• Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25
  • Ziitoo

    Blir nog köttfärssås och pasta, länge sen.


    ♥ Isabell 090304 och Felize 100921 ♥
  • Ela

    Köttfärsbiffar med feta, grillad haloumi, babyspenat i tomatsås och bulgur.


    Så mycket bättre...
  • agtiwi

    Revbensspjäll, potatis och sås. Blir nog kokgrönsaker till det. *Färska grönsakerna är slut, och billös är jag :(

  • Ankaja

    Pitabröd fyllda med grillad kyckling, rödlök, tomat, guaccamole och hot tacosauce. Vi orkar inte laga nåt mer avancerat ikväll...

  • Mumu

    Hemkomna efter en helg med riktig gourmetmat, gud vad gott det var! Nu håller jag på att baka för fullt, har kaffevecka på jobbet och står för månadens tjejfika imorgon. Sambon pysslar med pizzadeg, så det blir hemmapizza om en stund. Barnen brukar vilja ha margeritha, jag vill ha champinjoner, skinka och lök på min del. Sambon vill nog ha som jag.
     


    Bäst just nu: Yasuragi
  • felizz

    Svärfar bjöd på trerätters =)

    Toast med västkuströra
    Pannbiff med potatis, lök och sås
    Chokladpudding med vaniljkräm

    Gott gott! =) 

  • IdaTörnrosa

    lunch vart det korvstroganoff å ris med majs.
    kvällsmat hade jag tänkt grilla  några köttbitar å servara pommes å tsatsiki till men klockan sprang iväg så jag orkade inte ställa mig vid grillen utan det det vart nyponsoppa å smoothie eller man fick välja utav det å sen vart det bara vanlig macka till det. men det gick i det med.

  • holy shit

    Vi grillade tzayspett och fläskfilé, åt med klyftpotatis och bearnaisesås. Chokladpudding, grädde och hallon till dessert.

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25