• yrväder

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • Toka2

    SysterYsster: FörstaHjälpen?


    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
  • uniMog
    SysterYsster skrev 2010-04-09 12:23:05 följande:
    Tack hörni :) Säger som Jalapeno det låter som WCT - huvva!!! Njae jag tror jag skippar det, haha. Idag har jag sålt min första mössa ;) Stort för en liten amatör som jag själv, det var en dagisfröken som ville ha till sitt barnbarn. Plura haha ja just ja sportjohan! haha Det tråkiga är att jag för länge sen döpte min blogg till "hjärtanpålandet", så på mina lappar har jag "lilla hjärtat" och det har jag ju sett att det redan finns ganska etablerat. Skulle vilja döpa om både blogg och göra nya lappar till kläderna... Vi ska flytta från landet dessutom är dags att göra om... Har varit så dålig på att visa mina alster i bloggen, men jag tänkte jag skulle bli lite duktigare :) Kanske roligare om jag har en ny bloggadress ;) Har ni krestiva idespruor några ideer... Jag älskar vitt, vill inte att det ska låta alltför barnsligt (som lilla hjärtat är på gränsen till...), jag bor i Västmanland... är sjuksköterska... Ååh det är så svåååååårt!
    Fick mig direkt att tänka på Vita serien Men det är kanske inte ett så bra namn
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Toka2

    SysterYsster: FirstWear och ett rött plus efter? *googlar ifall det redan finns*


    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
  • Toka2

    First Wear fick inga direktträffar, så det är nog lugnt att använda i Sverige iaf


    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
  • SysterYsster

    Haha ni fyndiga ;) Jag ska lusläsa vita serien ;) HA såg att det fanns en som hette Syster Helenas nya liv!! *bullseye* för det är mitt namn hihi

    FirstWear känns lite sportunderkläder.... Men tack för kreativa ideer!!!

    Jag har reggat en blogg som heter GrapeDesign för jag är mer eller mindre galen i grapefrukt också... men jag vet inte.... reggade den mest för att namnet inte skulle försvinna...

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd