• Anonym
    Äldre 5 May 10:15
    37694 visningar
    54 svar
    -1 +3
    54
    37694

    Älskar att ha sex med äldre män!

    Jag är 25 och vill bara ha sex med män som är över 40. Nu träffar jag en man som är 50 och har en dotter som är 24. Blir så kåt av tanken att jag är 1 år äldre än hans dotter. Äldre män är mogna, trygga och har koll på vad dom gör. Dom har så mycker erfarenhet.
    Någon mer som känner som jag?

  • Svar på tråden Älskar att ha sex med äldre män!
  • Äldre 5 May 10:18
    #1
    +1
    Anonym skrev 2010-05-05 10:15:42 följande:
    Jag är 25 och vill bara ha sex med män som är över 40. Nu träffar jag en man som är 50 och har en dotter som är 24. Blir så kåt av tanken att jag är 1 år äldre än hans dotter. Äldre män är mogna, trygga och har koll på vad dom gör. Dom har så mycker erfarenhet. Någon mer som känner som jag?
    Grattis!
    Låter som att ni båda är nöjda och glada. 
    {#lang_emotions_smile}
  • La Lola
    Äldre 5 May 10:20
    #2

    Äldre trodde jag innebar just äldre...typ 60 + minst.

    40+ = äldre...
    Lyckliga mig som är gift en "äldre" man då.


    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Princ
    Äldre 5 May 10:22
    #3

    Ja här finns jag

  • rednec­k girl
    Äldre 5 May 12:21
    #4
    +1

    du kan alltid lita på pojkarna över trettiofem,räck dom gärna handen så följer dom dig hem;)

  • Mr Espres­so
    Äldre 5 May 13:55
    #5
    +1
    redneck girl skrev 2010-05-05 12:21:57 följande:
    du kan alltid lita på pojkarna över trettiofem,räck dom gärna handen så följer dom dig hem;)
    Japp, oss kan man lita på {#lang_emotions_laughing}
  • Singel Man
    Äldre 5 May 13:58
    #6

    mm mysigt med unga tjejer,

  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 5 May 19:03
    #7
    +1

    Det till hör väl inte vanligheterna? Vi män gillar unga vackra damer men jag har svårt att tro att de skulle få ut något av äldre män. Typ 20 år äldre. 10 år ser jag som fullständigt normalt 15 och 20 år sedan börjar det nog bli lite konstigt. Men visst jag skulle inte nobba en 20 år yngre kvinna men jag skulle vara nyfiken på vad hon egentligen är ute efter...

  • UPC
    Äldre 5 May 22:38
    #8
    Anonym skrev 2010-05-05 10:15:42 följande:
    Jag är 25 och vill bara ha sex med män som är över 40. Nu träffar jag en man som är 50 och har en dotter som är 24. Blir så kåt av tanken att jag är 1 år äldre än hans dotter. Äldre män är mogna, trygga och har koll på vad dom gör. Dom har så mycker erfarenhet. Någon mer som känner som jag?
    Jag har varit med några fåtal äldre.. män men det beror kanske inte på att de är just den åldern utan åtrå, men jag förstår ändå vad du menar..

    Men, en man som har lite erfarenhet och äldre brukar kunna tillfredställa en kvinna!

    Ibland ser äldre män olika på hur man ska tillfredställa en kvinna än en yngre
  • Anonym
    Äldre 28 Oct 21:37
    #9
    +1

    hej tjejena jag är redo och tycker mycket sex med äldre 50-70 och jag 33år helt galen på äldre .. jag väntar på er tach

  • Anonym
    Äldre 28 Oct 21:40
    #10

    äldre kvinnor är bäst ..jag sugen på. är någon intressant av säga bara,,respekt

Svar på tråden Älskar att ha sex med äldre män!