• Kaxmaja

    Melodifestivalen 2010

    Fram med fjäderboorna, på med paljetthattarna, nu kör vi.
    Tävlingen vi bara älskar. ALLT ska stötas och blötas i denna tråd.

    För att underlätta har jag gjort iordningen en Melodifestivalblogg där det står vem som tävlar var och när. Kommer även uppdatera med vilka som går vidare och om det är återkommande frågor här i tråden vi till sist tröttnat att svara på så läggs även sånt in i bloggen {#lang_emotions_wink}

    Trådförsök nr 2 {#lang_emotions_kiss}
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-06 18:28

    Melodifestivalbloggen
    www.familjeliv.se/Bloggar-10-32/b121077.html
  • Svar på tråden Melodifestivalen 2010
  • Finesse
    Nathalie Flisbäck skrev 2010-03-05 21:51:28 följande:
    Ok så dom artisterna ska tävla imorgon på 2 chansen. Jag tror inte Jessica åker ut. Hur många åker ut imorgon då?
    Alla utom 2..

    Det kan antingen bli Pain of Salvation, Pernilla Wahlgren, Pauline, Crucified Barbara ELLER Kalle Moraeus & Orsa Spelmän, Neo, Alcazar, Jessica Andersson.

    Så alltså det kan inte bli både Pain of Salvation och Pauline t.ex. Eller Neo och Alcazar... Däremot kan det bli Alcazar och Pain och Salvation.. förstår du?
    Ebba 071228
  • Finesse

    Själv hoppas jag på Crucified Barbara och Alcazar..


    Ebba 071228
  • Finesse

    Alla låtar blir så mkt bättre när man lyssnat på dom i flera dagar.. jag gillar snart varenda en... va märkligt


    Ebba 071228
  • Kokomo

    Kommer inte kunna kolla ikväll men jag hoppas ni röstar vidare Pauline och Neo. Helst skulle jag vilja Pauline och CB men det går ju inte tyvärr. :)

    För övrigt tror jag att alla dessa unga bildsköna män i kostymer kommer spela ut varandra i finalen och till slut kommer säkert typ Timoteij eller några stå som segrare bara för att de sticker ut. :)

  • Faile
    Kokomo skrev 2010-03-06 10:29:19 följande:
    Kommer inte kunna kolla ikväll men jag hoppas ni röstar vidare Pauline och Neo. Helst skulle jag vilja Pauline och CB men det går ju inte tyvärr. :)För övrigt tror jag att alla dessa unga bildsköna män i kostymer kommer spela ut varandra i finalen och till slut kommer säkert typ Timoteij eller några stå som segrare bara för att de sticker ut. :)
    Jag håller med.
    Gillar inte alls det här systemet eftersom en av mina två favoriter uppenbarligen inte kommer med. Vilka alltså är Pauline och CB.
  • Probably the best    in the

    Kvittar vilka som går vidare, Anna vinner det här ändå! Nu jäklar!
    (sen finns det fler bra låtar, men det är Anna som ska ta oss hela vägen till top 5 )

Svar på tråden Melodifestivalen 2010