• Anonym (Fniss­an)
    Äldre 21 Dec 00:55
    1826 visningar
    11 svar
    11
    1826

    S/M med småbarn i huset?

    Jag och min man gillar dominans, bondage och S/M, men det är ju lögn att få till det med en fyraåring i huset! Vi har inte haft ordentligt sex många gånger sedan sonen föddes, och jag tycker det är jättetrist...

    Har ni några tips på vad man kan göra som inte är alltför komplicerat? Jag gillar bondage, men det känns ju inte så kul om sonen knallar in med sitt gosedjur och kudde i sovrummet mitt i en session? Visst kan vi "vanilja", men det är faktiskt inte lika kul och tillfredsställande. Och om vi skaffar barnvakt så är ju de hemma hos oss, och var ska vi då sexa till det? Vi behöver ju lugn och ro och ljudisolerade väggar =)

  • Svar på tråden S/M med småbarn i huset?
  • Anneli­eTyres­ö
    Äldre 21 Dec 01:01
    #1

    Be barnvakten ta med barnet hem till dem?

  • fruis
    Äldre 21 Dec 01:05
    #2

    Eller ta in på hotell?

  • Anonym (Fniss­an) Trådstartaren
    Äldre 21 Dec 01:06
    #3

    Tyvärr går det inte då vår barnvakt är student och bor i korridorsrum.

    När det är schysst väder har det hänt att de gått till parken, och då försöker vi passa på, men det känns lite bisarrt att vara hemma om de nu skulle behöva komma hem för att sonen typ ramlat och slagit sig eller kissat på sig, och så måste vår stackars barnvakt hitta oss i full utstyrsel! Vi vill ju inte gärna behöva säga till henne att de måste hålla sig borta så vi får sexa!

  • Anonym (Fniss­an) Trådstartaren
    Äldre 21 Dec 01:09
    #4
    fruis skrev 2009-12-21 01:05:12 följande:
    Eller ta in på hotell?
    Jo iofs, men vi är inte sådär överdrivet rika så det känns som att det skulle kosta mer än det smakar liksom...!

    Blir ju inte så spontant heller, att boka både barnvakt och hotellrum varje gång andan faller på... Hur gör ni andra, är det vanilj som gäller nu fram till ungen tar studenten eller finns det sätt att göra det lite mer "osynligt"?
  • Anonym (lås dörren­)
    Äldre 12 May 19:52
    #5

    Låst sovrumsdörr,,,, munboll och "i händelse av påhälsning" heltäckande morgonrock till mastern ...

    vi har tre barn, funkar utmärkt.

  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 12 May 20:28
    #6
    Anonym (lås dörren) skrev 2010-05-12 19:52:15 följande:
    Låst sovrumsdörr,,,, munboll och "i händelse av påhälsning" heltäckande morgonrock till mastern ...vi har tre barn, funkar utmärkt.
    Bra förslag.
     
    Det enda som egentligen låter är smisket. Använder ni något smalt blir det inte så höga ljud. Rep, vax, is och nypor låter inte alls.
  • Anonym (lås dörren­)
    Äldre 12 May 20:33
    #7
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-05-12 20:28:57 följande:
    Bra förslag. Det enda som egentligen låter är smisket. Använder ni något smalt blir det inte så höga ljud. Rep, vax, is och nypor låter inte alls.
    man kan ju ha liiite lågt musik som står vid sovrumsdörren,,, riktad utåt .... så hör man inte smisket heller,,,,
  • Joe
    Äldre 12 May 20:41
    #8

    Kanske kan lämna bort barnet till mor/farföräldrar någon helg eller kväll då och då?

  • jfseba­stian
    Äldre 12 May 20:41
    #9

    Sleepover.
    Låt barnet sova en natt hos en kompis i närheten eller hos en släkting.
    Alternativ får ni ha en babymonitor i barnets rum, ha öronen på helspänn när ni sexar och ha er dörr låst, då får barnet knacka iallafall innan ni öppnar.
    Det borde ge er lite tid.

  • rednec­k girl
    Äldre 13 May 16:14
    #10

    hasp el lås på dörren har vi.vi har åtta kids och det har aldrig hindrat oss från att ha bra och trevligt sex.allt blir oftast vad man gör det till själv.sen får ni ta djungelvrålen när ungen är hos tex mormor och morfar;)

  • Anonym
    Äldre 13 May 17:21
    #11

    Ja precis, lås dörrn. Det är väl dags för honom att lära sig att han inte ska sova i er säng.

Svar på tråden S/M med småbarn i huset?