• Anonym (Fru i förort­en)
    Äldre 24 Mar 21:53
    181927 visningar
    95 svar
    95
    181927

    Hantverkarn knullar mig

    Hej
    Här skall ni få höra något som kommer att få er att förfasas över mig. Jag blir knullad av vår hantverkare. Och jag låter det hända.

    Vi håller på och renoverar vårt badrum och min man har anlitat en polsk hantverkare för jobbet. Min man sticker iväg rätt tidigt till jobbet på mornarna och jag åker några timmar senare. Jag blev påsatt första gången i början av vårt projekt. Hantverkarn är runt 40-45 skulle jag gissa och han ville ha hjälp att hitta huvudvattenkran för att stänga av vattnet i huset. Jag hade precis kommit ur duschen , iförd frottebadrock, och stod i köket och bryggde kaffe. Han lyfte upp mig på vår diskbänk och knullade mig. Bara så där. Han är inte alls speciellt attraktiv. Men väldigt grov och maskulin. Testosteronet formligen sprutar ur öronen på honom. Nästa dag knullade han mig igen. På köksbordet. Jag förstår egentligen inte varför jag lät detta hända. Men jag gjorde det. Och jag har inte sagt något till min man.

    Nu är vi inne på den 4e veckan och jag brukar få mig en morgonomgång 2-3 mornar i veckan. Vi pratar inte speciellt mycket, hans engelska är minst sagt bristfällig. Men knulla kan han. Nu i morse gjorde han något som jag aldrig trott jag skulle tillåta. Han kom in i mig via min anal. Min man försökte de första åren när vi hade träffats men sen gav han upp. Men den här mannen frågade minsann inte om lov och jag han inte ens protestera. Oh herregud vad skönt det var. Jag fick inte orgasm men jag njöt otroligt. Jag var tvungen att låsa in mig i vårt sovrum efteråt, när han gått ner till projektet i källaren, och leka av mig med min dildo. I morgon hoppas jag att han gör om det där..och att jag får nå hela vägen fram denna gång.

    Ja....jag känner mig hemsk mot min man och jag tänker inte berätta det här. Om 2 veckor är badrummet klart och hantverkarn borta. Min man tycker att arbetet går lite väl långsamt fram och om han visste varför. Om han visste vad en del av den tid han betalar för går till....herregud.

  • Svar på tråden Hantverkarn knullar mig
  • Mr D
    Äldre 8 Sep 21:16
    #72

    Det är det jag har misstänkt hela tiden. Det pågår en massa skumma saker bakom de ordnande fasaderna i förorten...

  • pumbis
    Äldre 8 Sep 21:31
    #73
    Ja din historia är ju minst sagt udda och det stinker påhittat..!! Men är det sant så kan jag bara säga en sak, du blev våldtagen och du spelade med i brist på omdömme... Att acceptera en främmande man som plötsligt bara ska våldta dig är fan helt sjukt... Du älskar inte din man för annars hade du aldrig gjort så mot honom.. Har du nått vett och samvetskval så borde du fan köra RAKA RÖR! Just nu leker du bara av dig med er så kallade "hantverkare". Om hans arbetsgivare bara hade vetat vad han BETALAR HONOM för... ?? Det hela är ju bara extremt skrattretande... SLUTA LEK MED DIN MANS KÄNSLOR och skapa dig ett eget samvete, nog har väll din morsa även lärt dig om vad som är RÄTT och vad som är FEL.?

    Gör det ändra rätta, var rak och ärlig mot din man så han kan få göra det ända rätta. DUMPA dig!!!
    Han förtjänar bättre och att du ens vill låta honom tro att han just nu lever i det "perfekta förhållandet"?
    Får mig bara att vilja spy!!! Det är patetiskt att en sån idiot som dig ens kan få någon som vill älska dig!!!!

    Tack för mig!
    Som man bäddar får man tyvärr ligga!!
  • Äldre 8 Sep 21:50
    #74

    men ts blir ju inte våldtagen??? hon vill ju bli knullad och hon säger verkligen inte nej.

    jag tror detta är fejk men man kan aldrig veta i dagens samhälle.

  • Anonym
    Äldre 8 Sep 23:30
    #75
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-24 23:12:13 följande:
    Nu ska vi se här

    1) polsk hantverkare-HIV? klamydia?
    2) analsex_HIV klamydia heptit B?

    Hade jag varit TS hade jag omedelbart funderat på när det var dags testa sig....
    Ingen fara, man får inte såna sjukdomar av att skriva noveller...
  • Grekin­na27
    Äldre 25 Dec 17:21
    #76
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-24 23:12:13 följande:
    Nu ska vi se här

    1) polsk hantverkare-HIV? klamydia?
    2) analsex_HIV klamydia heptit B?

    Hade jag varit TS hade jag omedelbart funderat på när det var dags testa sig....
    Men ursäkta, så alla andra folkslag utom svenskar bär på sjukdomar? Skärp dig för fan. Kondom ska man ha med ALLA oavsett ursprung
  • livet leker
    Äldre 25 Dec 17:54
    #77
    Anonym skrev 2010-09-08 12:32:16 följande:
    Det har tagit 4 veckor, och ska ta ytterligare 2, och hon säger att hon blir påsatt 3 dagar i veckan.

    Alltså tar polacken minst 18 dagar på sig att renovera ett badrum.

    Personligen tycker jag att maken då har större problem med att karln uppenbarligen är världens långsammaste hantverkare, än att hans hustru får lite polsk frukostkorv.
    HAHAHAHAHA
  • eros cupido
    Äldre 24 Mar 06:23
    #78

    är du fortfarande sugen på att ha kul med andra killar?hör av dig

  • Anonym (Hehe)
    Äldre 24 Mar 10:35
    #79

    Skönt för dej då!

  • Anonym
    Äldre 25 Mar 19:25
    #80

    OM detta är sant så tycker jag du är äcklig och sviker din man till 100% Du har verkligen blivit en slampa som tillåter dig bli våldtagen och gillar det.

    Hoppas din man kommer på er och slänger ut dig med huvudet först efter han knullat dig hårt i röven som hantverkaren fick göra!

  • Äldre 25 Mar 19:50
    #81

    Låter som en historia hämtat ifrån en svensk fars ....  :)

Svar på tråden Hantverkarn knullar mig