• Anonym (trist­ess?)
    Äldre 24 Mar 18:08
    5071 visningar
    26 svar
    26
    5071

    tappat lusten

    Tappade lusten för sex när jag fick barn för 5 år sedan. Njuter inte av det, blir aldrig upphetsad, väljer tv tittande istället för att umgås med maken...
    Nån som känner igen sig? Var tidigare VÄLDIGt sexintresserad, misstänker att det var en av mina största attraktionekrafter för min man.
    Blir det bättre?... det hjälper INTE med raff-set.....

  • Svar på tråden tappat lusten
  • Anonym (hmm)
    Äldre 25 Mar 17:17
    #1

    Är du min fru?

  • Anonym (trist­ess?) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 15:54
    #2

    tror inte jag är din fru för min man gillar inte internet....
    har hon samma symptom

  • rednec­k girl
    Äldre 26 Mar 16:07
    #3

    men har du verkligen försökt.....att hitta tillbaka.

  • Anonym (trist­ess?) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 16:18
    #4
    redneck girl skrev 2010-03-26 16:07:25 följande:
    men har du verkligen försökt.....att hitta tillbaka.
    JAG HAR FÖRSÖKT OCH FÖRSÖKER VARJE DAG- JAG HAR IBLAND SEX UTAN ATT HA LUST MED DET MEN GÖR DET FÖR MIN MANS SKULL
    KÄNNER INTE FÖR DET . ÄR ALDRIG UPPHETSAD.
  • rednec­k girl
    Äldre 26 Mar 16:20
    #5
    Anonym (tristess?) skrev 2010-03-26 16:18:32 följande:
    JAG HAR FÖRSÖKT OCH FÖRSÖKER VARJE DAG- JAG HAR IBLAND SEX UTAN ATT HA LUST MED DET MEN GÖR DET FÖR MIN MANS SKULL KÄNNER INTE FÖR DET . ÄR ALDRIG UPPHETSAD.
    be dom kolla så du inte har nått hormonfel.
  • Anonym (hmm)
    Äldre 26 Mar 23:54
    #6

    Samma och samma... vi fick vårt första barn för fem år sedan och hon har problem med lusten (mer eller mindre sedan då), så ja. Men jag vet ju inte exakt vad hon egentligen tänker, även om vi diskuterar det och går på familjerådgivning för att försöka reda ut det. Hon var också väldigt sexintresserad tidigare. Eller i varje fall mycket mer än nu. Och det var attraktivt.

  • Anonym (trist­ess?) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 13:12
    #7

    jag tror inte det är ett hormonfel. Vad skulle det vara för hormon?Jag tror inte man har lokaliserat sexlust- hormon än. så vitt jag vet.
    det är  iallefall tråkigt att onte kunna mötas på samma lust nivå. Men jag märker att lusten kommer lite tillbaks när jag är ledig några dar eller mer. jobbar väldigt hårt och intesnivt med stort engagemang. Det som blir över går till sonen . inget över til mannen...

  • Anonym (S)
    Äldre 27 Mar 13:14
    #8

    vill du få tillbaka lusten för din egen skull eller för din mans skull?

  • Anonym (trist­ess?) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 13:32
    #9

    livet var ju lite roligare när vi möttes på samma" lust nivå".

  • Anonym (hanna­)
    Äldre 28 Mar 00:31
    #10

    Jag känner precis likadant som du, jag och min sambo har varit tillsammans i två år och för ca ett år sen så försvann min sexlust nästan helt :( Skulle jag få bestämma skulle vi ha sex kanske en gång i månaden, ingenting får mig sexsugen och jag har precis som du haft sex med honom bara för hans skull.
    Han blir ofta arg och tycker det är jobbigt när han verkligen försöker och jag inte blir upphetsad och ofta avbryter jag om jag märker att han ens börjar försöka få mig upphetsad. Själv är han sådan som älskar sex och helst har det flera gånger om dagen. Men vad ska man göra :(

Svar på tråden tappat lusten