• Anonym (Fru i förort­en)
    Äldre 24 Mar 21:53
    181923 visningar
    95 svar
    95
    181923

    Hantverkarn knullar mig

    Hej
    Här skall ni få höra något som kommer att få er att förfasas över mig. Jag blir knullad av vår hantverkare. Och jag låter det hända.

    Vi håller på och renoverar vårt badrum och min man har anlitat en polsk hantverkare för jobbet. Min man sticker iväg rätt tidigt till jobbet på mornarna och jag åker några timmar senare. Jag blev påsatt första gången i början av vårt projekt. Hantverkarn är runt 40-45 skulle jag gissa och han ville ha hjälp att hitta huvudvattenkran för att stänga av vattnet i huset. Jag hade precis kommit ur duschen , iförd frottebadrock, och stod i köket och bryggde kaffe. Han lyfte upp mig på vår diskbänk och knullade mig. Bara så där. Han är inte alls speciellt attraktiv. Men väldigt grov och maskulin. Testosteronet formligen sprutar ur öronen på honom. Nästa dag knullade han mig igen. På köksbordet. Jag förstår egentligen inte varför jag lät detta hända. Men jag gjorde det. Och jag har inte sagt något till min man.

    Nu är vi inne på den 4e veckan och jag brukar få mig en morgonomgång 2-3 mornar i veckan. Vi pratar inte speciellt mycket, hans engelska är minst sagt bristfällig. Men knulla kan han. Nu i morse gjorde han något som jag aldrig trott jag skulle tillåta. Han kom in i mig via min anal. Min man försökte de första åren när vi hade träffats men sen gav han upp. Men den här mannen frågade minsann inte om lov och jag han inte ens protestera. Oh herregud vad skönt det var. Jag fick inte orgasm men jag njöt otroligt. Jag var tvungen att låsa in mig i vårt sovrum efteråt, när han gått ner till projektet i källaren, och leka av mig med min dildo. I morgon hoppas jag att han gör om det där..och att jag får nå hela vägen fram denna gång.

    Ja....jag känner mig hemsk mot min man och jag tänker inte berätta det här. Om 2 veckor är badrummet klart och hantverkarn borta. Min man tycker att arbetet går lite väl långsamt fram och om han visste varför. Om han visste vad en del av den tid han betalar för går till....herregud.

  • Svar på tråden Hantverkarn knullar mig
  • Anonym
    Äldre 25 Mar 19:54
    #82

    Det är inte utan att man blir vrålkåt av att läsa ditt inlägg Tungan ute  Fan vad sexigt o skönt det låter Tungan ute  En förbjuden sak man skulle vilja uppleva själv, dock skulle jag aldrig kunna vara otrogen....

    Men om ni inte använder kondom - gå och kolla upp dig så du inte fått några sjukdomar och smittar din man... 

  • Anonym
    Äldre 25 Mar 19:55
    #83
    pumbis skrev 2010-09-08 21:31:00 följande:
    Ja din historia är ju minst sagt udda och det stinker påhittat..!! Men är det sant så kan jag bara säga en sak, du blev våldtagen och du spelade med i brist på omdömme... Att acceptera en främmande man som plötsligt bara ska våldta dig är fan helt sjukt... Du älskar inte din man för annars hade du aldrig gjort så mot honom.. Har du nått vett och samvetskval så borde du fan köra RAKA RÖR! Just nu leker du bara av dig med er så kallade "hantverkare". Om hans arbetsgivare bara hade vetat vad han BETALAR HONOM för... ?? Det hela är ju bara extremt skrattretande... SLUTA LEK MED DIN MANS KÄNSLOR och skapa dig ett eget samvete, nog har väll din morsa även lärt dig om vad som är RÄTT och vad som är FEL.?

    Gör det ändra rätta, var rak och ärlig mot din man så han kan få göra det ända rätta. DUMPA dig!!!
    Han förtjänar bättre och att du ens vill låta honom tro att han just nu lever i det "perfekta förhållandet"?
    Får mig bara att vilja spy!!! Det är patetiskt att en sån idiot som dig ens kan få någon som vill älska dig!!!!

    Tack för mig!

    Hon blev väl för fan inte våldtagen! Hon var ju med på noterna for god sake!!!    
  • Anonym
    Äldre 25 Mar 20:57
    #84

    Jag har inte orkat läsa alla sidor. Hur har novellen utvecklats? Har hon fått den i röven ännu? Kanske en dubbelmacka med kakelsättaren i fittan och rörkrökaren i röven?

  • Anonym (me to)
    Äldre 25 Mar 21:28
    #85

    Här är en till :))

    Men det var mitt ex som sände hit "sin" polska hantverkare... O my good säger jag bara.

    Vi har träffats för sex i ett års tid nu.
    Han jobbar fortfarande för mitt ex...Han skulle dö om han visste...    

  • Anonym
    Äldre 25 Mar 21:47
    #86
    Anonym skrev 2012-03-25 20:57:52 följande:
    Jag har inte orkat läsa alla sidor. Hur har novellen utvecklats? Har hon fått den i röven ännu? Kanske en dubbelmacka med kakelsättaren i fittan och rörkrökaren i röven?

    :.-D
  • Äldre 18 Jul 20:56
    #87

    Ja, har varit med om att två tjecker brukade spela Oasis på stereon, käka rester ur vårt kylskåp och bränna på mig samtidigt. Min fru hade beställt två hantverkare för att byta ett handfat på toa. Det tog två veckor. Och det blev skitdyrt.
    Jag sa hela tiden till min fru att handfatsbytet var jättekomplicerat eftersom de skulle byta kranen också. MEN jag vet vad de höll på med 90 procent av tiden. Kunde inte gå på sex månader efter det.
    Ska jag berätta allt för frugan?

    Krister 

  • Anonym (uppfö­r sig?)
    Äldre 26 Feb 17:40
    #88
    Janos skrev 2013-07-18 20:56:32 följande:

    Ja, har varit med om att två tjecker brukade spela Oasis på stereon, käka rester ur vårt kylskåp och bränna på mig samtidigt. Min fru hade beställt två hantverkare för att byta ett handfat på toa. Det tog två veckor. Och det blev skitdyrt.
    Jag sa hela tiden till min fru att handfatsbytet var jättekomplicerat eftersom de skulle byta kranen också. MEN jag vet vad de höll på med 90 procent av tiden. Kunde inte gå på sex månader efter det.
    Ska jag berätta allt för frugan?

    Krister 


    du vann!
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 27 Feb 06:51
    #89

    Hur lång tid tar det för honom att få utlösning när ni knullar, använder ni kondom.

  • Anonym (något­)
    Äldre 27 Feb 11:35
    #90
    Anonym (Fru i förorten) skrev 2010-03-24 21:53:56 följande:

    Hej
    Här skall ni få höra något som kommer att få er att förfasas över mig. Jag blir knullad av vår hantverkare. Och jag låter det hända.

    Vi håller på och renoverar vårt badrum och min man har anlitat en polsk hantverkare för jobbet. Min man sticker iväg rätt tidigt till jobbet på mornarna och jag åker några timmar senare. Jag blev påsatt första gången i början av vårt projekt. Hantverkarn är runt 40-45 skulle jag gissa och han ville ha hjälp att hitta huvudvattenkran för att stänga av vattnet i huset. Jag hade precis kommit ur duschen , iförd frottebadrock, och stod i köket och bryggde kaffe. Han lyfte upp mig på vår diskbänk och knullade mig. Bara så där. Han är inte alls speciellt attraktiv. Men väldigt grov och maskulin. Testosteronet formligen sprutar ur öronen på honom. Nästa dag knullade han mig igen. På köksbordet. Jag förstår egentligen inte varför jag lät detta hända. Men jag gjorde det. Och jag har inte sagt något till min man.

    Nu är vi inne på den 4e veckan och jag brukar få mig en morgonomgång 2-3 mornar i veckan. Vi pratar inte speciellt mycket, hans engelska är minst sagt bristfällig. Men knulla kan han. Nu i morse gjorde han något som jag aldrig trott jag skulle tillåta. Han kom in i mig via min anal. Min man försökte de första åren när vi hade träffats men sen gav han upp. Men den här mannen frågade minsann inte om lov och jag han inte ens protestera. Oh herregud vad skönt det var. Jag fick inte orgasm men jag njöt otroligt. Jag var tvungen att låsa in mig i vårt sovrum efteråt, när han gått ner till projektet i källaren, och leka av mig med min dildo. I morgon hoppas jag att han gör om det där..och att jag får nå hela vägen fram denna gång.

    Ja....jag känner mig hemsk mot min man och jag tänker inte berätta det här. Om 2 veckor är badrummet klart och hantverkarn borta. Min man tycker att arbetet går lite väl långsamt fram och om han visste varför. Om han visste vad en del av den tid han betalar för går till....herregud.


    Låter som våldtäkt, anmäl.
  • Anonym (arg)
    Sat 27 Apr 2019 13:54
    #91

    otrogen din man fy fan, du skulle inte gifta och skaffa hus

  • Anonym (Dagen­s fel)
    Sat 27 Apr 2019 15:18
    #92

    Blev badrummet klart?

  • Sat 27 Apr 2019 15:27
    #93

    Fy fan för sådana som dig. Hur kan du?

  • Anonym (Hej)
    Sat 27 Apr 2019 15:31
    #94

    Väckt liv i den här gamla tråden.. hon har både skiljt sig och gift om sig sen dess!

  • Sat 27 Apr 2019 15:43
    #95

    Gammal tråd men det märks att TS inte har koll på renoveringar.
    4 veckor för att göra om ett badrum???

    Haha

    Varför sitter du och hittar på på ett anonymt  forum? Vad kan man få ut av det?

Svar på tråden Hantverkarn knullar mig