• Leneli­n
    Äldre 1 Jan 18:19
    19166 visningar
    5 svar
    5
    19166

    Långtidsparkering i Svågertorp?

    Ja, som rubriken lyder? Finns långtidsparkering i Svågertorp vid Öresundsbron och vet någon i så fall hur mycket det kostar att stå där en vecka? Läste på parksmarts hemsida att deras långtidsparkering på Svågertorp var stängd (?!). Någon som varit där nyligen?

  • Svar på tråden Långtidsparkering i Svågertorp?
  • Anatha
    Äldre 1 Jan 18:41
    #1

    Parkering Malmö har parkering där: www.pmalmo.se

  • Äldre 1 Jan 18:42
    #2

    Vet inget om priser och så men vet att det regelbundet sker mycket inbrott och liknande i bilarna som står där så om det är möjligt skulle jag undvika att parkera där.

  • Anatha
    Äldre 1 Jan 18:56
    #3
    KossanMuu skrev 2010-01-01 18:42:38 följande:
    Vet inget om priser och så men vet att det regelbundet sker mycket inbrott och liknande i bilarna som står där så om det är möjligt skulle jag undvika att parkera där.
    På Pmalmös parkering? Jag undrar bara för att jag vet att de har rätt omfattande övervaktning och kameror som skickar info online till dem centralt. Vet dock inte om sådant hjälper.
  • Äldre 1 Jan 19:06
    #4
    Anatha skrev 2010-01-01 18:56:02 följande:
    På Pmalmös parkering? Jag undrar bara för att jag vet att de har rätt omfattande övervaktning och kameror som skickar info online till dem centralt. Vet dock inte om sådant hjälper.
    Japp:
    www.metro.se/2009/12/14/83329/nu-harjar-biltjuvar-i-svagertorp-pa-n/

    och här står om priser etc:
    www.pmalmo.se/Tjanster/Parkeringsalternativ/Svagertorp/Parkeringsservice/
  • Anatha
    Äldre 1 Jan 19:18
    #5
    KossanMuu skrev 2010-01-01 19:06:25 följande:
    Japp:www.metro.se/2009/12/14/83329/nu-harjar-biltj.../och här står om priser etc:www.pmalmo.se/Tjanster/Parkeringsalternativ/S.../
    Ja då vill man ju inte stå där. De verkar dock ha utökade tjänster där man får bilen förvarad säkrare, dock dyrare.

    "Ska du resa bort? Vi tar hand om din bil! På Svågertorp kan du utnyttja vår Parkeringsservice om du t ex ska resa på semester (minimum fem dygn).

    Detta innebär att vi kör din bil från Svågertorp och parkerar den i ett låst garage där den får stå under tiden du är borta. Pris: 175 kr/dygn de första sju dagarna, därefter 100 kr/dygn"

    http://www.pmalmo.se/Tjanster/Plustjanster/

Svar på tråden Långtidsparkering i Svågertorp?