• vackrastarflow

    Vad läser du nu? Nr 5

    Dags för en ny tråd med inspiration, tips och diskussioner!!

    Läs gott!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-23 23:51
    Näe, inte ens denna gång lyckades jag göra denna tråd innan den andra stängdes. Men för några timmar sen var den gamla tråden ännu öppen! Hoppas alla gamla och nya hittar hit ändå!

  • Svar på tråden Vad läser du nu? Nr 5
  • nnx

    Vem vågar sommaren? av Katarina Kieri



    En bra bok med ett språk och ett upplägg som jag verkligen gillar. En lagom djup och trovärdig läsning. Jag blir riktigt inspirerad till att skriva på mina egna bokprojekt och det är en bra måttstock för mig.
  • Vofflis

    Jag har precis avslutat "the host" av Stephanie Meyer, den var helt okej, har innan dess läst guldkompassen-trilogin, även dessa böcker var bra. Nu har jag tänkt att ge mig på vampire-diaries böckerna, nån som vet om de är bra??

  • NoomiNoomi

    Läst klart Pappersväggar - John Ajvide Lindqvist. Besviken på denna boken.

    Läser nu: Rosa Elefanter - Karin Brunk Holmqvist

  • vackrastarflow

    Jag har en långpaus i mitt läsande... Jag kollar på OS istället

  • salta katten

    Anne Holt - Presidentens val varvat med Steve Sem- Sandbergs
    De fattiga i Lodz.
    Den senare är ju otäck och inbunden så den kan jag inte läsa till/från jobbet

  • katja74

    jag fick "tillsammans är man mindre ensam" av Gavalda (tror jag) i julklapp. Hittills måste jag säga att den är lite för chic-lit för min smak.

  • SuzR

    den där skitboken Liza marklund och james patterson...the postcard killers.
    jag kan lugnt sitta och tänka på annat medans jag läser denna bok. men nu börjar det bli liiiiite spännande. bara liiiite. jag kommer snart läsa ut den, då ska det ha tagit 3 dagar typ.

Svar på tråden Vad läser du nu? Nr 5