• Anonym (Kaffedraken)

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Anonym (Kaffedraken)

    bra initiativ med en ny tråd.....själv håller jag och planerar för Gekås..ska dit nästa vecka...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Frågar igen...Pris på duplostartkit? Någon som har en susning? Smultronhjärta, du rukar ju ha koll


    Lycklig mamma till Vanna
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej jag har ett litet porjekt...tänkte fixa ett bollhav till dottern i 1 års present så behövs ju en del grejer. Hoppas man kan inhandla något av det på gekås iaf då vi ska dit någon vecka innan hon fyller {#lang_emotions_sealed} så har dom badbassänger med höga kanter? bollhavsbollar? eller rutschkana som inte är speciellt stor? {#lang_emotions_sealed}


    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Shoppingtokig skrev 2010-02-20 16:27:34 följande:
    Frågar igen...Pris på duplostartkit? Någon som har en susning? Smultronhjärta, du rukar ju ha koll
    Alltså det där med Duplo är luddigt i mitt huvud men jag vet att det brukar finnas olika storlekar på klosslådorna. Jag skulle tippa på att den mindre kostar ca 150 och den stora nära 300. Jag ska försöka komma ihåg att kolla imorgon..Sen finns det ju klossar i pappersförpackningar som är billigare
    Hikmet.se har även de mkt Duplo till helt ok priser
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Anonym (Kaffedraken)
    Rocktroll skrev 2010-02-20 16:37:27 följande:
    Hej jag har ett litet porjekt...tänkte fixa ett bollhav till dottern i 1 års present så behövs ju en del grejer. Hoppas man kan inhandla något av det på gekås iaf då vi ska dit någon vecka innan hon fyller så har dom badbassänger med höga kanter? bollhavsbollar? eller rutschkana som inte är speciellt stor?
    De brukar ha ett stort utbud av bassänger. Vet dock inte om det har kommit ut i butiken än, men det lär komma. Bollarna har jag inte sett där.

    Rutschkana har funnits tidigare, men jag vet att i fjol fanns de bara där i början av säsongen sen verkade det inte komma in fler. Jag köpte en för två år sedan för ca 160kr.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fnollan skrev 2010-02-20 17:41:07 följande:
    En fråga har de bra mammakläder där?
    japp det har dom, inte så snygga dock! enligt min åsikt
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ellien skrev 2010-02-20 17:21:10 följande:
    De brukar ha ett stort utbud av bassänger. Vet dock inte om det har kommit ut i butiken än, men det lär komma. Bollarna har jag inte sett där. Rutschkana har funnits tidigare, men jag vet att i fjol fanns de bara där i början av säsongen sen verkade det inte komma in fler. Jag köpte en för två år sedan för ca 160kr.
    Tack för svar :) hoppas dom fått in bassänger och rutschkanon tills april då vi troligtvis åker. Börjar ju närma sig säsong då.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Smultronhjärta skrev 2010-02-20 16:41:24 följande:
    Alltså det där med Duplo är luddigt i mitt huvud men jag vet att det brukar finnas olika storlekar på klosslådorna. Jag skulle tippa på att den mindre kostar ca 150 och den stora nära 300. Jag ska försöka komma ihåg att kolla imorgon..Sen finns det ju klossar i pappersförpackningar som är billigare Hikmet.se har även de mkt Duplo till helt ok priser
    när vi var där innan ju så köpte jag en plastback plus en papperslåda som satt fast på den för 399kr med duplo såg på toys or us att den kostar 649kr där =O.. vilka hutlösa priser...
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Gekås vol 14