• Äldre 7 Apr 20:09
    4456 visningar
    5 svar
    5
    4456

    Make up stores sminkrådgivning

    Har någon varit på sminkrådgivning på Make Up Store?

    Vad tyckte ni om det?

    Hur många produkter fick ni för avgiften?

    Har ni själva några make up tips som ni kan tänka er att dela med er av tiil mig?

    Kramar alla!!!

  • Svar på tråden Make up stores sminkrådgivning
  • uniMog
    Äldre 7 Apr 20:11
    #1

    Jag har varit ett par ggr och blivit jättenöjd ena och missnöjd andra. Du hinner inte ställa så värst mycket frågor och det hinns inte med några större experiment. Men som grund är de jättebra och får du rätt person är de guld värda.

    Produkterna ja, det beror ju på vad du satsar på. En foundation så har ju nästan hela summan gått åt....


    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Cia o krabat­en
    Äldre 7 Apr 20:19
    #2

    Jag har gjort en som var jättebra och en annan på Face som var inte lika bra.


    Men det beror noog mer på personen än på kedjan.
    Man får ju välja produkter för det som rådgivningen kostar (ca 500 men de räcker inte så värst långt.
    Välj noga vad du tar och kanske köp på billigare ställen resten.
    Men tex täckstift och liknande samt foundation är ju bra att få utprovat ordentligt till din hy!
  • Äldre 7 Apr 20:19
    #3

    Har också varit två ggr. Nöjd båda, emn särskilt den första. Beror nog mkt på som ovan skrev vem man får där också.

    Jag tog bla en foundation och lite andra grejer och fick nästan hicka när jag skulle betala sedan . Så inte mkt man kan plocka om man inte vill lägga till pengar.


    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Denebo­la
    Äldre 7 Apr 20:20
    #4

    Jag tyckte det var helt okej. Är inte så himla sminkintresserad, men det var kul att få en genomgång på hur man använder alla sorters produkter som finns i sminkdjungeln :P Och så fick jag lite bra tips om vilka färger som passar mig.

    Jag fick/valde
    läppstift
    läppglans
    rouge
    ögonskugga
    Kräm man täcker ringar under ögonen med (vet ej vad det heter)


    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Äldre 11 Apr 14:21
    #5

    Tack för svaren!!!!

Svar på tråden Make up stores sminkrådgivning