• Anonym (Drömm­aren)
    Äldre 1 Mar 13:33
    21669 visningar
    122 svar
    122
    21669

    Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..

    Nu har det hänt igen.. såg en sån där kvinna igen som jag gör kanske på sin höjd ser en gång om året..  En sån kvinna som jag drömmer om som bara får mig att få svårt att stå på benen för hon är så vacker..

    Jag kan inte rå för det men det jag såg var en kvinna som Hade lång mörkt hår vackra ögon och lite mulllig inte tjock men inte smal. och sen Bröst från himlen väldigt stora så att jag höll på att tappa fattningen jag tycker att det är så vackert Stora nartuliga kvinnliga bröst såg ut som dom skulle spräcka hennes pike´Tröja hon hade på sig. då tror jag minst en kanske en 85E eller kan vara ännu större.. Drömmer om det än 3 dagar senare. Skulle jag få en önskan till i livet och dö i morgon så skule det vara en natt med en sådan kvinna.. vet inte vad jag vill med tråden.. men vet att jag aldrig kommer få uppleva det så jag vill skriva av mig lite{#lang_emotions_embarassed}. ni kvinnor med så stora jag ber om ursäkt att man stirrar men jag vet inte vart jag ska ta vägen.. ni är så vackra om mågon som läser detta råkar vara en sådan..

  • Svar på tråden Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..
  • Anonym (Stora­)
    Äldre 24 Mar 13:27

    Fortsätt tycka om. Jag har stora bröst och fått komplimanger för de....men känner mig inte alltid nöjd. Vill ha små fasta vissa dagar och stora vissa.
    Så njut du av att titta :)

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 13:58
    Anonym (80L) skrev 2010-03-24 13:19:04 följande:
    Härlig tråd! Skönt o höra att de finns killar som gillar STORA bröst, och att de finns fler än jag som har väldigt stora, nu efter att jag fått barn har jag 80L innan graviditeten hade jag 75J, Jag känner mig inte vacker med min byst längre för att den har blivit alldeles för stor..:/ Har länge funderat på bröstförminskning..! Men kommer inte längre än bara tanken, :/ Jag har inte ont i ryggen lr något sådant, (tack o lov) men känner mig inte vacker längre:/
    Nej förminska dom inte. Ni är så få som har så stora "Små Fassta" finns det 10000000 av men inte ni som har nartuligt stora.. det är det Vakraste som finns.. Oj vad jag vill vila ögonen på dig
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 13:59
    Anonym (Stora) skrev 2010-03-24 13:27:21 följande:
    Fortsätt tycka om. Jag har stora bröst och fått komplimanger för de....men känner mig inte alltid nöjd. Vill ha små fasta vissa dagar och stora vissa. Så njut du av att titta :)
    Tack Vad du är fin som skriver så
  • Fuskma­mma
    Äldre 24 Mar 13:59

    Jag har onormalt stora titts till min lilla kropp (75f) och HATAR när folk (inte bara män) stirrar. Jag är väldigt trygg i min själv men man känner sig som en jävla apa i en bur :)

  • Anonym (Stora­)
    Äldre 24 Mar 14:07

    Jag kommer aldrig förminska de. För de är en del av mig. Tack för komplimangen. Hoppas du hittar henne med de där extra.....

  • rednec­k girl
    Äldre 24 Mar 15:53

    skulle aldrig komma på tanken att fixa tuttarna så det skulle bli mindre.fan,de är mina och de är underbara;)

  • Anonym (80L)
    Äldre 25 Mar 09:37
    Anonym (Drömmaren) skrev 2010-03-24 13:58:52 följande:
    Nej förminska dom inte. Ni är så få som har så stora "Små Fassta" finns det 10000000 av men inte ni som har nartuligt stora.. det är det Vakraste som finns.. Oj vad jag vill vila ögonen på dig
    Joo, visst e de mer sällsynt med äkta mega bröst, jämfört med små, och är härligt o höra att de finns folk som gillar de, de stärker självförtroendet:) Men jag e ganska liten för övrigt, så de e inte jag o mina bröst längre utan mina bröst o jag..
    Känns som att folk inte ser mig, utan bara brösten!

    så ja vet inte?

    När du ser en kvinna med stor byst, minns du hela henne lr bara hennes bröst?
  • Anonym (80L)
    Äldre 25 Mar 09:38
    Anonym (Stora) skrev 2010-03-24 13:27:21 följande:
    Fortsätt tycka om. Jag har stora bröst och fått komplimanger för de....men känner mig inte alltid nöjd. Vill ha små fasta vissa dagar och stora vissa.Så njut du av att titta :)
    vad har du för stl??
  • FruT81
    Äldre 25 Mar 09:45

    men fan va deprimerande!!! Om någon ändå ska förminska sina stora titts kan väl jag få lägga mig bredvid och fylla upp mina ;)

    Nej då jag tror man ska vara nöjd med det man har, men skadar de ryggen så är det ju ingen höjdare! Man ska nog bara ändra tuttarna för sin egen skull (förstora eller förminska) aldrig för att göra någon annan nöjd. Jag är bara glad att jag fått testa på D kupa när jag ammade.......såg fan ut som Natasha Pyre  fast jag var ooperad - det var då min man friade till mig *asgarv* snacka om falsk marknadsföring!! Nu får  både han och jag dras med min lilla B kupa :)

    Ska försöka leva med mina små, men fina tuttar.

  • Maryes­telle0­1
    Äldre 25 Mar 09:48
    StorFot skrev 2010-03-09 09:14:41 följande:
    ALLA KVINNOR ÄR VACKRA, STORBRÖSTADE, SMÅBRÖSTADE, SMALA, TJOCKA... så länge ni är timglasformade så får ni min röst ser man på den manliga formen så undrar jag ibland hur fan ni kan tända på "oss" men det kanske är tecken på att man är hetero kanske??
    Tack tack..när självkänslan tryter är det så skönt att läsa sånt är...
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 25 Mar 14:03
    Anonym (80L) skrev 2010-03-25 09:37:14 följande:
    Joo, visst e de mer sällsynt med äkta mega bröst, jämfört med små, och är härligt o höra att de finns folk som gillar de, de stärker självförtroendet:) Men jag e ganska liten för övrigt, så de e inte jag o mina bröst längre utan mina bröst o jag.. Känns som att folk inte ser mig, utan bara brösten! så ja vet inte? När du ser en kvinna med stor byst, minns du hela henne lr bara hennes bröst?
    Alltså det därär ett problem som bystiga kvinnor tyvärr alltid får för sig att man bara bryr sig om brösten men så är det ju inte.. eller inte  för mig i alla fall. Däremot så kan jag medge att jag tycker att en sådan kvninna är 10000 ggr mera atraktiv tyvärr men det är för att jag tycker der är vackert.. men i längden spelar det inte så stor roll om det är någom man ska leva med.. men det skadat ju inte om man fick vakna upp en Söndagmorgon med en sådan kvinna och njuta av hela livet....
  • Anonym (Man o man)
    Äldre 25 Mar 14:54

    Jag är bröstälskare o jag trodde att det inte skulle spela någon roll i längden om ens partner som man älskade hade stora bröst, men nu börjar jag undra. Jag kan inte sluta att tycka om stora bröst, men det har iofs inget med förälskelsen att göra.

    Det är bara så befriande att ge en komplimang eller prata med en kvinna som har stora bröst och berätta hur mycket man gillar det utan att någon fördömer en som sexistisk eller så.

    Någon som förstod mig? {#lang_emotions_embarassed}

Svar på tråden Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..