• Anonym (Kaffedraken)

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vi pratade priser på specialdesignade namnband för ett tag sedan... kan någon berätta igen vad de fått för priser på minanamnband? (jag orkar inte leta som en tok)


    ♥ Simon ♥
  • Anonym (Kaffedraken)

    Mjukatyger har styvpaket.
    men så synd de va så stora paket..  400-2500 kr. så njee inte denan gången. fast de va en del som locka..

  • Anonym (Kaffedraken)
    Tjej 83 skrev 2010-05-17 20:52:59 följande:
    Mjukatyger har styvpaket. men så synd de va så stora paket..  400-2500 kr. så njee inte denan gången. fast de va en del som locka..
    Var också inne och tittade precis, men som du säger, det var så stora paket och då drar ju priset iväg. Jag hade lagt ett och annat i varukorgen men det blev inget köp den här gången.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Lillofant skrev 2010-05-17 21:30:33 följande:
    Var också inne och tittade precis, men som du säger, det var så stora paket och då drar ju priset iväg. Jag hade lagt ett och annat i varukorgen men det blev inget köp den här gången.
    nje tråkigt när de är så stora paket, o så vill man ha ett av varje tyg i kanske 3-4 paket, så nje då blir de inget köp.

    ne får vänta till hösten på o köpa tyger, i sommar blir det semester till Gotland o de kostar en del med.
    sen en massa annat skoj med barnen som lekobus djurparken marknader osv.
    samt en köksrenovering om planerna nångång blir klara. de är sås vårt  man vil ha de på så många olika sätt 

    väntar bara på tyger från jny hon sa hon skicka dem förra veckan efter ja maila o sa ja väntat 2-3 v. men än inga tyger, ja vet hon flyttar men hon sa hon skicka de, så hoppas på imorn då. iofs har ja fullt upp tis-ons så de kan komma på torsdag så kan ja sy då!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ett litet tips för er som gillar giweaways!

    www.sewmamasew.com har just nu giveaway-day. Det är över 250 bloggar/shoppar som deltar och det finns länkar till alla från sidan. Knappar man sig vidare till varje blogg så räcker det oftast med att lämna en kommentar för att vinna något riktigt fint!
    Hittills så har jag bara sett en blogg ifrån Sverige som är med. Gissa vems? {#lang_emotions_cool}


    Sew much fabric - sew little time!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Skumboll skrev 2010-05-17 20:44:26 följande:
    Vi pratade priser på specialdesignade namnband för ett tag sedan... kan någon berätta igen vad de fått för priser på minanamnband? (jag orkar inte leta som en tok)
    Jag fick betala 2050:- för 500 st vikta.
    Colin 07.12.21
  • Anonym (Kaffedraken)
    bakabakalitenkaka skrev 2010-05-17 22:13:27 följande:
    Jag fick betala 2050:- för 500 st vikta.
    Hur många färger var det då?
    ♥ Simon ♥
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd