• Anonym (älska ggoooos)

    Tycker ni killar om att gosa?!

    Ja som frågan lyder . Tycker ni om gos och allt som kommer därefter??

    Jag har haft ett förhållande nu i några år och han tycker inte alls om det.

    Jag fullkommligt älskar att hångla och bli upphetsad på detta sätt.. så nu när man snart är ute på marknaden igen.. så undrar jag finns de några gosiga killar.. som gillar det där..
     Låter som om jag har varit instängd alldeles för länge.. hahaha

  • Svar på tråden Tycker ni killar om att gosa?!
  • Anonym

    Min kk har blivit väldigt gosig sista tiden. Underbart. Min förra kille va inte gosig. Sen har ja haft ett ONS som va extremt gosesjuk. Så visst finns det killar som gillar det! Trodde inte det när jag lämnade mitt ex men.

  • Anonym

    Att gosa är kanon. MEN...gosning och åt det mer avancerade hållet en längre tid kan generera blueballs om det inte leder vidare vilket är mindre trevligt om det tar tvärstopp!

  • Anonym (Nalle)

    Konstig fråga! Vad ska man annars ha en hona till?

  • Ahlis

    Klart att man älskar att gosa.... är man singel är det ju det man saknar mest....

  • Singel Man

    Säger som inlägg 14, just ligga kramas,smeka i soffan till en film saknar man som fan som singel, sen gärna att det leder till sex oxo, måste inte det men då är det MYS.....

  • rlevitte

    Jag är inte så säker på att jag förstår det där med att det skulle leda till sex, och att just det skulle vara mys++...  Jag ogillar inte sex, verkligen inte, men jag gillar goset för sin egen skull, inte nödvändigtvis som en inledning till sex.


    Jag är bergis konstig
    Mvh,
    Richard
  • Anonym (Gos)

    Absolut trevligt med gos och hudkontakt men det kan bli väldigt varmt.

  • Anonym (Han)
    Anonym (Gos) skrev 2016-06-27 05:23:18 följande:

    Absolut trevligt med gos och hudkontakt men det kan bli väldigt varmt.


    Det är smällar man får ta.
Svar på tråden Tycker ni killar om att gosa?!