• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-12-03 10:32:26 följande:
    Jag har en klipptid idag och ska ÄNTLIGEN få bort halva håret och få en SNYGG frisyr då jag inte klippt mig på hela 1,5 år. Förvånad

    Vad har du?
    Här går man in glad i hågen och ska äntligen anonsera ut att jag äntligen har klippt mig efter typ ett års väntan, och vad möter jag? Jo någon som väntat ännu längre ... Det var ju bra roligt att vi klippte oss på samma dag ändå.

    Jag har en fundering kring om överviktiga blir sämre behandlade på hårsalonger?
    Ja, och så har jag ju klippt mig, äntligen efter typ ett års väntan, nästan (senast var i typ februari )

    vad har du?
  • lalasmama

    åh va spännande, jag vill se bilder på era nya frisyrer!!

    jag har tränat & druckit en öl...

    vad har du?


    God Jul ♥
  • Josefine Hedlund

    Jag har en påsa juleskum

    Vad har du?


    Nellie 091119 Mitt allt
  • OsminkadSanning
    Josefine Hedlund skrev 2010-12-03 20:11:30 följande:
    Jag har en påsa juleskum

    Vad har du?
    Åh ge mig!!!
    jag har inget godis och så har jag köt ett wii spel idag fitness någonting. Väd händer!?

    vad har du?
  • Bluemint
    OsminkadSanning skrev 2010-12-03 18:24:33 följande:
    Jag har en fundering kring om överviktiga blir sämre behandlade på hårsalonger?
    Varför funderar du över det? Jag undrar om jag kommer bli sämre behandlad för att jag kommer ha en mindre lyckad hemmablondering i håret nästa gång jag klipper mig.

    Jag har ätit räkor ikväll.

    Vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-12-03 18:24:33 följande:
    Här går man in glad i hågen och ska äntligen anonsera ut att jag äntligen har klippt mig efter typ ett års väntan, och vad möter jag? Jo någon som väntat ännu längre ... Det var ju bra roligt att vi klippte oss på samma dag ändå.

    Jag har en fundering kring om överviktiga blir sämre behandlade på hårsalonger?
    Ja, och så har jag ju klippt mig, äntligen efter typ ett års väntan, nästan (senast var i typ februari )

    vad har du?
    Hehe okej... Ja, jag måste alltid vara värst, bäst att du noterar det. *asg*
    GRAVID v.33, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • Bluemint

    Jag har krossat en flaska, lyckats trampa (barfota)  på en glasbit och blött ner halva köksgolvet.

    Vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6