• Anonym (Fru i förort­en)
    Äldre 24 Mar 21:53
    182132 visningar
    95 svar
    95
    182132

    Hantverkarn knullar mig

    Hej
    Här skall ni få höra något som kommer att få er att förfasas över mig. Jag blir knullad av vår hantverkare. Och jag låter det hända.

    Vi håller på och renoverar vårt badrum och min man har anlitat en polsk hantverkare för jobbet. Min man sticker iväg rätt tidigt till jobbet på mornarna och jag åker några timmar senare. Jag blev påsatt första gången i början av vårt projekt. Hantverkarn är runt 40-45 skulle jag gissa och han ville ha hjälp att hitta huvudvattenkran för att stänga av vattnet i huset. Jag hade precis kommit ur duschen , iförd frottebadrock, och stod i köket och bryggde kaffe. Han lyfte upp mig på vår diskbänk och knullade mig. Bara så där. Han är inte alls speciellt attraktiv. Men väldigt grov och maskulin. Testosteronet formligen sprutar ur öronen på honom. Nästa dag knullade han mig igen. På köksbordet. Jag förstår egentligen inte varför jag lät detta hända. Men jag gjorde det. Och jag har inte sagt något till min man.

    Nu är vi inne på den 4e veckan och jag brukar få mig en morgonomgång 2-3 mornar i veckan. Vi pratar inte speciellt mycket, hans engelska är minst sagt bristfällig. Men knulla kan han. Nu i morse gjorde han något som jag aldrig trott jag skulle tillåta. Han kom in i mig via min anal. Min man försökte de första åren när vi hade träffats men sen gav han upp. Men den här mannen frågade minsann inte om lov och jag han inte ens protestera. Oh herregud vad skönt det var. Jag fick inte orgasm men jag njöt otroligt. Jag var tvungen att låsa in mig i vårt sovrum efteråt, när han gått ner till projektet i källaren, och leka av mig med min dildo. I morgon hoppas jag att han gör om det där..och att jag får nå hela vägen fram denna gång.

    Ja....jag känner mig hemsk mot min man och jag tänker inte berätta det här. Om 2 veckor är badrummet klart och hantverkarn borta. Min man tycker att arbetet går lite väl långsamt fram och om han visste varför. Om han visste vad en del av den tid han betalar för går till....herregud.

  • Svar på tråden Hantverkarn knullar mig
  • Anonym (avund­sjuk)
    Äldre 24 Mar 22:01
    #1

    Men gud va härligt, snacka om sexfantasi come true! En maskulin hantverkare som inte alls pratar utan bara tar för sig o knullar. Min hantverkare är rätt fin men bara övertrevlig och vill inte ha nåt mer än kaffe (tror jag alltså, har inte erbjudit nåt;)

  • Anonym
    Äldre 24 Mar 22:05
    #2

    Du beter dig som ett svin mot din stackars man!! Men det låter härligt för din egen skull :D

  • Anonym (Fru i förort­en) Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 22:13
    #3
    Anonym skrev 2010-03-24 22:05:31 följande:
    Du beter dig som ett svin mot din stackars man!! Men det låter härligt för din egen skull :D
    Jag vet...du berättar inga nyheter för mig
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 24 Mar 22:24
    #4

    Du betalar väl också för den tid han knullar dig och inte jobbar med det han ska. Grattis till att ha hittat en prostituerad som har hemleverans. Skärp dig för fan!

  • Anonym (Fruga­n)
    Äldre 24 Mar 22:59
    #5
    Anonym (avundsjuk) skrev 2010-03-24 22:01:05 följande:
    Men gud va härligt, snacka om sexfantasi come true!
    Och hur vet du det? Personligen så tycker jag det låter som det är hämtat från sexnovell.se....Eller bara en kvinna som har lite väl mkt fantasi...Hade det nu varit en man som hade varit otrogen så hade det blivit ramaskri,men när en kvinna är det så är det tydligen gott för henne??  Ser dock tack och lov att det finns människor i tråden som tycker det är helt fel... Om nu detta skulle vara sant så hoppas jag att ni har kondom...Du vet ju inte hur många han har satt på innan dig!
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 24 Mar 23:08
    #6

    Undrar vad han pratar om med sina polska kompisar i husvagnen på kvällarna. Skulle gissa att orden som används för att beskriva TS inte är de vackraste på deras språk. Hennes man kallas nog för en del nedsättande också. Starkt jobbat TS!

  • Anonym (Fruga­n)
    Äldre 24 Mar 23:11
    #7
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-24 23:08:33 följande:
    Undrar vad han pratar om med sina polska kompisar i husvagnen på kvällarna. Skulle gissa att orden som används för att beskriva TS inte är de vackraste på deras språk. Hennes man kallas nog för en del nedsättande också. Starkt jobbat TS!
    Precis....
  • HäxanS­urtant­3
    Äldre 24 Mar 23:12
    #8

    Nu ska vi se här

    1) polsk hantverkare-HIV? klamydia?
    2) analsex_HIV klamydia heptit B?

    Hade jag varit TS hade jag omedelbart funderat på när det var dags testa sig....


    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanS­urtant­3
    Äldre 24 Mar 23:13
    #9
    Anonym (Frugan) skrev 2010-03-24 22:59:43 följande:
    låter som den där som "hittade sin man på köksbordet med hennes egen mamma" -elelr vad det nu var för tema..exakt samma stil- typ "sexnovell".
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 24 Mar 23:18
    #10
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-24 23:12:13 följande:
    Nu ska vi se här1) polsk hantverkare-HIV? klamydia?2) analsex_HIV klamydia heptit B?Hade jag varit TS hade jag omedelbart funderat på när det var dags testa sig....
    Har polska hantverkare könssjukdomar i större omfattning än svenska?
Svar på tråden Hantverkarn knullar mig