• azzi
    Äldre 8 Oct 18:46
    14041 visningar
    124 svar
    124
    14041

    Roliga / knasiga saker du gjort i sömnen!!

    Har du gjort något roligt / knasigt i sömnen? I så fall dela med dig det här.

  • Svar på tråden Roliga / knasiga saker du gjort i sömnen!!
  • JoNiCa
    Äldre 8 Oct 18:49
    #0

    Inte jag men sambons brorsa plockade ned en gammal moraklocka från väggen (sånt där koko-ur ni vet Det var askul då jag o sambon såg det

  • MuKo
    Äldre 8 Oct 18:54
    #0

    Jag har kissat i en byrå låda. Men det var när jag var liten, kanske 5 år eller nåt sånt.

  • Äldre 8 Oct 18:58
    #0

    Jag vaknade en natt av att sambon levde rövare i sängen. Han lyfte på täcket, letade efter något under lakanen och såg allmänt förtvivlad ut. Han lyfte på kudden flera gånger, och till slut frågade jag honom om han letade efter något. Då drog han en djup suck av lättnad, tittade på mig och sa "Ja, jag letar efter dig", la ner kudden igen, log och somnade om!

    Som att jag skulle få plats att gömma mig under hans kudde?!

  • JoNiCa
    Äldre 8 Oct 20:02
    #0

    venna : hehe..vad gulligt

  • fipa2
    Äldre 8 Oct 20:05
    #0

    jag har inte gjort nåt direkt roligt, bara sagt konstiga kommentarer i sömnen.

    men jag gjorde en gång nåt äckligt. jag var pissnödig och i drömmen letade jag i panik efter en toalett, och sen hittade jag den i drömmen, och vaknade av att jag pissade på mig. och detta hände i vuxen ålder. usch.

  • JoNiCa
    Äldre 8 Oct 20:10
    #0

    fipa: Haha..det har jag oxå gjort, fast det var då jag var barn. Satt på en klippa och kissade, det var jätteskönt i och med att jag var såå nödig, trist att vakna i en kall blöt pöl

  • Äldre 8 Oct 20:10
    #0

    Jag pratar i sömnen och det låter sambon mej aldrig glömma: Första gången det hände så klev han precis upp när jag satte mej upp och pekade på honom och sade: Ät inte ur den chipspåsen för det ligger skosulor i den.

    2:a gången så var det mitt i natten och sambon klev upp för att byta på Kotte när jag vrålar åt honom : Du sätter aldrig Kotte i en varm bil! Stackars barn kommer alltid att få åka i en kall bil vintertid

    3:dje gången var nu nyligen när sambon kom in för att berätta att han skulle gå till jobbet. Han pussar mej på kinden och säjer hejdå varpå jag säjer åt honom att gå och lägga sej igen för det är alldeles för tidigt att kliva upp.Han svarar att det är dags för honom att gå och jag säjer då: Ja ja gå du men innan du går hur ser det ut?? (Sträcker samtidigt upp mitt ena pekfinger rätt i ansiktet på honom) -Öhh det ser bra ut !? Jamen klorna då!! -Jag ser inga klor. Varpå jag lägger mej ner och säjer BRA.

    Nu väntar sambon med spänning på nästa gång men det ser ut som att han får vänta

  • Ellibe­lli
    Äldre 8 Oct 20:12
    #0

    Inte jag men min käre far:

    Min pappa kastade sig ur sängen rakt in i deras linneskåp, han drömde att han spelade fotboll och stod i mål och kastade sig efter en boll. En annan natt var han hockeymålvakt och gled in under mammas bäddmadrass hög hastighet för attt rädda en puck.

    Här om natten sa han på skånska till min mamma(i sömnen, han bor i Västerås)
    - Det här är den finaste hästen vi har, en riktig guldklimp. (forsatte prata på skånska och sålde på nån en fin häst)

    En annan natt skrek han till min mamma:
    - Du ska passa dig jävligt noga och hytte med nävarna.

    Mamma säger att det är lika med livsfara att dela säng med min pappa, han har gjort så himla många vansinniga saker i sömnen, ibland när mamma berättar skrattar jag så jag gråter....

  • fipa2
    Äldre 8 Oct 20:14
    #0

    ja det finns ju inget skönare än att få pinka när man är nödig, men man känner sig rätt skamsen när man 20 år gammal vaknar av att lakanet är blött
    som tur har det hänt bara en gång sedan jag var litet barn...

    jag känner mig ännu äckligare när jag ser det skrivet, jag lovar att jag inte är så snuskig egentligen!

  • Äldre 8 Oct 20:18
    #0

    Jag pratar ofta i sömnen, igår hade jag sagt till min sambo att jag var sugen på nudlar, men att jag kunde fixa det själv!

Svar på tråden Roliga / knasiga saker du gjort i sömnen!!