• Hans Svenss­on
    Äldre 22 Mar 15:38
    96982 visningar
    52 svar
    52
    96982

    att suga kuk...

    Handen på hjärtat tjejer, gillar ni att suga kuk på riktigt dvs hela vägen...suga på pungen, leka med tungan runt ollonet och ta satsen i munnen när din kille/man kommer?
    Någon som helt ärligt svarar ja på frågan?

  • Svar på tråden att suga kuk...
  • whybot­her
    Äldre 3 May 19:45
    #41

    Ja, älskar det verkligen! Tar gärna satsen i munnen och sväljer. Älskar att se honom kåt!

  • Anonym
    Äldre 10 May 22:01
    #42
    Hans Svensson skrev 2010-03-22 15:38:04 följande:
    Handen på hjärtat tjejer, gillar ni att suga kuk på riktigt dvs hela vägen...suga på pungen, leka med tungan runt ollonet och ta satsen i munnen när din kille/man kommer?
    Någon som helt ärligt svarar ja på frågan?
    Jag gillar att suga, tycker det är mysigt faktiskt.. men jag kan inte köra ner den i halsen för då kräks jag.. hade gjort det annars ;) gillar även att ta satsen i munnen.
  • Anonym
    Äldre 10 May 22:15
    #43
    Hans Svensson skrev 2010-03-23 21:55:20 följande:
    Men kan ni suga bra o på rätt sätt?

    Vad är rätt sätt enligt dig?

    ja jag gillar det och min kille säger att jag är jätteduktig. 
  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 10 May 22:24
    #44

    Jag ÄLSKAR att suga kuk,blir grymt upphetsad av de,  men sen är det ju det, jag vill ju se när killen spruta sen slicka i mig sperman inte så att han spruta mig i munnen då missa man ju sprutet;(
     

  • Anonym
    Äldre 10 Jul 18:57
    #45

    Jag tycker om att suga av min sambo och gör det när tillfället känns rätt. Som tidigare sagt så är det nice att höra hur kåt han blir av det! ;)

  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 11 Jul 11:07
    #46
    Jeremy skrev 2011-10-22 23:35:13 följande:
    jag vill att någon suger min kuk min kuk har aldrig blivit avsugad 
    Du skojar?
  • Loben
    Äldre 25 Jul 14:44
    #47

    Är en gift äldre man som det senaste året sugit kuk 3 gånger och känslan av den hårda kuken med den lena huden i munnen och vetskapen om att snart får jag sperman i min mun gör mig mycket kåt. 
    Varje gång tänker jag före att jag ska spotta ut sperman, men när min partner kommer är jag så kåt att jag sväljer utan att tveka!
    Kommer utan tvekan att fortsätta att suga kuk, med jämna mellanrum!

  • Anonym
    Äldre 25 Jul 23:06
    #48
    Hans Svensson skrev 2010-03-22 15:38:04 följande:
    Handen på hjärtat tjejer, gillar ni att suga kuk på riktigt dvs hela vägen...suga på pungen, leka med tungan runt ollonet och ta satsen i munnen när din kille/man kommer?
    Någon som helt ärligt svarar ja på frågan?
    Ja suga gärna men tar icke satsen
  • Äldre 25 Jul 23:59
    #49

    Har gillat det som fan innan vi fick barn, är nog inne i små barns livet och just nu känner jag NEEEJ.
    Men det vänder nog :)

  • Anonym
    Äldre 26 Jul 19:30
    #50

    Suger gärna. Tar det i munnen, sväljer ibland.
    Kan dock inte ta den så djupt.
    Men jag gillar verkligen att göra det.
    Jag vill ge mer än ha vill få... :D

  • Harder­ztyle
    Äldre 4 Aug 00:56
    #51

    Ja älskar d! :D

  • little­bitvai­n
    Äldre 4 Aug 01:53
    #52

    jag både suger och sväljer. tycker om det och tror inte det finns nån kille som inte gillar spermasex. så varför inte göra det skönt för dem på riktigt :)

Svar på tråden att suga kuk...