• Äldre 23 Dec 15:06
    4211 visningar
    3 svar
    3
    4211

    Facebook i mobilen?

    Jag kommer att få en Iphone i julklapp imorgon, och kommer då att använda mig av tjänsten "Facebook i mobilen".
    Jag har sett lite info om denna tjänst på FB men inte kollat närmare, så nu undrar jag lite saker:
    När man registrerar sig för FB i mobilen, gör man det från sin telefon då eller gör man det från datorn?
    Om det ska registreras från telefonen, kan jag göra det från min nuvarande telefon eller är det något program som installeras på telefonen så jag ska vänta tills jag får min Iphone?

    Hur funkar egentligen FB i mobilen?

    God Jul på er!

  • Svar på tråden Facebook i mobilen?
  • Äldre 23 Dec 16:53
    #1

    du laddar ner en facebook applikation till diniphhonel från appstore, sen är det bara att logga in på den med samma uppgifter som du gör på webben.

  • Äldre 23 Dec 18:41
    #2
    c0ol skrev 2009-12-23 16:53:27 följande:
    du laddar ner en facebook applikation till diniphhonel från appstore, sen är det bara att logga in på den med samma uppgifter som du gör på webben.
    Ok. Tack! Då väntar jag tills imorgon.
  • Äldre 24 Dec 09:05
    #3
    Flippen skrev 2009-12-23 15:06:38 följande:
    Jag kommer att få en Iphone i julklapp imorgon, och kommer då att använda mig av tjänsten "Facebook i mobilen".Jag har sett lite info om denna tjänst på FB men inte kollat närmare, så nu undrar jag lite saker:När man registrerar sig för FB i mobilen, gör man det från sin telefon då eller gör man det från datorn?Om det ska registreras från telefonen, kan jag göra det från min nuvarande telefon eller är det något program som installeras på telefonen så jag ska vänta tills jag får min Iphone?Hur funkar egentligen FB i mobilen?God Jul på er!
    Annars kan man använda m.facebook.com ifrån vilken mobil som helst som klarar enklare surf.
Svar på tråden Facebook i mobilen?