• Anonym (Less.­..)
    Äldre 4 Mar 19:19
    129528 visningar
    36 svar
    36
    129528

    piller/tablett för att gå ner i vikt?!

    Hej!!

    Jag är riktigt less på min mage! Jag har smala ben, liten rumpa osv, Men har en MAGE som ser ut som en gravidmage/öl kagge.
    Jag skulle vilja få bort den! Helst NU!

    Och undrar över vilken sorts tablett/piller DU skulle rekomendera mig? Kan tillägga att jag är 21 år och vill gå ner ca 5-8kg.
    Kanske inte låter mycket, Men jag kan lova att min mage är STOR, har fått ett antal komentarer över den av vänner och annat folk.

    Så vilka tabletter/Piller rekomenderar du?! Jag vill att dom har effekt och är bra. Några du själv testat eller någon i din omgivning.

    JAG VILL INTE HA FÖRSLAG OM ATT BÖRJA TRÄNA OSV, JAG PROMENERAR 3GGR/V 1H PROMENAD. INGA SÅDANNA TIPS! ENBART TIPS OM TABLETTER!! MED EFFEKT!!

    Glömde skriva att tabletterna helst inte ska vara överdivet dyra. Max sisådär 400;- gärna lägre pris. Då min ekomomi ej tillåter för höga priser.

    TACKSAM FÖR ALL HJÄLP JAG KAN FÅ!!!

  • Svar på tråden piller/tablett för att gå ner i vikt?!
  • Anonym
    Äldre 14 Apr 16:46
    #21
    Anonym skrev 2010-04-13 22:38:03 följande:
    Jag brukar köpa tabletter på www.superslim.se gått ner nästan 20 kg med dom på kort tid, dom dämpar hungerkänslorna rejält och jag har gått från att äta godis varje dag i flera års tid från att bara äta på lördagar. Nackdelarna som jag upplevt är att jag fått huvudvärk p.g.a av lågt blodsocker då det tagit bort hungerkänslorna så mycket att jag ibland gått nästan 12 timmar utan att äta något, men jag tycker det helt klart varit värt det, aldrig varit så nöjd med min kropp som nu
    vilken tablett är det du köper??
  • Anonym
    Äldre 11 May 11:53
    #22

    åt instant slim innan jag planerade ett barn till då jag var överviktig... låg 8kg mindre på vågen i jämnförelse med förra gången jag var gravid. Nu när jag fått barn så kommer jag garanterat att börja med pillren igen.... riktigt bra och jag hade inga som helst biverkningar... Har börjat idag:))))

  • Markus 345
    Äldre 15 Aug 16:40
    #23

    Det finns väldigt många olika 'piller', men de många av de som föreslås ovan är antingen olagliga (efedrin) eller verkningslösa. Bara Xenical är både lagligt och fungerande, men kan dock ha en del biverkningar för vissa. Detta bantningspiller kan fås utskrivet av läkare om du inte tar massa andra mediciner som inte passar ihop med Xenical. Du kan också köpa Xenical via euroClinix, den enda godkända onlinekliniken som kräver att du diskuterar med läkare och får recept först.

    Dessvärre är 'billiga piller' sällan den enda lösningen för att få bort magen. Det kan också finnas medicinska skäl till att kroppens metabolism inte är på topp. Kanske du har för lite tyroxin (thyroxine) hormon?

  • Äldre 15 Aug 17:08
    #24

    Som någon tidigare skrev, efedrin är grejen. Vet dock inte hur det är med dess legala status längre, men jag tror beredningar innehållande efedrin kan vara lagligt.

  • Äldre 16 Apr 04:18
    #26
    Efedrin, inte svårt att få tag på alls och har bieffekter som inte alls är speciellt gynnande för fettminskning, LCHF fuck off och dö med era dåliga ketogenadieter.

    Och för att slutligen svara på din fråga. 

    Om du redan går ner i vikt kan dessa dubbla din viktminskning.
    Varning hög koffiendos trappa upp.
    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/2-x-black-burn-120-kaps 
    Budget alternativet, funkar bra men inte lika.
    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/2-x-ripped-hardcore-60-caps
    Också ganska mycket koffein. 
  • Äldre 16 Apr 04:23
    #27

    Och som varje vår på gymgrossisten 50% off på utvalda viktminskningsprodukter så du får 2 till priset för 1..

