• Emmlie
    Äldre 22 Apr 16:34
    14075 visningar
    17 svar
    17
    14075

    Billiga förlovningsringar, onlineshop?

    Ja, finns det några billiga ringar nånstans, gärna runt 1000 spänn för båda?

  • Svar på tråden Billiga förlovningsringar, onlineshop?
  • Aviana
    Äldre 22 Apr 16:48
    #1
    www.vigselbutiken.se finns en hel del att välja på. Alltifrån billiga till dyra, jag själv är bara intresserad av silver så jag har inte kollat vad guldet kostar dock.
  • Emmlie
    Äldre 22 Apr 16:52
    #2
    Aviana skrev 2010-04-22 16:48:29 följande:
    www.vigselbutiken.se finns en hel del att välja på. Alltifrån billiga till dyra, jag själv är bara intresserad av silver så jag har inte kollat vad guldet kostar dock.
    Okej, det är samma här
    hittade en sida www.24karat.se, det fanns fina i silver där
  • 86TiAn­82
    Äldre 29 Apr 22:40
    #3

    Jag har beställt ringt från 24karat, va försiktig med storlekarna, jag beställde en ring i strl 17 och den ramlade av mitt finger :S
    Bara ett tips!
    Men annars var det inget fel på ringen i sig.

  • Tola
    Äldre 29 Apr 22:41
    #4

    minns inte va sidan heter just nu.. men jag har en ring i mitt galleri:) 400 kr för en 700 kr för två. O den är så fin:)

  • Tola
    Äldre 29 Apr 22:42
    #5
    Emmlie skrev 2010-04-22 16:52:23 följande:
    Okej, det är samma här hittade en sida www.24karat.se, det fanns fina i silver där
    ja där ifrån beställde jag:) o är super nöjd
  • Äldre 29 Apr 23:02
    #6
    http://www.guldklippet.se/
    Den här shoppen har dom bästa priserna, prova era storlekar i er lokala butik och beställ sen.
    Man förlovar sig förhoppningsvis bara en gång i livet och vill du då ha, ursäkta mig, skitringar?!
    I dagens samhälle betalar vi 10.000 för en tv som vi säljer 5 år senare för halva summan.
    Våra förlovningsringar kommer sitta på ringfingret tills vi dör. Vill man då ha en halvtaskig ring som påminnelse till sin kära?
    Man är så jävla dumsnål i dagens samhälle! Jag hoppas att du satsar på en riktigt fin ring som representerar er kärlek!
  • magnus­ik
    Äldre 28 Jun 23:15
    #7
    +1
    Jess86 skrev 2010-04-29 23:02:41 följande:
    I dagens samhälle betalar vi 10.000 för en tv som vi säljer 5 år senare för halva summan.
    Våra förlovningsringar kommer sitta på ringfingret tills vi dör. Vill man då ha en halvtaskig ring som påminnelse till sin kära?
    Man är så jävla dumsnål i dagens samhälle! Jag hoppas att du satsar på en riktigt fin ring som representerar er kärlek!
    Ja men är du själv så "dum" så att du inte inser att det faktiskt finns människor som som köper din tv till halva inköpspriset av en anledning? Jag själv har full förståelse för att en ring inte får kosta för mycket då alla inte är födda med guldsked i blöjan eller vunnit på lotto! I dagens samhälle som du skriver, med ökande klass klyftor och ett ökande andel "fattiga" i samhället så kanske inte alla har råd att köpa den ringen som speglar ens känslor och kärlek! Hur många ensamstående föräldrar finns det inte i samhället som har ett antal barn och blir nykära efter en upplivande kväll på den lokala pizzan och vill gifta sig. Jag själv skulle gärna köpa en ring för vad en njure eller två kostar på svarta-marknaden men kan inte det av ekonomiska anledningar. Men jag lever inte heller i hoppet av någon utopi och inser att om jag väntar på att kunna köpa den ringen som jag skulle vilja så kommer jag att gifta mig utan både lever och njurar och därför inte ha så stor glädje av ringen eller giftermålet!

    Så ursäkta mig och alla andra som hellre spenderar min tid och kraft på min kära än på tiden att införskaffa en svindyr ring! Jag vill inte att min kära skall bli påmind om mig av en ring, jag vill väcka henne på morgonen med en kyss och tala om för henne att jag älskar henne och för det behövs ingen dyr ring! 
  • Äldre 30 Jun 12:48
    #8
    magnusik skrev 2010-06-28 23:15:48 följande:
    Ja men är du själv så "dum" så att du inte inser att det faktiskt finns människor som som köper din tv till halva inköpspriset av en anledning? Jag själv har full förståelse för att en ring inte får kosta för mycket då alla inte är födda med guldsked i blöjan eller vunnit på lotto! I dagens samhälle som du skriver, med ökande klass klyftor och ett ökande andel "fattiga" i samhället så kanske inte alla har råd att köpa den ringen som speglar ens känslor och kärlek! Hur många ensamstående föräldrar finns det inte i samhället som har ett antal barn och blir nykära efter en upplivande kväll på den lokala pizzan och vill gifta sig. Jag själv skulle gärna köpa en ring för vad en njure eller två kostar på svarta-marknaden men kan inte det av ekonomiska anledningar. Men jag lever inte heller i hoppet av någon utopi och inser att om jag väntar på att kunna köpa den ringen som jag skulle vilja så kommer jag att gifta mig utan både lever och njurar och därför inte ha så stor glädje av ringen eller giftermålet!

    Så ursäkta mig och alla andra som hellre spenderar min tid och kraft på min kära än på tiden att införskaffa en svindyr ring! Jag vill inte att min kära skall bli påmind om mig av en ring, jag vill väcka henne på morgonen med en kyss och tala om för henne att jag älskar henne och för det behövs ingen dyr ring! 
    Fint sagt
  • Äldre 30 Jun 12:52
    #9
    Jess86 skrev 2010-04-29 23:02:41 följande:
    www.guldklippet.se/
    Den här shoppen har dom bästa priserna, prova era storlekar i er lokala butik och beställ sen.
    Man förlovar sig förhoppningsvis bara en gång i livet och vill du då ha, ursäkta mig, skitringar?!
    I dagens samhälle betalar vi 10.000 för en tv som vi säljer 5 år senare för halva summan.
    Våra förlovningsringar kommer sitta på ringfingret tills vi dör. Vill man då ha en halvtaskig ring som påminnelse till sin kära?
    Man är så jävla dumsnål i dagens samhälle! Jag hoppas att du satsar på en riktigt fin ring som representerar er kärlek!
    Är det ringens pris som representerar kärleken?
    //Maggis
  • Äldre 30 Jun 13:15
    #10
    Maggis skrev 2010-06-30 12:52:35 följande:
    Är det ringens pris som representerar kärleken?
    Tycker ja verkligen inte .. huu sitter själv med ångest vet inte vad ja ska välja för ringar , han kanske blir ledsen för att han inte är med o väljer .. samtidigt vill jag överrasska honom med förlovningen och då vill man ju ha ringar med *aahh*
  • Äldre 30 Jun 13:22
    #11
  • Äldre 30 Jun 14:27
    #12
    Rocknangel skrev 2010-06-30 13:15:51 följande:
    Tycker ja verkligen inte .. huu sitter själv med ångest vet inte vad ja ska välja för ringar , han kanske blir ledsen för att han inte är med o väljer .. samtidigt vill jag överrasska honom med förlovningen och då vill man ju ha ringar med *aahh*
    Nä, det tycker inte jag heller.
    Jag har en helt slät förlovningsring i guld och den gick nog på ett par tusen. Klassisk och enkel fortfarande hållbar efter 7 år. Nu har jag lagt till en vigselring i titan, guld och med liten diamant (i helgen, faktiskt). Den kostade strax över 3000. Inga svindyra ringar men helt i min smak och det är ju det som är meningen; inte priset.

    Jag tycker det finns ganska många fina ringar i både järn och titan till vettigt pris om man nu känner att man gillar materialet. Personligen så tycker jag det är roligt att det luckrats upp gällande det här med vad man "ska" ha för ringar och att valet kan bli personligt. Titta gärna in på elindesign (minns inte om det är se eller com). Hon har jättehärliga ringar. Inte särskilt billiga men titta kan man ju göra.

    Lycka till!
    //Maggis
  • SDG
    Äldre 11 Jul 12:19
    #13
    Momalicious skrev 2010-06-30 13:22:00 följande:
    www.almostdiamonds.com
    www.sparklesforever.com/rings---wedding---eng...

    Har själv beställt från båda sidorna och är nöjd. 
    Ohh, me like! De har precis sådana ringar som jag kollat på till mycket bättre priser!
    Jag har alltid velat ha en trestensring eller liknande, de är så vackra men diamanter är för miljonärer känns det som. Så tack för detta tipset Skrattande

    Jag tycker att det inte spelar någon roll om det är silver eller CZ i ringen istället om man får det billigare men en ring som man verkligen kommer vilja ha på fingret i all evighet. Och det är mannen/kvinnan som man väljer till sin livkamrat som är det absolut viktigaste! Så egentligen känns det nästan dummare att köpa ring för 20-30 000 för att det "måste" vara äkta i en förlovningsring.. Det är min älskade som är det viktigaste i mitt liv och det är han som är huvudsaken inte ringen egentligen.
    Fast ett bevis på att jag är hans och att han är min måste finnas och det är bäst med en ring Oskyldig
  • Äldre 5 Aug 15:32
    #14
  • Äldre 3 Dec 13:18
    #15

    Om man tar en titt på sidan BilligaFörlovningsringar.n.nu så hittar man mängder av bra tips vid val av snygga och billiga förlovningsringar, samt ringar till andra tillfällen.

  • Äldre 3 Dec 13:20
    #16
    Jess86 skrev 2010-04-29 23:02:41 följande:
    www.guldklippet.se/
    Den här shoppen har dom bästa priserna, prova era storlekar i er lokala butik och beställ sen.
    Man förlovar sig förhoppningsvis bara en gång i livet och vill du då ha, ursäkta mig, skitringar?!
    I dagens samhälle betalar vi 10.000 för en tv som vi säljer 5 år senare för halva summan.
    Våra förlovningsringar kommer sitta på ringfingret tills vi dör. Vill man då ha en halvtaskig ring som påminnelse till sin kära?
    Man är så jävla dumsnål i dagens samhälle! Jag hoppas att du satsar på en riktigt fin ring som representerar er kärlek!
    Vad utmärker en skitring? Att den var billig?
    Representeras kärleken av ringens pris, ju dyrare ring desto sannare kärlek?

  • Äldre 3 Dec 13:36
    #17

    Den här sidan beställde vi ifrån.
    Super nöjd med servicen. Mailade några frågor vi hade och fick snabba svar.
    Vi beställde 3D titanringar. Någon liknade denna som är med i länken fast med rund ,  vit sten.
    Titan ringar rekomenderar jag verkligen. Ett tåligt matrial som är super lätta och yber fina;)

    Älskar verkligen min ring och självklart min sambo;)

    Rekomendrar varmt denna sidan. Finns biligare alternativ.

    www.nordstansguld.se/butik/titanium-3d-t1-41c-t52-4/


    Vårat första mirakel beräknas dyka upp 24 April 2013
Svar på tråden Billiga förlovningsringar, onlineshop?