• Anonym (ridar­inna)
    Äldre 1 Jan 23:35
    22795 visningar
    59 svar
    59
    22795

    Kan er man få utlösning när ni rider honom?

    Kan er man få utlösning när ni rider honom?. Isåfall hur gör ni det skönt för honom så att han kommer?.

  • Svar på tråden Kan er man få utlösning när ni rider honom?
  • Anatha
    Äldre 2 Jan 01:25
    #41
    Frontline skrev 2010-01-02 01:15:49 följande:
    Ser jag att hon njuter av det så gör även jag det i fulla drag...
    Det där tror jag verkligen på. Njuter man och ger sig hän tillsammans så blir det fantastiskt för båda.
  • Äldre 2 Jan 14:26
    #42

    Det var då inga problem när exet satt på huk och red mig.

  • rednec­k girl
    Äldre 2 Jan 14:43
    #43

    japp ,han kommer då.utan problem;) vet inte om jag gör nått särskilt mer än njuter av det hela.

  • Anonym (skönt­)
    Äldre 2 Jan 15:44
    #44

    MMm jag älskar att bli riden... Känner mig så flickig då... Hur kan man inte komma...

  • Äldre 2 Jan 20:06
    #45

    Ja, men då känner inte jag så mycket. Om jag sitter rakt upp och ned på honom och lutar mig lite bakåt så känner jag jättemycket och han kommer åt G-punkten men då känner inte han så mycket så för att han ska komma måste jag luta mig framåt och lyfta upp mig lite - vilket gör att jag inte känner så mycket. Men det gör inget, jag är givmild av mig... : )


    Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
  • Anonym
    Äldre 2 Jan 20:22
    #46

    Oh ja, han kommer av det. Men när han blir otålig och jag retas lite väl mycket med att bara låta ollonet glida in och ut, så tar han tag i mina höfter och vi sätter fart !

  • Anonym
    Äldre 2 Jan 20:24
    #47

    Ja absolut, jag har som lättast att få honom att komma när jag rider honom... Jag brukar böja benen upp bakom mig så får jag mer studs :)

  • tfo
    Äldre 4 Jan 07:45
    #48

    ja. han kommer direkt när det blir "för" skönt, beror nog på att jag gör skönt för mig själv...:)

  • Anonym (Jag)
    Äldre 4 Jan 07:48
    #49
    Add3 skrev 2010-01-02 01:11:54 följande:
    Hade ett ex som hade en superteknik. Hon 'guppade' inte utan tryckte sig istället mot mig samtidigt som hon bara vickade höften fram och tillbaka (fast gansk ordentligt) och 'knep' utav bara h-vete med musen. Det kunde hon inte göra länge innan jag fick säga stopp!
    Hehe.. så gör jag! Funkar superbra på min karl (och mina ex)
  • Anonym
    Äldre 4 Jan 07:57
    #50

    Min man sitter upp men lutar sig bakåt & så både guppar jag upp & ner & lixom gnider fram & tbax. Ha ha svårt att förklara, men då är det ju sjukt skönt för båda. Så är det ju mycket skönare om man kniper. När jag rider så har jag alltid fötterna i underlaget, jag sitter alltså inte på knä utan på huk. Då känns han längre in & man hamnar tydligen i någon väldigt skön vinkel för honom. Har funkat toppen på de karlar jag har vart med

  • Anonym
    Äldre 4 Jan 07:58
    #51

    Så är det ju helt suveränt att rida åt andra hållet. Med rumpan mot honom & sittandes på huk!

  • Signy
    Äldre 4 Jan 08:27
    #52

    Absolut! Det finns ju massor av olika sätt att rida på. Framåtvänd, bakåtvänd. Men jag är inte heller helt vass på att guppa jättefort, så det blir oftast en kombo av att knipa, gnida och röra höfterna lite mjukare. Det funkar dock alltid, för båda

  • Äldre 4 Jan 19:34
    #53
    Anonym (Jag) skrev 2010-01-04 07:48:24 följande:
    Hehe.. så gör jag! Funkar superbra på min karl (och mina ex)
    Var det du? {#lang_emotions_innocent}
  • Sexual­l
    Äldre 4 Jan 20:31
    #54
    Anonym (ridarinna) skrev 2010-01-01 23:35:06 följande:
    Kan er man få utlösning när ni rider honom?. Isåfall hur gör ni det skönt för honom så att han kommer?.
    Som kille har jag två tips till dig.

    1. Ridtekniken som de flesta killar att komma snabbast:
    Gränsla killen med din överkropp upprätt och få honom att bottna i dig.
    Gnid dig sedan mot honom fram och tillbaka istället för att guppa upp och ner.
    Det ger bra mycket mer känsla när ollonet trycks mot botten.
    Och kontakten mot slidan blir också kraftigare när kuken viker in i slidväggen eftersom den träffar botten.

    2. Kom ihåg att knipa! Bra knipförmåga är något som de flesta tjejer verkar ha fötts utan. Och för alla damer jag varit med som kunnat knipa riktigt bra har övat mycket på det, enligt dom själva. Så köp ett par knipkulor och öva på bara.

    Tid + vilja + övning så kommer du få honom att spruta i dig när du rider ska du se
  • Anonym
    Äldre 4 Jan 21:05
    #55

    Det går alltid för min man när jag rider honom o vi har varit ihop i ca 6 år nu. Både han o jag älskar den ställningen.......

  • Anonym
    Äldre 4 Jan 21:13
    #56

    Vill bara tilläga att jag gör som sexuall beskriver o då går det jättebra för både mannen o mig.

  • rimmad­lax
    Äldre 4 Jan 21:15
    #57
    Sexuall skrev 2010-01-04 20:31:39 följande:
    Som kille har jag två tips till dig.1. Ridtekniken som de flesta killar att komma snabbast:Gränsla killen med din överkropp upprätt och få honom att bottna i dig.Gnid dig sedan mot honom fram och tillbaka istället för att guppa upp och ner.Det ger bra mycket mer känsla när ollonet trycks mot botten.Och kontakten mot slidan blir också kraftigare när kuken viker in i slidväggen eftersom den träffar botten.
    Mmm, den funkar alltid.
  • Äldre 4 Jan 21:53
    #58

    Har aldrig någonsin kommit när en tjej ridit mig. Jag tycker inte att det känns så mkt utan jag blir mest rastlös och griper tag i henne och knullar skiten ur henne.

  • Anonym
    Äldre 4 Jan 22:00
    #59

    Oj va skönt det lät då .........................

Svar på tråden Kan er man få utlösning när ni rider honom?