• Anonym
    Äldre 10 Mar 13:48
    6202 visningar
    16 svar
    16
    6202

    Sex leksaker

    Hej! Min man blir otroligt upphetsad om jag smeker mig själv, gärna mycket och länge. Han blir såå kåt av att bara titta på. Jag har två olika dildosar men skulle gärna vilja ha något nytt. Någon som har förslag på nåt härligt?

  • Svar på tråden Sex leksaker
  • Dr Börje
    Äldre 11 Mar 18:47
    #1

    Vänta nu lite här. Du har gjort mig förvirrad. Du har två dildos och skulle vilja ha något nytt. I rubriken säger du sex (6) leksaker. Alltså så baseras rubriken inte på antalet du redan har (=2) utan kan bara då handla om:

    a) antingen hur många till du vill komma upp till totalt (4 st + 2 = 6), alternativt
    b) att du vill ha 6 st leksaker till (och då kommer du upp i 8 st totalt).

    Du bör nog precisera din fråga lite mer annars blir det svårt för oss att svara. Är det alternativ a eller b ovan som gäller? Skall vi ge tips på 4 st leksaker till eller 6 st?

    Kan du vara vänlig och förtydliga tack?

  • Anonym (olika­)
    Äldre 11 Mar 19:01
    #2

    Gör som ovan skaffa en hundkuk eller om din fitta är stor en hästkuk då kan du hetsa honom till varnsinne och använd den i båda hålen gärna samtidigt

  • Anonym (Språk­kommit­én)
    Äldre 11 Mar 20:09
    #3

    lego, docka, träkloss, playmobil, bamsepussel, lådbil :)

  • Barbap­appa1
    Äldre 15 Mar 11:20
    #4

    ta en champagne flaska lyxigt och porrigt

    ica butikerna har välla ett och annat =P

  • rednec­k girl
    Äldre 15 Mar 11:27
    #5

    köp dig en falukorv och lek fäbodjäntan.glöm inte att blåsa i hornet bara;)

  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 15 Mar 12:32
    #6
    redneck girl skrev 2010-03-15 11:27:09 följande:
    köp dig en falukorv och lek fäbodjäntan.glöm inte att blåsa i hornet bara;)
    Man ska inte leka med maten.
  • Barbap­appa1
    Äldre 15 Mar 15:37
    #7

    haha det är kul att vi vuxna har humorn kvar

    jag ska göra en clone a willy till tjejen lite kul grej bara.

  • rednec­k girl
    Äldre 15 Mar 16:19
    #8
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-15 12:32:40 följande:
    Man ska inte leka med maten.
    jag gör det;)
  • Anonym (har en leksak­)
    Äldre 16 Mar 10:02
    #9
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 15:37:36 följande:
    haha det är kul att vi vuxna har humorn kvarjag ska göra en clone a willy till tjejen lite kul grej bara.
    Det har vi gjort en! Inte det lättaste och den kommer nog inte hålla så länge tror jag...men en kul och skön grej
  • Hieron­ymusBo­sch
    Äldre 29 Mar 23:25
    #10

    Du har två stycken dildos, men du vill ha 6 stycken sexleksaker.. förslagsvis går du och köper 4 stycken nya leksaker så du kan kåta upp din man riktigt rejält!

  • Coofe 90
    Äldre 29 Mar 23:36
    #11
    Dr Börje skrev 2010-03-11 18:47:30 följande:
    Vänta nu lite här. Du har gjort mig förvirrad. Du har två dildos och skulle vilja ha något nytt. I rubriken säger du sex (6) leksaker. Alltså så baseras rubriken inte på antalet du redan har (=2) utan kan bara då handla om:a) antingen hur många till du vill komma upp till totalt (4 st + 2 = 6), alternativt b) att du vill ha 6 st leksaker till (och då kommer du upp i 8 st totalt). Du bör nog precisera din fråga lite mer annars blir det svårt för oss att svara. Är det alternativ a eller b ovan som gäller? Skall vi ge tips på 4 st leksaker till eller 6 st?Kan du vara vänlig och förtydliga tack?
    Får man fråga om du har Torr humor? :P

    Förslag på sex leksaker, beror på vad du och han gillar,
    finns ju anala leksaker såklart (kanske dubbel macka, mindre analplugg + dildo?). Men även kanske "finger" vibbratorer, som kan bli väldigt skönt för din del, och eftersom han observerar så lär nog han få sig en fin show :).
  • Pentra
    Äldre 29 Mar 23:55
    #12

    TS. Skaffa ett latexlakan som du lägger på sängen och några härliga väldoftande och välsmakande/ätbara massageoljor också. Lägg dig sedan på sängen och lek med det ena efter det andra alltmedan han ser på.
    Och varför inte sedan be honom att sätta sig i andra ändan av sängen och leka med sig själv samtidigt han också?
    Tillslut lär ni nog få riktigt kåtslag båda två så att ni inte kan låta bli varandra.

    /Pentra

  • Anonym (kille­)
    Äldre 30 Mar 00:00
    #13

    Kör in en tom toarulle och sen svänger du upp muttan mot taket och så häller mannen i en halvliter cola och dricker med sugrör.

  • Stygga stina
    Äldre 13 Apr 17:40
    #14
    Pentra skrev 2010-03-29 23:55:44 följande:
    TS. Skaffa ett latexlakan som du lägger på sängen och några härliga väldoftande och välsmakande/ätbara massageoljor också. Lägg dig sedan på sängen och lek med det ena efter det andra alltmedan han ser på. Och varför inte sedan be honom att sätta sig i andra ändan av sängen och leka med sig själv samtidigt han också? Tillslut lär ni nog få riktigt kåtslag båda två så att ni inte kan låta bli varandra. /Pentra
    Låter kannon måste köpa ett latexlakan..
  • Äldre 13 Apr 17:49
    #15

    HOMEPARTY! Med en sexleksaks leverantör. Hur kul som helst och man hittar MASSOR av roliga saker till jätte bra priser


    Kitty 081003
  • mrlord­s
    Äldre 13 Apr 21:13
    #16

    hmm.. här är några fler än sex leksaker..
    www.adlibris.com/se/product.aspx

Svar på tråden Sex leksaker