• Anonym
    Äldre 3 Feb 13:25
    23277 visningar
    13 svar
    13
    23277

    Hur mäter man en kuk??

    Ja, hur gör man. Ett måttband eller linjal? och sen? Mäter man på åvansidan eller underifrån? Verkar finnas lite olika sätt, så hur vet man?

  • Svar på tråden Hur mäter man en kuk??
  • Äldre 3 Feb 13:29
    #1

    kolla eniros vägbeskrivning. sist jag kollade var min kuk ca 13 mil lång och det skulle ta ca 110 minuter att färdas från roten till toppen.

  • Anonym
    Äldre 3 Feb 13:32
    #2

    Med linjal på ovansidan, utan att trycka in linjalen i magen.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 13:33
    #3
    honkie skrev 2010-02-03 13:29:28 följande:
    kolla eniros vägbeskrivning. sist jag kollade var min kuk ca 13 mil lång och det skulle ta ca 110 minuter att färdas från roten till toppen.
    Mmmh, bra tips, men jag tänkte mig något som inte kräver internetuppkoppling.

    Alltså, jag är tjej och jag undrar verkligen. Har ju hört många killar nöjt sitta och glappa om sin storlek, men det verkar inte finnas något allmänt godkännt sätt att mäta på? Det blir ju olika för olika killar då? Så jag tänkte att det här är rätt ställe att höra sig för
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 13:34
    #4
    Anonym skrev 2010-02-03 13:32:15 följande:
    Med linjal på ovansidan, utan att trycka in linjalen i magen.
    Men den är längre på undersidan? man får ju in hela när man har sex..?
  • Äldre 3 Feb 13:35
    #5
    Anonym skrev 2010-02-03 13:33:00 följande:
    Mmmh, bra tips, men jag tänkte mig något som inte kräver internetuppkoppling. Alltså, jag är tjej och jag undrar verkligen. Har ju hört många killar nöjt sitta och glappa om sin storlek, men det verkar inte finnas något allmänt godkännt sätt att mäta på? Det blir ju olika för olika killar då? Så jag tänkte att det här är rätt ställe att höra sig för
    tycker du ska bry dig mindre om deras kukar och istället fundera över varför du bryr dig.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 13:40
    #6
    honkie skrev 2010-02-03 13:35:31 följande:
    tycker du ska bry dig mindre om deras kukar och istället fundera över varför du bryr dig.
    Jaaaaasså, det tycker du?

    Jag tycker att det är intressant. Har tom diskuterat saken med lite tjejpolare. Ingen visste hur man gör när man mäter. Och kukar, det är intressant, serru!
  • Anonym
    Äldre 3 Feb 13:43
    #7

    Den är inte längre på undersidan, men hela fortsätter liksom in i kroppen. Blygdbenet sätter ju stopp så du får ju inte in mer än centimetrarna på ovansidan. Det är så man mäter, i alla fall. Med linjal på ovansidan. Omkretsen med måttband nära roten. Men oavsett hur många centimetrar man får ihop blir den ju varken större eller mindre än den faktiskt är, eller hur. Om jag så pressar in linjalen mellan penis o pung, eller med måttband från sidan på en slak kuk ... Rätt ointressant, mao.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 14:04
    #8
    Anonym skrev 2010-02-03 13:43:57 följande:
    Men oavsett hur många centimetrar man får ihop blir den ju varken större eller mindre än den faktiskt är, eller hur. Om jag så pressar in linjalen mellan penis o pung, eller med måttband från sidan på en slak kuk ... Rätt ointressant, mao.
    Detta stämmer. Jag är inte någon falukorvsfantast. Men det finns så många trådar här på forumet där ämnet och centrimetrar diskuteras. Så jag tänkte för mig själv, hur gör folk när de mäter sin kuk?
  • Äldre 3 Feb 14:44
    #9
    Med linjal på ovansidan och linjalen skall tryckas mot blygdbenet.

    Omkrets; på mitten, vid basen och vid ollonet, summera och dela med 3.
  • Äldre 3 Feb 14:44
    #10
    FredrikBBB skrev 2010-02-03 14:44:08 följande:
    Med linjal på ovansidan och linjalen skall tryckas mot blygdbenet.Omkrets; på mitten, vid basen och vid ollonet, summera och dela med 3.
    Omkrets mäts givetvis med måttband.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 16:36
    #11
    FredrikBBB skrev 2010-02-03 14:44:08 följande:
    Med linjal på ovansidan och linjalen skall tryckas mot blygdbenet. Omkrets; på mitten, vid basen och vid ollonet, summera och dela med 3.
    ok, raka rör
  • Anonym (mr BIG)
    Äldre 3 Feb 16:50
    #12

    Linjaler är ofta bara 30 cm långa. En riktigt FL-kuk kräver en tumstock minst. Eller så kan man använda trippmätaren i bilen.

  • Anonym (Mjau)
    Äldre 3 Feb 17:19
    #13

    Han:
    -Jag slår vad om att jag har lika lång kuk som katten har svans.

    Hon:
    -Skitsnack, jag mäter genast. Hah - 23 cm! Nu ska jag mäta din kuk. Bara 17 cm. Du ljög!

    Han:
    - Du får ju mäta från röven precis som du gjorde med katten.

    Alltså - snoppar mäts som sagt på översidan med linjalen tryckt, inte INTRYCKT mot kroppen.

Svar på tråden Hur mäter man en kuk??