• BombshellBaby

    Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0

    Här kan vi som snackar onödigheter i Bugaboo och Urban Jungle trådarna snacka skit istället. Tråden kom till efter alltför mycket nonsen i orginaltrådarna , där det viktigaste försvann i mängden.

    Prata på!

    Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43344188.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45843764.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html

    bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40610012.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43955627.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48060502.html
  • Svar på tråden Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0
  • Noiis

    Nån som tror att jag blev lycklig i dag när jag lyckades ta mig ner till VC för att lämna prover på noa....
    sjukhuset lovade att jag kunde ta dom på VC så jag slapp åka ända dit. Packa ner mitt sjuka barn och gick ner... men NIX dessa prover måste tas där de finns ett LAB alltså bara på de sjukhuset som ska ha proverna....
    JIPPPI
    så i morrn måste jag försöka ta mig in till huddinge *suck*

  • Noiis
    BombshellBaby skrev 2010-01-27 19:54:02 följande:
    Här, varit hela dagen halvt här.. men orkar inte just nu.Kram
    kramar om
  • modestyclara
    Noas mamma skrev 2010-01-27 20:44:38 följande:
    Nån som tror att jag blev lycklig i dag när jag lyckades ta mig ner till VC för att lämna prover på noa.... sjukhuset lovade att jag kunde ta dom på VC så jag slapp åka ända dit. Packa ner mitt sjuka barn och gick ner... men NIX dessa prover måste tas där de finns ett LAB alltså bara på de sjukhuset som ska ha proverna....JIPPPIså i morrn måste jag försöka ta mig in till huddinge *suck*
    oflyt!
  • Noiis
    modestyclara skrev 2010-01-27 20:46:51 följande:
    oflyt!
    blir så less. så här e de typ jämt! en gång skulle jag lämna in 9 rör avföring *uuh* när jag väl samlat ihop de och i sista minuten hann ner så visdade de sig att jag fått fel rör.
    då va jag inte heller så glad. ibland undrar jag om dom har koll ÖHT
  • Kaxmaja
    Noas mamma skrev 2010-01-27 20:41:05 följande:
    bild inne, använde oranga siden band till bågarna bården som jag har broderat!
    FIN
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • LR75
    Noas mamma skrev 2010-01-27 20:41:05 följande:
    bild inne, använde oranga siden band till bågarna bården som jag har broderat!
    gillar skarpt!!!!!

    *trycker på gilla knappen*
  • cherryluck

    Jag hoppas att någon kan hjälpa mig här!

    Jag hade beställt en swift 2010 från babyproffsen men nu är det massa förseningar och tjorv plus otrevlig personal så nu funderar jag på att beställa 09 på pramworld rean istället. Men då undrar jag hur man får tag på dom extra fästen man behöver för att kunna duo liggdelen till? Om ni inte vet vart dom finns att köpa så kanske ni vet vad dom heter så jag vet vad jag ska fråga efter iaf :)

    Hoppas att någon kan hjälpa mig, kan tänka mig att rean inte håller på så länge till eftersom dom har börjat ta in 2010 års vagnar...

  • Preggie
    cherryluck skrev 2010-01-27 22:49:58 följande:
    Jag hoppas att någon kan hjälpa mig här! Jag hade beställt en swift 2010 från babyproffsen men nu är det massa förseningar och tjorv plus otrevlig personal så nu funderar jag på att beställa 09 på pramworld rean istället. Men då undrar jag hur man får tag på dom extra fästen man behöver för att kunna duo liggdelen till? Om ni inte vet vart dom finns att köpa så kanske ni vet vad dom heter så jag vet vad jag ska fråga efter iaf :) Hoppas att någon kan hjälpa mig, kan tänka mig att rean inte håller på så länge till eftersom dom har börjat ta in 2010 års vagnar...
    Jag köpte mina på Bonti!
Svar på tråden Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0