• Anonym (Kaffedraken)

    Älskar att ha sex med äldre män!

    Jag är 25 och vill bara ha sex med män som är över 40. Nu träffar jag en man som är 50 och har en dotter som är 24. Blir så kåt av tanken att jag är 1 år äldre än hans dotter. Äldre män är mogna, trygga och har koll på vad dom gör. Dom har så mycker erfarenhet.
    Någon mer som känner som jag?

  • Svar på tråden Älskar att ha sex med äldre män!
  • Anonym (Kaffedraken)
    tankar28 skrev 2012-11-05 19:28:17 följande:
    vad är det som gör att du gillar det?
    Jag vet faktiskt inte, men det är något med pappa-grejen som är oerhört tändande tycker jag. 

     
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ernst Hugo skrev 2012-11-04 20:14:50 följande:

    Kan vara roligt på restauranger eller hotell när man ser att personalen skall se oberörda ut
    Haha ja :) Fast jag gillar ju reaktioner, blickar mm överhuvudtaget. Är nog rätt bra på att provocera fram dem också :) 

     
    Anonym (undrar) skrev 2012-11-05 12:15:54 följande:

    Jag har relationer med äldre män. Alltid varit så. Inget jag planerat utan jag passar bättre med äldre män på alla plan. När jag läser det ni två skrev så undrar jag om det är åldersskillnaden som är det viktiga, det man söker efter eller om det är så att ni passar med personer som är yngre respektive äldre?
    För mig är det mest åldersgrejen som lockar, i första hand. sen brukar jag passa bra ihop med äldre män så bådeoch egentligen, men i första hand är jag intresserad av åldersskillnaden. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (undrar) skrev 2012-11-05 12:15:54 följande:

    Jag har relationer med äldre män. Alltid varit så. Inget jag planerat utan jag passar bättre med äldre män på alla plan. När jag läser det ni två skrev så undrar jag om det är åldersskillnaden som är det viktiga, det man söker efter eller om det är så att ni passar med personer som är yngre respektive äldre?

    För mig är det i första hand personen och det har råkat vara yngre några gånger, men visst finns det en speciell lockelse
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Kaffedraken)

    killar blir ju snyggare med åldern? och tjejer blir... hmm vet inte, mognare?

  • Anonym (Kaffedraken)
    swewolf skrev 2012-11-06 00:48:28 följande:
    killar blir ju snyggare med åldern? och tjejer blir... hmm vet inte, mognare?
    "Män åldras som fina viner och blir bättre med åren, kvinnor åldras som mjölk, och blir surare" 
     
  • Anonym (Kaffedraken)

    Faller oxå för lite äldre män. 5-15 år äldre ungefär.
    Den enda som anklagat mig för daddyissues är pappa... Förmodligen för att han känner att han varit otillräcklig som far. Vilket absolut inte är fallet. Han har varit en ansvarsfull, kärleksfull och jämställd förälder.

    Men ärligt talat. Det är nånting med mig som gör som får karlar i min egen ålder att bli nervösa och känna sig otillräckliga. Synd men sant. Hade jag vetat vad det är hade ja kunnat sluta med det.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Dreaming skrev 2012-11-06 01:17:30 följande:
    Faller oxå för lite äldre män. 5-15 år äldre ungefär.
    Den enda som anklagat mig för daddyissues är pappa... Förmodligen för att han känner att han varit otillräcklig som far. Vilket absolut inte är fallet. Han har varit en ansvarsfull, kärleksfull och jämställd förälder.

    Men ärligt talat. Det är nånting med mig som gör som får karlar i min egen ålder att bli nervösa och känna sig otillräckliga. Synd men sant. Hade jag vetat vad det är hade ja kunnat sluta med det.
    Intressant att det finns fler tjejer som gillar äldre killar. Träffade själv en tjej under några månader som är 22 o det va riktigt bra
    Anonym skrev 2010-05-05 10:15:42 följande:

    Jag är 25 och vill bara ha sex med män som är över 40. Nu träffar jag en man som är 50 och har en dotter som är 24. Blir så kåt av tanken att jag är 1 år äldre än hans dotter. Äldre män är mogna, trygga och har koll på vad dom gör. Dom har så mycker erfarenhet.
    Någon mer som känner som jag?


    Skönt o veta att det finns fler tjejer som gillar äldre killar. Träffade en tjej som är 22  under en längre tid o det va riktigt bra. Tyvärr så flyttade hon norr ut.. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym skrev 2012-11-06 00:50:24 följande:
    "Män åldras som fina viner och blir bättre med åren, kvinnor åldras som mjölk, och blir surare" 
     
    Hahahahahaha... Skrattande You made my day.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är väl härligt att Vi äldre killar kan få till det med yngre tjejer. Har haft en relation med en tjej som är 22 år o det va riktigt bra för hon hade mer lust en min förra tjej som är 39

Svar på tråden Älskar att ha sex med äldre män!