• Anonym (Less...)

    piller/tablett för att gå ner i vikt?!

    Hej!!

    Jag är riktigt less på min mage! Jag har smala ben, liten rumpa osv, Men har en MAGE som ser ut som en gravidmage/öl kagge.
    Jag skulle vilja få bort den! Helst NU!

    Och undrar över vilken sorts tablett/piller DU skulle rekomendera mig? Kan tillägga att jag är 21 år och vill gå ner ca 5-8kg.
    Kanske inte låter mycket, Men jag kan lova att min mage är STOR, har fått ett antal komentarer över den av vänner och annat folk.

    Så vilka tabletter/Piller rekomenderar du?! Jag vill att dom har effekt och är bra. Några du själv testat eller någon i din omgivning.

    JAG VILL INTE HA FÖRSLAG OM ATT BÖRJA TRÄNA OSV, JAG PROMENERAR 3GGR/V 1H PROMENAD. INGA SÅDANNA TIPS! ENBART TIPS OM TABLETTER!! MED EFFEKT!!

    Glömde skriva att tabletterna helst inte ska vara överdivet dyra. Max sisådär 400;- gärna lägre pris. Då min ekomomi ej tillåter för höga priser.

    TACKSAM FÖR ALL HJÄLP JAG KAN FÅ!!!

  • Svar på tråden piller/tablett för att gå ner i vikt?!
  • Anonym

    Efedrin är effektivt {#lang_emotions_cool}  Dock olagligt och därmed ganska svårt att få tag på...men inte omöjligt. Lite obehagliga biverkningar får man också stå ut med.

  • Anonym (mii)

    Alli hjälper till att minska fettlagrena, funkar faktiskt. MEN det är dock också meningen man ska tänka på matintaget o undvika fett, alli gör att man kan få fettdiarreer för dom driver ut fettet ur kroppen o äter du för mycket fett kan de lätt bli diarree. Jag använde dom ca 4veckor som ett komplement, kändes bra.

  • Anonym (lisse)

    Finns inga genvägar till viktnedgång. Tabletter som xenical, alli, reductil mm är bara som stöd men jobbet måste du göra själv. Äta rätt kost. Lagom portioner, bra mat, regelbundna tider och träning. Då går du ner i vikt. Om du inte vill ha sånna förslag, nej men så är det. Tror du verkligen att du kan stoppa i dig lite piller och sen är det bra? Sen då?? efter det??
    Att behålla en trivsam vikt handlar om att ha en sund livsföring, inget annat.

  • mannekarlsson

    Jag blir så trött på alla viktigpettrar som säger att "det är bara att börja träna och äta sunt". Nej, det är det inte. Vissa av oss äter sunt så det sprutar ur öronen, tränar tre gånger i veckan, och ändå har kroppen bestämt sig för att den vill ha kvar en massa kilo extra


    Kolla bara på supersmala Anna Anka, som sa "jag har alltid varit smal, så när jag började jobba som personlig tränare kom en massa tjockisar som trodde att de skulle bli smala som jag. Med det var ju inte träningen som gjort mig smal, jag har ju alltid set sådan ut!"
    Här är en sida med info om ett gäng bantningspiller, har inte prövat själv (ännu) men kan vara läsvärt: http://www.viktvagvisaren.se/bantningspiller-kosttillskott/
  • Anonym
    Anonym (th) skrev 2010-04-03 17:09:01 följande:
    instant slim=superprodukt!
    var köper man de nån stans? Vet du nån bra seriös sida?
  • Anonym (th)
    www.vippon.se, de är billigast och har jättesnabb leverans. Jag beställde på förmiddagen och hade paketet i lådan dagen efter.
  • Anonym
    Anonym (th) skrev 2010-04-09 14:20:24 följande:
    www.vippon.se, de är billigast och har jättesnabb leverans. Jag beställde på förmiddagen och hade paketet i lådan dagen efter.
    Tack! :)
  • Anonym

    Jag brukar köpa tabletter på www.superslim.se gått ner nästan 20 kg med dom på kort tid, dom dämpar hungerkänslorna rejält och jag har gått från att äta godis varje dag i flera års tid från att bara äta på lördagar.

    Nackdelarna som jag upplevt är att jag fått huvudvärk p.g.a av lågt blodsocker då det tagit bort hungerkänslorna så mycket att jag ibland gått nästan 12 timmar utan att äta något, men jag tycker det helt klart varit värt det, aldrig varit så nöjd med min kropp som nu

Svar på tråden piller/tablett för att gå ner i vikt?!