• Anonym (sexklubbar)

    hur funkar det med sexklubbar?

    både jag och min man tänder oerhört på tanken med en extra tjej eller kille med oss i sängen men vi vet inte om vi är redo för att genomföra på riktigt - kanske är det bara en fantasi.

    FUnderar på hur det funkar på sexklubbar. Kan vi gå dit och ha sex med varandra och se på andra och hålla det till bara det OM vi vill? Kan vi bjuda in andra på klubben om vi vill?
    Har ingen aning om hur det funkar och är så nyfiken...
  • Svar på tråden hur funkar det med sexklubbar?
  • Anonym (sexklubbar)

    puff!!!

    Jaä är verkligen kåt och vill gätna veta!

  • Anonym (paristockholm)

    Om man tar klubben Par i hjärter i Stockholm så fungerar det ungefär som man kan förvänta sig.


    Endast par är välkomna, men utöver det är variationen stor:
    - Alla åldrar
    - Alla storlekar och grader av snygghet
    - Alla preferenser
    Vill man bara titta går det bra. Vill man ha sex på egen hand med åskådare går det bra. Vill man hamna i värsta ormgropen får man ragga lite efter några som också vill det, men möjligheten finns helt klart.
    Hemsida: www.pih.se
    Liknande ställen finns på flera håll i Sverige. Fråga om ni vill veta mer. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Anonym (Mannen)

    För oss i södra Sverige finns Loungen i kbh, dit jag och min slyna ska besöka snart! Jag har lovat henne och bli gangbangad så det får vi hoppas att hon blir där!

    www.loungen.dk

  • Anonym

    Beror på vad det är för klubb och vad det är för inriktning på själva träffen.
    Par i hjärter är tex en renodlad parklubb, men andra släpper in singlar och singelkillar också:)
    Åldersgränser kan också variera från klubb till klubb men brukar vara runt 20-25år och uppåt.

    Olika klubbar har olika regler och olika inriktning på sina träffar, men generellt sett kan man säga att ni själva bestämmer helt vad ni vill göra och även vad ni inte vill göra.
    Vet inte var i landet ni bor, men finns klubbar lite varstans, Stockholm, Göteborg, Eskilstuna, Norrköping, Örebro, Skara.

    Kan rekommendera Paradiseswings (I Eskilstuna.) mixkvällar om ni vill prova{#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden hur funkar det med sexklubbar?