• Anonym (TS)
    Äldre 15 Apr 00:33
    299640 visningar
    589 svar
    589
    299640

    En riktig skitolycka, bokstavligt talat

    Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

    Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

    När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

    Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

    Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

    Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

    Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

    Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

    Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

    Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

    När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

    Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

    jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

    GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

    Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

  • Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • FrA
    Äldre 15 Apr 00:36
    #1

    Fan din dag var ju mer skit än min *s*

  • Äldre 15 Apr 00:39
    #2

    Förlåt men detta var det roligaste Hahahhahahhahahahhahahah
    Tack för att du med kan göra sådana konstiga saker som jag och att det inte faktiskt bara händer mig!!!
    Minns inte alla mina tokigheter jag råkat ut för pga mig själv. Och ibland äckliga, pinsamma sådanna. Om jag kommer på nån så ska jag skriva om det. :P

  • kvinna­n47
    Äldre 15 Apr 00:39
    #3

    Nä men din var underhållande nog. Kram på dej.

  • agneso­kattis­08
    Äldre 15 Apr 00:39
    #4

    haha... ja lider med dig ts... men kul läsning

  • Anonym
    Äldre 15 Apr 00:44
    #5

    haha gu va kul. sånt här e så kul att läsa om:-P

  • leia83
    Äldre 15 Apr 01:07
    #6

    tack før nattens gapskratt. Shit happends om man sæger så.
    Jag har faktiskt fått ordentlig kass mage på en restaurang en gång før många år sedan. Dær fanns typiskt nog bara en toalett men nøden har ingen lag. Jag tror jag var 18 eller något sånt. Nær jag kommer ut ur det ap stinkande dasset efter en bra stund ser jag till min førtvivlan att dær bildats en kø utanfør och att killen længst fram i køn var dunder snygg. Inte nog med det så hade mitt besøk på dass inte varit speciellt lågmælt *harkel* Jag trodde jag skulle dø nær killen gick in efter mig och vænde sig om och tittade på mig alldeles grøn i ansiktet :-/

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 15 Apr 12:03
    #7
    JellyBean skrev 2010-04-15 00:39:11 följande:
    Förlåt men detta var det roligaste HahahhahahhahahahhahahahTack för att du med kan göra sådana konstiga saker som jag och att det inte faktiskt bara händer mig!!! Minns inte alla mina tokigheter jag råkat ut för pga mig själv. Och ibland äckliga, pinsamma sådanna. Om jag kommer på nån så ska jag skriva om det. :P
    Ja dela med dig så att jag får skratta åt nån annan än mig skälv :D
    leia83 skrev 2010-04-15 01:07:45 följande:
    tack før nattens gapskratt. Shit happends om man sæger så. Jag har faktiskt fått ordentlig kass mage på en restaurang en gång før många år sedan. Dær fanns typiskt nog bara en toalett men nøden har ingen lag. Jag tror jag var 18 eller något sånt. Nær jag kommer ut ur det ap stinkande dasset efter en bra stund ser jag till min førtvivlan att dær bildats en kø utanfør och att killen længst fram i køn var dunder snygg. Inte nog med det så hade mitt besøk på dass inte varit speciellt lågmælt *harkel* Jag trodde jag skulle dø nær killen gick in efter mig och vænde sig om och tittade på mig alldeles grøn i ansiktet :-/
    Haha vilken pinsam situation! Kö efter en på toaletten är aldrig roligt!
  • Äldre 15 Apr 12:14
    #8

    Tack för att du muntrade upp min dag! {#lang_emotions_laughing} Men seriöst-alla har vi gjort bort oss nån gång och alla har vi överlevt. Du kände ju inte de du var in hos och ska väl aldrig träffa dem igen så spela roll. En gång utomlands hade jag så extrem magsjuka att det kom båda vägarna samtidigt. Orkade inte städa ordentligt när det hände och hade inte en tanke på att städerskan skulle komma in-mycket riktigt gjorde hon det. Jag bad om ursäkt att det såg ut och hon höll god min. Stackars mänska!

  • Äldre 15 Apr 12:37
    #9

    Tack för att du delar med dig om detta TS. Jag känner med dig men fan vilken bra och rolig historia. :)

  • Anonym (kissf­ot)
    Äldre 15 Apr 12:51
    #10

    Jag har ingen skithistoria men en kisshistoria från i somras. Den är absolut inte så hemsk som din, mera rolig faktiskt. Framför allt såhär i efterhand.

    Vi var ute ett helt gäng och grillade och jag blev galet kissnödig. Aja, tänkte jag. Det är bara att gå in i skogen.
    Jag hade kjol och sandaler på mig.
    Det var bara att sätta fötterna brett isär, huka och kissa.

    Problemet var bara att min ena fot hamnat i en grop. Jag hade druckit några öl och märkte inte det.
    Inte förrän hela min sko och fot blev dyngsura.
    Allt kiss rann rakt ner på min fot.

    Jag höll på att dö av skratt och var tvungen att berätta för de andra vad som hänt.
    Sen fick jag heta kissfot resten av sommaren =)

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat