se/

     
  • Hej!
    Mitt namn är Alexander och jag videobloggar.
    En till tråkig videoblogg tänker du nu? Absolut inte.
    Jag lever i en dysfunktionell familj som tjafsar och träter, det dokementerar jag i mina avsnitt utav "Psychofamiljen" som snabbt blivit populärt på många håll för sin barnsliga humor och misär.
    Det tredje avsnittet släpptes igår och du kan se det här: 


    I detta avsnitt köper vi aktier för 100.000:- och åker på en mardrömsresa till Sälen.



  • Äldre 23 Sep 13:02
    Jag har alltid haft nära både till skratt och gråt.
    "Apar" mig ofta när jag helst "inte ska"... liksom.

    Ett av de roligaste klippet jag vet i teve ska jag nu bjuda på (om du nu inte sett det redan).
    Det kvittar hur många gånger jag kollar på det, nog fasiken skrattar jag.

    "Vad hände?!"

    Att intervjuaren sedan bara lämnar honom helt sonika där till sitt lilla "öde"... ja, kul är det i alla fall (för att se klippet gå in på bloggen):

    ekdungen.blogspot.se/
     
Svar på tråden Bloggar Efterlyses