• Anonym (Drömm­aren)
    Äldre 1 Mar 13:33
    21670 visningar
    122 svar
    122
    21670

    Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..

    Nu har det hänt igen.. såg en sån där kvinna igen som jag gör kanske på sin höjd ser en gång om året..  En sån kvinna som jag drömmer om som bara får mig att få svårt att stå på benen för hon är så vacker..

    Jag kan inte rå för det men det jag såg var en kvinna som Hade lång mörkt hår vackra ögon och lite mulllig inte tjock men inte smal. och sen Bröst från himlen väldigt stora så att jag höll på att tappa fattningen jag tycker att det är så vackert Stora nartuliga kvinnliga bröst såg ut som dom skulle spräcka hennes pike´Tröja hon hade på sig. då tror jag minst en kanske en 85E eller kan vara ännu större.. Drömmer om det än 3 dagar senare. Skulle jag få en önskan till i livet och dö i morgon så skule det vara en natt med en sådan kvinna.. vet inte vad jag vill med tråden.. men vet att jag aldrig kommer få uppleva det så jag vill skriva av mig lite{#lang_emotions_embarassed}. ni kvinnor med så stora jag ber om ursäkt att man stirrar men jag vet inte vart jag ska ta vägen.. ni är så vackra om mågon som läser detta råkar vara en sådan..

  • Svar på tråden Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..
  • Anonym
    Äldre 1 Mar 13:38
    #1

    Härligt att drömma ;)

  • Anonym
    Äldre 1 Mar 13:38
    #2

    Tack!

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 13:40
    #3
    Anonym skrev 2010-03-01 13:38:18 följande:
    Tack!
    Varsågod.. vad du nu tackade för i det jag skrev..
  • Anonym
    Äldre 1 Mar 13:44
    #4

    Tog emot din komplimang bara. Jag har stora bröst och ser ut lite som du beskrev henne. Jag har sett hur ni män tittar ibland ja...men det bjuder jag på. {#lang_emotions_wink} Kram!

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 13:47
    #5
    Anonym skrev 2010-03-01 13:44:16 följande:
    Tog emot din komplimang bara. Jag har stora bröst och ser ut lite som du beskrev henne. Jag har sett hur ni män tittar ibland ja...men det bjuder jag på. Kram!
    Tack..Vilken underbar kvinna du är.. och som säger så menar inget illa tycker bara det är så vackert..  Får jag fråga av dig som kan lite är 85E stort som jag beskrev eller är det ganska vanligt?
  • Anonym
    Äldre 1 Mar 14:07
    #6

    Har faktiskt ingen aning hur vanligt det är. 85E är rätt stort ja. {#lang_emotions_smile}

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 14:08
    #7

    Tack... Undra hur vamligt det är?

  • ehmm
    Äldre 1 Mar 14:14
    #8

    Samma här, ge mig :D

  • Äldre 1 Mar 14:17
    #9

    Stora bröst är snyggt, men något jag inte kan lpta bli att undra över är varför så mpnga män tror att tex 85 är större än 70 i BH storlek, de är Kupan alltså A, B, C osv som är hur stora tuttarna är.Kom bara o tänka på de nu

  • Tomtom
    Äldre 1 Mar 14:19
    #10
    Aquagreen skrev 2010-03-01 14:17:40 följande:
    Stora bröst är snyggt, men något jag inte kan lpta bli att undra över är varför så mpnga män tror att tex 85 är större än 70 i BH storlek, de är Kupan alltså A, B, C osv som är hur stora tuttarna är.Kom bara o tänka på de nu
    Men är inte en 80C större i kupan än en 70C te.x?
Svar på tråden Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..