  • Äldre 16 Apr 05:54
    #28
  • Äldre 10 Jan 11:30
    #28

    Jag är 37 år och börjar närma mig 40. Man hör alla historier att om man inte gör något åt sin övervikt innan man passerar 40 så blir det mycket svårare och jobbigare att bli av med allt som börjar hänga. Själv är jag inte träningstypen. Har vid flera tillfällen löst årskort på gym. Första veckan går jag dit och sedan blir det mindre besök och till slut så tickar kortet men jag är inte där. Alltid en massa ursäkter för att inte gå dit. En gång bestämde jag mig rejält och höll ut i 3 månader. Men när jag väl hade fått ordning på min kropp så tyckte jag att jag inte behövde gå dit mer. Sakta men säkert började allt komma tillbaka. Jag tycker det är så tråkigt att gå på gym och pass. Har börjat med promenader och testar nu bantningspiller som en sista hjälp. Bestämde mig att efter all julmat så skall jag ge det en chans. Köpte bantningspiller med synefrin. Det har gjort så att jag har slutat att tänka på mat konstant samt att jag blivit piggare och börjat köra powerwalks med min väninna. Redan efter 2 veckor känner jag mig lättare och fräschare. Har nu också börjat tänka lite på vad jag äter. Äter mer nyttigt. Det har jag aldrig gjort förr. Det här med bantningspiller får en att tänka om lite. Det är min morot.


  • AnooYo­o
    Äldre 10 Jan 11:33
    #29
    Anonym skrev 2010-03-11 17:54:14 följande:

    Vad för biverkningar? De mesta kan man ju stå ut med så länge hjärtat inte stannar eller levern lägger av.


    Ett problem kan ju vara att amfetamin är beroendeframkallande och smular sönder hjärnan. Men du kanske inte behöver den om du går ner 5 kilo.
  • Äldre 2 Mar 11:24
    #30

    Jag har problemet me vikt ok ballong mage

  • Äldre 4 Jul 11:47
    #31

    hej
    Jag lyckades gå ner i vikt med Xenical 60 mg är en väl effektiv viktminskning läkemedel, inte undertrycka aptit men bränner kalorier och påverkar matsmältningssystemet genom att blockera nedbrytning av fett genom att främja viktförlust Quick. Jag har förlorat 8 kilo i 2 månader utan att följa en strikt diet dietetik . Jag beställde på Xenical onlineapotek Europa, reductil-shop.com är detta en webbplats som är tillförlitlig och säker
    lycka til

  • Anonym (Kajsa­)
    Äldre 4 Jul 13:12
    #32

    Att promenera tre gånger i veckan är inte att träna. Träna mage och rygg så du får starka muskler som håller in buken, och snygg hållning.

    Mer muskler ger högre förbränning.

  • Anonym (Träna­rsåmyc­ket)
    Äldre 4 Jul 13:12
    #33

    Blir så trött på dem som säger att de promenerar 5-6 km (= ca 1 timme) 3 gånger i veckan, och sedan klagar på att de är överviktiga.

    5-6 km 3 gånger/vecka är absolut MINIMUM på vad man borde röra sig, för att inte vara direkt superohälsosam. Tror verkligen folk att man kan gå ned i vikt/hålla sig smal på MINIMUM? Seriöst?

    Många menar att man ska röra sig 10 000 steg VARJE dag ALLA dagar i veckan. Det är DÅ vi börjar snacka lite mer hälsosamt. 10 000 steg är ca 7 km.

    Med andra ord, börja med att ta 10 000 steg VARJE dag under en bra tid innan du tar på dig offerkoftan över din vikt!

    Och det är ändå bara normal vardagsmotion...

  • Äldre 12 Apr 12:39
    #34

    Reductil är ett bra hjälpmedel för att gå ner i vikt . Jag har ju gått ner 35 kg totalt. Det bästa med Reductil är att aptiten dämpas med över 90%. Det är då viktigt att man inte glömmer äta och dricka mycket vatten för att må bra. Jag köpte den från http://meridiareductil.com utan recept

  • Anonym (Hm)
    Äldre 12 Apr 13:15
    #35
    Anonym (Kajsa) skrev 2017-07-04 13:12:22 följande:
    Att promenera tre gånger i veckan är inte att träna. Träna mage och rygg så du får starka muskler som håller in buken, och snygg hållning.
    Mer muskler ger högre förbränning.
    Håller med
  • Äldre 20 Sep 08:12
    #36
     
    Xenical fungerar bra.  Detta är en verklig nätet licensierade apotek de inte kräver en tidigare recept för köpa Xenical  (endast en konsultation nätet )  se.treated.com/viktnedgaang/xenical
Svar på tråden piller/tablett för att gå ner i vikt?!